APN4 1981 obnova
Objavljeno: To Avg 29, 2017 10:29 am
No ker si je brat Matej zaželel APN4 (prej je imel novi alpino pa je prodal) si je kupil eno zjahano od bratranca, ki se ni lotil obnove pa mu jo pomagam obnoviti v čim lepše stanje.
Cilinder 38 z navadnim batom dokaj ohranjen, malo rjast vsisni kanal, sem ga samo pobrusil in očistil. 4 prestave, prenosi 14-34, gor je orig. 6V 18W elektrika, sedaj moj bivši Bing 14,2mm povečan vpljinjač s 70 dizo.
Ko sma sestavila gor feltne in mašino sem ga probal peljat, gre super za tak prenos in original cilinder, najbrž pomagata nov auspuh in večji vplinjač.
Treba je bilo zategniti spodnjo matico na prednjih vilicah saj so kar plesale. Danes so prispele feltne 18 col 2.5 (Simon Očko lepa hvala, za 65€ so super komadi + 3,5mm špice, sem jih pa prešprical z WD40 da nebodo takoj rjave ), prednja polirano pesto, zadnja sivo. Treba jih bo zmontirati, nato pa gre moped v urejanje lastništva in izdelave papirjev.
Kasneje ko se bo to uredilo pa razmontiranje, popravek zadnjega blatnika ki je rjav in odlomljen, barvanje v modro, ki si jo želi Matej in nato montaža, verjetno še kakšni novi deli (trogar, bilanca), fi40 piljen cilinder in 12 sorna blajerca itd...
Bil je brez auspuha, kupljen nov laser kromiran (nažalost prišel že udarjen, verjetno Pošta Slo. ). Mašina razstavljena, spucana z novimi tesnili, vžgala takoj po nastavitvi predvžiga. Cilinder 38 z navadnim batom dokaj ohranjen, malo rjast vsisni kanal, sem ga samo pobrusil in očistil. 4 prestave, prenosi 14-34, gor je orig. 6V 18W elektrika, sedaj moj bivši Bing 14,2mm povečan vpljinjač s 70 dizo.
Ko sma sestavila gor feltne in mašino sem ga probal peljat, gre super za tak prenos in original cilinder, najbrž pomagata nov auspuh in večji vplinjač.
Treba je bilo zategniti spodnjo matico na prednjih vilicah saj so kar plesale. Danes so prispele feltne 18 col 2.5 (Simon Očko lepa hvala, za 65€ so super komadi + 3,5mm špice, sem jih pa prešprical z WD40 da nebodo takoj rjave ), prednja polirano pesto, zadnja sivo. Treba jih bo zmontirati, nato pa gre moped v urejanje lastništva in izdelave papirjev.
Kasneje ko se bo to uredilo pa razmontiranje, popravek zadnjega blatnika ki je rjav in odlomljen, barvanje v modro, ki si jo želi Matej in nato montaža, verjetno še kakšni novi deli (trogar, bilanca), fi40 piljen cilinder in 12 sorna blajerca itd...