Zdravo,
Čez poletje se je kar dogajalo, namreč udeležili smo se treh vztrajnostnih dirk v Sloveniji.
Ekipo smo sestavljali: @KVAS, moj brat, ter jaz.
3h Ivančna Gorica pomlad, jesen:
- ivančna
- Ekipa-Makula Team
2h Koper:
- @KVAS je letel
V nekem predelu proge je letelo preko 7m
- ovinek :)
Nekaj več priprav motorja sva z bratom vložila za zadnjo dirko, ki je bila organizirana v sosednji Avstriji imenovana Mopedrennen.
Za to dirko sva se odločila da predelava menjalnik samo na eno prestavo.
Po izračunih sva ugotovila da potrebujeva 2. prestavo, namreč ta bo zadostovala max hitrosti, ki jo potrebujeva.
Vzela sva kompleten drug menjalnik od A35 ter ga predelala. Odstružila sva zobnik 1.prestave in nanj privijačila zobnik 2. prestave. Košaro 2. prestave sva odstružila, ker predstavlja odvečno vrtečo maso. Na mesto kjer je zobnik 1. prestave, pa sva na tesni ujem nasadila zobnik 2. prestave ter ga po obodu točkovno privarila. Več povejo slike:
končano:
- sestavljeno z novo sklopko
Med testiranjem nama je zaradi prevelike ohlapnosti preskočila veriga na zadnjem verižniku, in menjalnik je zablokiral:
- odlomljen zob
k sreči je bila v bloku nastala samo manjša luknjica:
- zob v bloku
Po menjavi zobnika ter nastavitvah sklopke ter uplinjača PHBG 19 je moped res letel.
Za dirko sva kupila nove Mitas E06 gume
- pripravljen na kvalifikacije
Že po nekaj krogih dirke sva bila oba mnenja, da je enostopenjski menjalnik v vseh pogledih boljši za ta tip proge. Za naju je bil tudi rezultat dirke potrditev, da sva šla s predelavo menjalnika v pravo smer
4h mopedrennen:
- huda konkurenca - 1. mesto MOFA
- 2. mesto v kategoriji MOFA
Lep pozdrav, Gašper&Miha