VinkoMobil
-
- vplinjač
- Prispevkov: 342
- Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
- Kraj: bliZ Domžal
VinkoMobil
Z bratom sva želela izdelati Tomosov moped, s katerim bi se lahko udeležila več različnih tekmovanj. Zato sva se odločila, da izdelava "cros-supermoto" moped na osnovi avtomatikovega agregata in okvirja, ki bi ustrezal pravilniku za vstrajnostne moped dirke, mopedrenen-u in Hrvaškim dirkam.
Za začetek sva kupila slabše ohranjenega kompletnega a35 avtomatika in zraven še gol avtomatik okvir na keterem je pisalo Vinkomobil, iz koder izhaja ime teme. Naj več povejo slike.
Lotila sva se predelave ogrodja; ojačitev nosilca agregata, ojačitev vpetja prednjih vilic in povezava ogrodja z cevema.....sledila je še izdelava zadnje nihajne vilice in nove bron puše, z namenom da bi dosegla približek cross ciklistike.
Prednje downhill vilice Marzocchi bomber in zadnji mortizer Marzocchi (BT), katere je čakala popolna obnova. Zadnji mortizer ima tri možne pozicije vpetja za cestno in kros vožnjo(po trdoti in višini).
Krmilo je predelano E90. Želja je bila po Al cilindru, zato sva a 35 agregat opustila in kupila a55 mašino, kasne je pa še cilinder z glavo. Odločila sva se za izdelavo lamelnega ventila z VForce lamelo. Ker pa je po pravilniku vstranostnih dirk 12mm premer difuzorja uplinjača, sva izbrala uplinjač Dellorto 14/12.
Bat je originalen fi38mm Vertex, ki se je zelo dobro izkazal. Gred pa je original z preprešano CKR ojnico, ki pa žal nimam slike. Zaradi boosta je bilo potrebno prestaviti zgornji vijak, dele kamor pa je privijačeno ohišje lamele je bilo potrebno povariti, to bi se zahvalil uporabniku @KVAS. 1.sklopka je predelana kitajska KTM. V izdelavi je tudi nova sklopka prve prestave, ki bo identična drugi.
2.sklopka pa lasntne konstrukcije
Izpuh sva speljala navzgor, da ni tako na udaru če se kdo zaleti vate (na vstrajnostnih dirkah) . Izdelan je po PVL-ih merah.
Da sva motor olepšala sva dodala pit bike plastike in sedež. Pri nastavljanju sklopk je blo nerejenih veliko testov predno ju je uspelo nastavit, saj je pri avtomatiku sklopka velikega pomena. Se je pa sklopka 2 prestave zelo dobro izkazala....veliko kombinacij nstavitve.
Za kros zložljive stopalke bi se zahvalil donatorju @žankržan-u. Motor pride pobarvan, ko se bodo popravile pomankljivosti, ki so se pokazale skozi leto.
Lp. Miha
Za začetek sva kupila slabše ohranjenega kompletnega a35 avtomatika in zraven še gol avtomatik okvir na keterem je pisalo Vinkomobil, iz koder izhaja ime teme. Naj več povejo slike.
Lotila sva se predelave ogrodja; ojačitev nosilca agregata, ojačitev vpetja prednjih vilic in povezava ogrodja z cevema.....sledila je še izdelava zadnje nihajne vilice in nove bron puše, z namenom da bi dosegla približek cross ciklistike.
Prednje downhill vilice Marzocchi bomber in zadnji mortizer Marzocchi (BT), katere je čakala popolna obnova. Zadnji mortizer ima tri možne pozicije vpetja za cestno in kros vožnjo(po trdoti in višini).
Krmilo je predelano E90. Želja je bila po Al cilindru, zato sva a 35 agregat opustila in kupila a55 mašino, kasne je pa še cilinder z glavo. Odločila sva se za izdelavo lamelnega ventila z VForce lamelo. Ker pa je po pravilniku vstranostnih dirk 12mm premer difuzorja uplinjača, sva izbrala uplinjač Dellorto 14/12.
Bat je originalen fi38mm Vertex, ki se je zelo dobro izkazal. Gred pa je original z preprešano CKR ojnico, ki pa žal nimam slike. Zaradi boosta je bilo potrebno prestaviti zgornji vijak, dele kamor pa je privijačeno ohišje lamele je bilo potrebno povariti, to bi se zahvalil uporabniku @KVAS. 1.sklopka je predelana kitajska KTM. V izdelavi je tudi nova sklopka prve prestave, ki bo identična drugi.
2.sklopka pa lasntne konstrukcije
Izpuh sva speljala navzgor, da ni tako na udaru če se kdo zaleti vate (na vstrajnostnih dirkah) . Izdelan je po PVL-ih merah.
Da sva motor olepšala sva dodala pit bike plastike in sedež. Pri nastavljanju sklopk je blo nerejenih veliko testov predno ju je uspelo nastavit, saj je pri avtomatiku sklopka velikega pomena. Se je pa sklopka 2 prestave zelo dobro izkazala....veliko kombinacij nstavitve.
Za kros zložljive stopalke bi se zahvalil donatorju @žankržan-u. Motor pride pobarvan, ko se bodo popravile pomankljivosti, ki so se pokazale skozi leto.
Lp. Miha
Re: VinkoMobil
Malo si narobe napisal, gor si dal a55 mašino super avtomatik in odličen izbor a55 cilindra, ker je masiven in lahko dolgo zdrži. Samo nevem zakaj pa si dal gor gladke gume? Mislim, da bi ti enduro bolj v poštev prišle. Če hočeš imam ene 16 colske, ki nevem kam z njimi.
