Re: APN 6 Dmp
Objavljeno: Če Mar 09, 2017 6:22 pm
Zakaj pa nisi vzel C3 izvedbe?
Če se ne motim so to valjčni ležaji, ki držijo v nedogled in so neprimerljivo bolši. En komad ležaja je 20€.zankrzan napisal/-a:Zakaj pa nisi vzel C3 izvedbe?
Ne gre za to koliko obratov prenese, gre za to, da se glavna gred med delovanjem zvija in zaradi tega je potrebna večja zračnost.sasosvajger napisal/-a:Sem iskal c3 pa ni blo na zalogi sem pa imel nu c3 izvedbo iste ležaje pa sem samo zamenjal sredice ležajev tako da so c3, mi je pa garantiral da navadna izvedba zdrži do 20k obratov
Da ne bo pomote NU niso primerni morajo biti NJ, podobno kot L so iz ene strani razstavljivi, pri NU bi rabil še aksialne ležaje. Je pa še ena prednost NJ pred normalnimi krogličnimi, notranji obroč gre na trdo na gred, motor pa se brez težav razstavi podobno kot pri L ležajih.zankrzan napisal/-a:Pr teh valjčnih ležajih sta zunanji obroč in kletka enaka, spreminja se samo premer notranjega obroča in dobimo zračnosti C1, C2, CN (normalna zračnost, ponavadi se oznaka ne piše), C3, C4, C5. Pomojem bi bli bl primerni NU kot pa NJ? V tinexu pride NU203 16,44+ddv, NJ pa 17,80+ddv. Oba ležaja imata serisjko poliamid kletko in sta navoljo z normalno zaračnostjo ali s povečano C3 zračnostjo.
Bo držalo ja, NJ ima rob, NU ga pa nima.lojze-si napisal/-a:Da ne bo pomote NU niso primerni morajo biti NJ, podobno kot L so iz ene strani razstavljivi, pri NU bi rabil še aksialne ležaje. Je pa še ena prednost NJ pred normalnimi krogličnimi, notranji obroč gre na trdo na gred, motor pa se brez težav razstavi podobno kot pri L ležajih.zankrzan napisal/-a:Pr teh valjčnih ležajih sta zunanji obroč in kletka enaka, spreminja se samo premer notranjega obroča in dobimo zračnosti C1, C2, CN (normalna zračnost, ponavadi se oznaka ne piše), C3, C4, C5. Pomojem bi bli bl primerni NU kot pa NJ? V tinexu pride NU203 16,44+ddv, NJ pa 17,80+ddv. Oba ležaja imata serisjko poliamid kletko in sta navoljo z normalno zaračnostjo ali s povečano C3 zračnostjo.
LP