Tomos 14M
Re: Tomos 14M
Hja, kestl, sem preigraval tudi to varjanto, pa sem slišal več komentarjev proti, kot za, pa glede na to, da je rezervoar znotraj drugače presenetljivo čist- zdrav, sem se pač odločil za šlosarsko rešitev problema No, ko mi je uspelo spravt skozi registracijo, sem se tudi ojunčil in nabavil 12 voltno elektriko, pa bil še mal šmeks in dodal še smernike
Re: Tomos 14M
Seveda je prehod na 12 voltov potegnil za sabo kar nekaj tuhtanja, dodatnega dela, najbol me je pa hecala zavorna lučka, a le dokler mi ni kapnilo, da je na original elektriki zavorno stikalo v mirovanju sklenjeno (se pravi da proizvedeno elektriko iz male tuljavce troši na okvir), in sem nabavil normalno stikalo. Drugi hec so bili smerniki, najprej sploh niso hotl delat, pole je bilo tako, da smo naenkrat vžgali po tri lučke ; no, ko sem rešil tudi to (po eni vezavi z neta, si moral med sabo povezat kontakta 1 in 4 v stikalu in potem peljati eno žičko na kontrolko), mi sedaj delajo, ampak oba naenkrat, pa smo prišli do tega, da rabim rele smernikov tak na 3 pine, pa da sem si en malčk narobe razlagal mase pri smernikih (jp, štrom po avtomobilsko nekak ni lih taprava rešitev)
- Priponke
-
- TOMOS elektro s smernik_plan B.pdf
- (73.57 KiB) Prenešeno 144 krat
-
- TOMOS_dodani smerniki_plan B.pdf
- ...sem pregledal kar ene par shem, da sem prišel do tu..
- (30.87 KiB) Prenešeno 133 krat
Re: Tomos 14M
Najbolj vsel sem pa bil, ko mi je končno uspelo zrihtat tablce, pa da sem se lahko zapeljal do Vršiča , potem sem se pa en malo poigral z zobniki, ker hudič z originalnim 14/32 nekak ni hotel prav zvrteti 5. prestave, pa sem poskusil z zadnjim 34 (za na Vršič odlično, samo mem Tonkine koče je rabil prvo drugače pa je pela druga- tretja) in nazadnje pristall na 33 zobem zobniku. Ostane mi samo še vplinjač, zgleda kot da je spodaj premoker in če to nekako uredim, mu pa zgoraj zmanjka . Ampak bomo že zrihtal, važno, da se lahko vozim, take stvari bom pa po malem rihtal...
Re: Tomos 14M
Hec je, da je edina stvar, ki je bila obnovljena- menjana, kolesni obroči in zadnje špice, vse ostalo je kot je prišlo iz fabrke . Štrom je bil pa menjan predvsem zaradi bistveno boljše svetilnosti na 12 voltih, en bonus je pa še da lahko obesim gor še žmigovce.
Sem pripopal zraven še shemo za mašince brez smernikov... Sheme so zrisane v Corelu (X3 verzije) in shranjene v PDF formatu, tko da, če se kdo želi igrat, jih lahko uvozi v Korlna ali kak novejši CAD
Sem pripopal zraven še shemo za mašince brez smernikov... Sheme so zrisane v Corelu (X3 verzije) in shranjene v PDF formatu, tko da, če se kdo želi igrat, jih lahko uvozi v Korlna ali kak novejši CAD
- Priponke
-
- TOMOS elektro brez smer.pdf
- (60.55 KiB) Prenešeno 162 krat
Re: Tomos 14M
Škoda da nisi vzel brezplatinskega vžiga, ko ga nastaviš imaš mir za skos.
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Re: Tomos 14M
Ja, večna dilema, sem bral tu, na forumu, pa lokalno, v pogovorih in na koncu se odločil kot sem se...
Re: Tomos 14M
mal za lušte delat...
- Priponke
-
- degree wheel_200.pdf
- (17.28 KiB) Prenešeno 176 krat
-
- degree wheel_180.pdf
- (17.19 KiB) Prenešeno 137 krat
Re: Tomos 14M
Počasi napredujemo proti dobro delujočem mopedu, bo še kar nekaj dela z bencinom, kakor sem ga dobil, je bil čist premoker, edini način, da sem ga osušil je bil da sem mu privoščil 64 dizo, iglo in plovec pa spustil do max, poj so bli pa visoki obrati problem . Poj smo pa pocinli 2,17 dizo (na cca 2mm), zej pa rabmo kar en čas da se ogreje, kasneje pa dela kar dobro