Re: VinkoMobil
Odlična zasnova, sem sprobal zadevo, je motor kar poskočen.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
-
- vplinjač
- Prispevkov: 342
- Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
- Kraj: bliZ Domžal
Re: VinkoMobil
Ja pomota hvala za popravek. Enduro gumi že imam.
Letošnje poletje sva se udeležila 4ih dirk.
Prva dirka je bila 4 urna vstrajnostna v Šempetru, ki pa je nismo zaključili, ker smo imeli več težav: puščanje olja, odlomil se je dušilec izpuha in nazadnje je počil zvar sredice KTM sklopke, ker je ta zelo slabo varljiva. Druga dirka je bila 9.Rama TEH Virovitica, kjer je bilo veliko proste vožnje, druženja in dve dirki, ki sem ju zakjučil skupno z 4. mestom v Open klasi. Škoda je da moped zaradi lamelnega usisa avtomacko pade v Open klaso, čeprav je 49ccm in 12 uplinjač.
Tretja dirka je bila 3 urna vstrajnostna dirka v Ivančni, kjer k sreči nismo imeli večjih težav. Ekipno smo dosegli odlično 2. mesto. Četrta dirka na katero je bilo največ priprav je bil vstrajnostni 4uri mopedrennen v Avstriji. Večjih težav k sreči ni bilo razen enkrat je padla dol veriga, kjer sva zgubila nekaj krogov. V mofa klasi sva dosegla 3. mesto. Kondicijsko pa zelo naporna dirka.
Lp. Miha
Letošnje poletje sva se udeležila 4ih dirk.
Prva dirka je bila 4 urna vstrajnostna v Šempetru, ki pa je nismo zaključili, ker smo imeli več težav: puščanje olja, odlomil se je dušilec izpuha in nazadnje je počil zvar sredice KTM sklopke, ker je ta zelo slabo varljiva. Druga dirka je bila 9.Rama TEH Virovitica, kjer je bilo veliko proste vožnje, druženja in dve dirki, ki sem ju zakjučil skupno z 4. mestom v Open klasi. Škoda je da moped zaradi lamelnega usisa avtomacko pade v Open klaso, čeprav je 49ccm in 12 uplinjač.
Tretja dirka je bila 3 urna vstrajnostna dirka v Ivančni, kjer k sreči nismo imeli večjih težav. Ekipno smo dosegli odlično 2. mesto. Četrta dirka na katero je bilo največ priprav je bil vstrajnostni 4uri mopedrennen v Avstriji. Večjih težav k sreči ni bilo razen enkrat je padla dol veriga, kjer sva zgubila nekaj krogov. V mofa klasi sva dosegla 3. mesto. Kondicijsko pa zelo naporna dirka.
Lp. Miha
Re: VinkoMobil
Sem videl motorček ko sem šel po kapo, lepo narejen izpuh in amortizerji
Pohvalno!
Pohvalno!
APN4M 83'
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5234
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: VinkoMobil
Dober projekt, pohvalno!
Re: VinkoMobil
Lepo... Eno vprašenje? Ima sklopka lastne konstrukcije (ne tista KTM) vzmet z obeh strani? Ni to premočno, ali je toliko težja, da jo vseeno razpre?
-
- vplinjač
- Prispevkov: 342
- Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
- Kraj: bliZ Domžal
Re: VinkoMobil
Zdravo,
sklopka je zasnovana tako da daš gor dve originalne vzmeti, potem jih pa poljubno krajšaš. Midva kombinirava še z tršimi vzmetmi, ki so od starejših husqarna motornih žag. Tako lahko sklopko nastaviš da motor prestavi na 6500 do 10000 rpm.
Najin moped ima območje moči od 6700-10500 rpm, za take obrate originalne sklopke ni mogoče nastaviti, že zaradi prevelike teže (špiater ima 2x višjo gostoto od aluminija) in premajhne trdnosti (špiater ima slabe mehanske lastnosti, uporablja se pretežno zaradi dobre livnosti)
@matijag@ Če pogledaš formulo za centrifugalno silo, se centrifugalna sila glede na obodno hitrost spreminja z kvadratom. To pomeni da za dvakrat večje obrate pri speljevanju rabiš 4 x večjo silo prednapetja v vzmeti. Zato sva naredila približno za 1/2 lažjo sklopko in podvojila vzmeti in s tem ciljala na 2x višje obrate pri speljevanju, kar se je v praksi tudi pokazalo.
LP, Gašper
sklopka je zasnovana tako da daš gor dve originalne vzmeti, potem jih pa poljubno krajšaš. Midva kombinirava še z tršimi vzmetmi, ki so od starejših husqarna motornih žag. Tako lahko sklopko nastaviš da motor prestavi na 6500 do 10000 rpm.
Najin moped ima območje moči od 6700-10500 rpm, za take obrate originalne sklopke ni mogoče nastaviti, že zaradi prevelike teže (špiater ima 2x višjo gostoto od aluminija) in premajhne trdnosti (špiater ima slabe mehanske lastnosti, uporablja se pretežno zaradi dobre livnosti)
@matijag@ Če pogledaš formulo za centrifugalno silo, se centrifugalna sila glede na obodno hitrost spreminja z kvadratom. To pomeni da za dvakrat večje obrate pri speljevanju rabiš 4 x večjo silo prednapetja v vzmeti. Zato sva naredila približno za 1/2 lažjo sklopko in podvojila vzmeti in s tem ciljala na 2x višje obrate pri speljevanju, kar se je v praksi tudi pokazalo.
LP, Gašper
Re: VinkoMobil
Vsaka čast! Hvala za razlago!
-
- batzajla
- Prispevkov: 43
- Pridružen: Sr Jan 13, 2016 2:38 pm
Re: VinkoMobil
super narejeno me pa zanima kako maš narejena vozila za verigo predvsem na zgornjem delu vilic