Stran 2 od 4

Re: APN 6 Dmp

Objavljeno: Če Mar 09, 2017 6:22 pm
Napisal/-a zankrzan
Zakaj pa nisi vzel C3 izvedbe?

Re: APN 6 Dmp

Objavljeno: Če Mar 09, 2017 6:45 pm
Napisal/-a prlek
zankrzan napisal/-a:Zakaj pa nisi vzel C3 izvedbe?
Če se ne motim so to valjčni ležaji, ki držijo v nedogled in so neprimerljivo bolši. En komad ležaja je 20€.

Re: APN 6 Dmp

Objavljeno: Če Mar 09, 2017 7:08 pm
Napisal/-a sasosvajger
Sem iskal c3 pa ni blo na zalogi sem pa imel nu c3 izvedbo iste ležaje pa sem samo zamenjal sredice ležajev tako da so c3, mi je pa garantiral da navadna izvedba zdrži do 20k obratov

Re: APN 6 Dmp

Objavljeno: Če Mar 09, 2017 7:57 pm
Napisal/-a koroman
kakšna je cena teh ležajev?

Re: APN 6 Dmp

Objavljeno: Če Mar 09, 2017 8:33 pm
Napisal/-a sasosvajger
Točne cene nevem ker sem jih po vezah dobil mislim pa da okol 20€ komad

Re: APN 6 Dmp

Objavljeno: Če Mar 09, 2017 9:14 pm
Napisal/-a lojze-si
sasosvajger napisal/-a:Sem iskal c3 pa ni blo na zalogi sem pa imel nu c3 izvedbo iste ležaje pa sem samo zamenjal sredice ležajev tako da so c3, mi je pa garantiral da navadna izvedba zdrži do 20k obratov
Ne gre za to koliko obratov prenese, gre za to, da se glavna gred med delovanjem zvija in zaradi tega je potrebna večja zračnost.

Re: APN 6 Dmp

Objavljeno: Če Mar 09, 2017 9:45 pm
Napisal/-a sasosvajger
Tega nisem vedel, zunanji del ležaja in valčki so c3 razen sredinskega dela

Re: APN 6 Dmp

Objavljeno: So Mar 11, 2017 9:08 pm
Napisal/-a zankrzan
Pr teh valjčnih ležajih sta zunanji obroč in kletka enaka, spreminja se samo premer notranjega obroča in dobimo zračnosti C1, C2, CN (normalna zračnost, ponavadi se oznaka ne piše), C3, C4, C5. Pomojem bi bli bl primerni NU kot pa NJ? V tinexu pride NU203 16,44+ddv, NJ pa 17,80+ddv. Oba ležaja imata serisjko poliamid kletko in sta navoljo z normalno zaračnostjo ali s povečano C3 zračnostjo.

Re: APN 6 Dmp

Objavljeno: So Mar 11, 2017 9:28 pm
Napisal/-a lojze-si
zankrzan napisal/-a:Pr teh valjčnih ležajih sta zunanji obroč in kletka enaka, spreminja se samo premer notranjega obroča in dobimo zračnosti C1, C2, CN (normalna zračnost, ponavadi se oznaka ne piše), C3, C4, C5. Pomojem bi bli bl primerni NU kot pa NJ? V tinexu pride NU203 16,44+ddv, NJ pa 17,80+ddv. Oba ležaja imata serisjko poliamid kletko in sta navoljo z normalno zaračnostjo ali s povečano C3 zračnostjo.
Da ne bo pomote NU niso primerni morajo biti NJ, podobno kot L so iz ene strani razstavljivi, pri NU bi rabil še aksialne ležaje. Je pa še ena prednost NJ pred normalnimi krogličnimi, notranji obroč gre na trdo na gred, motor pa se brez težav razstavi podobno kot pri L ležajih.
LP

Re: APN 6 Dmp

Objavljeno: So Mar 11, 2017 9:31 pm
Napisal/-a zankrzan
lojze-si napisal/-a:
zankrzan napisal/-a:Pr teh valjčnih ležajih sta zunanji obroč in kletka enaka, spreminja se samo premer notranjega obroča in dobimo zračnosti C1, C2, CN (normalna zračnost, ponavadi se oznaka ne piše), C3, C4, C5. Pomojem bi bli bl primerni NU kot pa NJ? V tinexu pride NU203 16,44+ddv, NJ pa 17,80+ddv. Oba ležaja imata serisjko poliamid kletko in sta navoljo z normalno zaračnostjo ali s povečano C3 zračnostjo.
Da ne bo pomote NU niso primerni morajo biti NJ, podobno kot L so iz ene strani razstavljivi, pri NU bi rabil še aksialne ležaje. Je pa še ena prednost NJ pred normalnimi krogličnimi, notranji obroč gre na trdo na gred, motor pa se brez težav razstavi podobno kot pri L ležajih.
LP
Bo držalo ja, NJ ima rob, NU ga pa nima.