Jaz sem kupu delujočo cagivo mito za 550e pa sm v 5h letih vložu okrog 1500 brez registracij, da zdej napov dela kot mora. Pa še to bo najbrž ribnil čez 300km.
To moraš sigurno najprej gume menjat (200e), verižni set (min120e), akumulator 30-60e, kšno olje, hladilno, kšno tesnilo sem in tja, si ob 100e, aja pa bat, na bat sem pozabu to morš sigurno menjat tut če ga je lastnik 100km nazaj, ker ga v resnic pač ni.. No pa k bat menjaš še pohonaš pa je skp 150e. No lih bat menjaš nrdiš 200km pa gre kletka od ležaja na glavni gredi.. vzameš poliamidne 50e.. pa k maš lih narazn dejmo še ojnico, 150 jih izpuhti.. pa itak tastaro tesnilo med bloki ni več uporabno ker je še originalno gor, to ni tomos zato je 20e.. Kšne ploščice 40e, kšna zavorna, vmes še žmigovc z nogo odbiješ 10e, šipo razbiješ 60e.. Mogoče je še lamela že znucana pa zlo težko vžiga..
En dan noče več štartat, pa ker je tok star pa redek motor se ne dobi delov, pa kupiš še en cel motor zariban za 300e in na konc ugotoviš da vse kar je uporabnga je zajla za čok k je ne rabiš, leva plastika k maš ti zjahano desno, ostali nosilčki, koščki so itak polomleni, ker če so pr tep so tut pr tej..
Ker pa je to yamaha tzr, računej še na pobran zobnik na sklopki na vsake 2000km (60e za rablenga). Pač fabrška napaka na tzr, baje napol nalega pa materjal se utrudi..
No zdej si pa lih use uštimal, je pa 5 let mim, naredu si 2500km, sicer vmes po ovinkih snel ene 93 majstrov na 600cc pa ene 46 nedeljskih jurjakov, drgač pa prešramfu 729ur, morš pa spet nove gume kupt.
Moja Cagiva Mito story zelo na kratko
Top šit motor za top mehanike
Če nis zaljubljen v šramfanje, si kupi tomos sm125 ali nekaj podobnega 4t. Menjaš olje na 3 leta, ploščic nerabiš nkol ker mašina sama dost zavira da nis prtisnu na zavoro zadnje 1200km, verigo sam namažeš na pov leta ker kolkr počas se vrti, je vzdrževalni plan isti kot na tekočem traku od konzerv v delamarisu. Aja pa točiš 10l in se voziš 300km, na tzr natočiš povn tank od 15 litrov, pa si dobr za 120km.