Tomos Colibri T12 1963
Re: Tomos Colibri T12 1963
Zelo lepo. Še zelo lepo originalen. Veliko sreče pri obnovi. Pa lepo je videt tudi to, da se kakšna trojka ali dvojka obnavlja in objavlja na tem forumu.
Re: Tomos Colibri T12 1963
Dobra podlaga in večina delov bo za zamenjat vendar super videti obnovo starine
APN4M 83'
Re: Tomos Colibri T12 1963
Pri renovaciji motorja je potrebno ohraniti čimveč delov. Pazi, da kaj vitalnega ne zavržeš. Verjetno boš zamenjal oba kolesa. Menjaš lahko tudi vse ležaje in tesnila. Ostalo pa obnovi!
Re: Tomos Colibri T12 1963
Na motorju bodo menjani vsi lezaji, tesnila itd. Kar se tice koles gredo nove spice in obroci. Okvir in ostale barvane zadeve imam namen speskat, sprickit in barvanje. Dela da se ven ne vidim
Re: Tomos Colibri T12 1963
Če so špice še dobro ohranjene jih je skoraj najboljše na novo pocinkat, ker so originalne sigurno dosti boljše, kot te nove, ki se jih sedaj dobi..cvile napisal/-a:Na motorju bodo menjani vsi lezaji, tesnila itd. Kar se tice koles gredo nove spice in obroci. Okvir in ostale barvane zadeve imam namen speskat, sprickit in barvanje. Dela da se ven ne vidim
Re: Tomos Colibri T12 1963
Jaz ga nebi barval,bi ga pustil takega... mogoče samo nekako ustavit rjavenje. Če ni segnil v 50 letih, bo zdržal še 50... Menjal bi gume, ležaje, tesnila, semeringe, zajle, ...- in kar je nujno potrebno za varno vožnjo in registracijo. Nekako so mi bolj všeč mopedi, ki izkazujejo svojo vzdržljivost skozi čas, kot pa tisti obnovljeni, kot da je bil narejen včeraj...
Re: Tomos Colibri T12 1963
se popolnoma strinjammatijag napisal/-a:Jaz ga nebi barval,bi ga pustil takega... mogoče samo nekako ustavit rjavenje. Če ni segnil v 50 letih, bo zdržal še 50... Menjal bi gume, ležaje, tesnila, semeringe, zajle, ...- in kar je nujno potrebno za varno vožnjo in registracijo. Nekako so mi bolj všeč mopedi, ki izkazujejo svojo vzdržljivost skozi čas, kot pa tisti obnovljeni, kot da je bil narejen včeraj...
Re: Tomos Colibri T12 1963
Načeloma bi bilo izvedljivo. Problem nastane pri ščitniku za noge, ki je dobesedno segnil, drugega zaenkrat še nisem zasledil, tako da bo verjetno potrebno delati umetnine z varjenjem...
Re: Tomos Colibri T12 1963
tudi to je opcija, obroče pa moram obvezno menjat, zaradi rjavine. Zadnji je kar konkretno načetsi_me napisal/-a:Če so špice še dobro ohranjene jih je skoraj najboljše na novo pocinkat, ker so originalne sigurno dosti boljše, kot te nove, ki se jih sedaj dobi..cvile napisal/-a:Na motorju bodo menjani vsi lezaji, tesnila itd. Kar se tice koles gredo nove spice in obroci. Okvir in ostale barvane zadeve imam namen speskat, sprickit in barvanje. Dela da se ven ne vidim