Stran 1 od 4

APN 6 Dmp

Objavljeno: Ne Feb 19, 2017 7:46 pm
Napisal/-a sasosvajger
Pozdravljeni
v tej temi vam bom predstavil svoj projekt čez zimo, moped sem v celoti obnovil,
setup motorja pa je :
Cilinder Dmp 45mm
Uplinjač 24 mm keihin
Sklopka novi tip z močnejšimi lamelami
Izpuh po meri
Sesanje preko lamele
IMG_2080.JPG
IMG_2093.JPG
IMG_2094.JPG
IMG_2095.JPG
IMG_2096.JPG
Cilindra še nisem pilil in me zanima kakšen nasvet na kakšne kote ga napilim zdaj so koti cilindra 163-122 ?

Re: APN 6 Dmp

Objavljeno: Če Mar 02, 2017 9:31 am
Napisal/-a rokozimic
Zdravo lep projekt :) te smem vprasat kje si nabavil uplinjac?

Re: APN 6 Dmp

Objavljeno: Če Mar 02, 2017 10:46 pm
Napisal/-a sasosvajger
Prek aliexpressa sem ga naročil

Re: APN 6 Dmp

Objavljeno: So Mar 04, 2017 3:34 pm
Napisal/-a sasosvajger
IMG_2127.JPG
IMG_2128.JPG
3d naprintana podloga za lamelo

Re: APN 6 Dmp

Objavljeno: Po Mar 06, 2017 7:57 pm
Napisal/-a sasosvajger
IMG_2138.JPG
IMG_2140.JPG
Z svincem zalit sesalni kanal in povezana boosta z karterjem in spoliran izpušni kanal

Re: APN 6 Dmp

Objavljeno: Po Mar 06, 2017 10:33 pm
Napisal/-a macula
Nevem, če se samo na sliki tako vidi, ampak mislim da imaš bolj slabo usmeritev lamelnega ventila. Precej preveč proti sredini glavne gredi..

Re: APN 6 Dmp

Objavljeno: To Mar 07, 2017 8:29 pm
Napisal/-a koroman
macula napisal/-a:Nevem, če se samo na sliki tako vidi, ampak mislim da imaš bolj slabo usmeritev lamelnega ventila. Precej preveč proti sredini glavne gredi..
žal je to edini način če hočeš obržati vse vijake,ki držijo bloke skupaj. za najbolj pravilno usmeritev je potrebno odstraniti zgornji vijak.

Re: APN 6 Dmp

Objavljeno: To Mar 07, 2017 9:58 pm
Napisal/-a macula
Maš prav :)

Re: APN 6 Dmp

Objavljeno: Sr Mar 08, 2017 7:10 pm
Napisal/-a sasosvajger
IMG_2154.JPG
Tisti vijak bi moral odstraniti ja ampak za začetek bom probav tako edino naklon še lahko malo spremenim in natiskam drugo podlogo

Re: APN 6 Dmp

Objavljeno: Sr Mar 08, 2017 8:28 pm
Napisal/-a sasosvajger
IMG_2159.JPG
Ležaji že tudi prišli