Stran 3 od 4

Re: Alpino predelava

Objavljeno: Po Sep 14, 2020 5:07 pm
Napisal/-a automatic_7
void napisal/-a: Po Sep 14, 2020 5:01 pm O kakšni cevki na airboxu se tukaj govori točno? lahko slika?
Sej je dal sliko te cevke :)

Re: Alpino predelava

Objavljeno: To Sep 15, 2020 1:30 pm
Napisal/-a Berty
Sem poslikal cevko kosem jo da ven iz airboxa, kje pride in kako sem jo odrezal. Bližje robu nisem hotel saj je narejen lijačni iztek navzven, no ja odreže se jo lahko še vedno. :D :lol:
Slikal sem še cilinder in bat, se vidi da je realnih 220 kilometrov, saj se še poznajo risi od honanja in pa skoraj nič saj na batu.
Bat se bo samo spucalo, spoliral se bo izpušni kanal in preverilo mere - na batu je 37.98, cilinder bi moral biti 5 stotink več?

Re: Alpino predelava

Objavljeno: To Sep 15, 2020 1:34 pm
Napisal/-a Berty
Še slika cilindra in bata znotraj.

Verjetno je smiselno zamenjati tisto gosto peno v airboxu s kako najlonko?

Re: Alpino predelava

Objavljeno: To Sep 15, 2020 3:24 pm
Napisal/-a prlek
Ne bodo se ti te čimičange predelave nič poznale na moči. Pusti kot je.

Re: Alpino predelava

Objavljeno: To Sep 15, 2020 5:08 pm
Napisal/-a Berty
prlek napisal/-a: To Sep 15, 2020 3:24 pm Ne bodo se ti te čimičange predelave nič poznale na moči. Pusti kot je.
:? Menjava auspuha? Večji pretok zraka in večja diza?
Mislim da se bo, kaj bo pa poročam v kratkem. :geek:

Re: Alpino predelava

Objavljeno: To Sep 15, 2020 5:46 pm
Napisal/-a automatic_7
Berty napisal/-a: To Sep 15, 2020 1:30 pm Sem poslikal cevko kosem jo da ven iz airboxa, kje pride in kako sem jo odrezal. Bližje robu nisem hotel saj je narejen lijačni iztek navzven, no ja odreže se jo lahko še vedno. :D :lol:
Slikal sem še cilinder in bat, se vidi da je realnih 220 kilometrov, saj se še poznajo risi od honanja in pa skoraj nič saj na batu.
Bat se bo samo spucalo, spoliral se bo izpušni kanal in preverilo mere - na batu je 37.98, cilinder bi moral biti 5 stotink več?
Jaz sem gumo odrezal bližje in naredil z nožem lijak proti uplinjaču :)
Ne, alu cilinder ima zračnost 2,5 do 3 stotinke.
Peno v airboxu pa pusti oz. potem moreš dizo menjat

Re: Alpino predelava

Objavljeno: To Sep 15, 2020 7:12 pm
Napisal/-a Berty
automatic_7 napisal/-a: To Sep 15, 2020 5:46 pm
Berty napisal/-a: To Sep 15, 2020 1:30 pm Sem poslikal cevko kosem jo da ven iz airboxa, kje pride in kako sem jo odrezal. Bližje robu nisem hotel saj je narejen lijačni iztek navzven, no ja odreže se jo lahko še vedno. :D :lol:
Slikal sem še cilinder in bat, se vidi da je realnih 220 kilometrov, saj se še poznajo risi od honanja in pa skoraj nič saj na batu.
Bat se bo samo spucalo, spoliral se bo izpušni kanal in preverilo mere - na batu je 37.98, cilinder bi moral biti 5 stotink več?
Jaz sem gumo odrezal bližje in naredil z nožem lijak proti uplinjaču :)
Ne, alu cilinder ima zračnost 2,5 do 3 stotinke.
Peno v airboxu pa pusti oz. potem moreš dizo menjat
Za venturijev efekt lijak? Bom naredil :idea:
Aha, verjetno ker je nikasilan.
Zaenkrat pustim, pa samo odvijem idle vijak spodaj, diza bo original, če bo premalo pa dam večjo.

Re: Alpino predelava

Objavljeno: To Sep 15, 2020 8:44 pm
Napisal/-a ro-bi
Berty napisal/-a: To Sep 15, 2020 7:12 pm

Za venturijev efekt lijak? Bom naredil :idea:
In zakaj rabiš venturijev efekt v tisti cevki? A boš powerjet delal?

Re: Alpino predelava

Objavljeno: Ne Sep 20, 2020 10:19 am
Napisal/-a Berty
Ne.. mislim samo na razliko, da lažje potegne zrak v vplinjač skozi stožčasto odprtino prave velikosti kot je v vplinjaču vsis, kot skozi ravno cevko ali pa kot je bila original 5cm dolgo tuba, ki je za povrh še obrnjena za 90° na koncu. :?
V lijaku se zrak pospešuje in znižuje pritisk konsistentno, v ravni cevki pa pride do turbulenc na zmanjšanju premera v pravem kotu.
Na mašini kot je alpino to ni tako pomembno, če bi imel pa 150 konjski dvotakter pa že?
Zdaj ko že delam, zakaj nebi, bom poskusil najprej brez, potem pa še naredit lijak :lol:
( S tisto ravno cevko je bila 50 diza dovolj )

Re: Alpino predelava

Objavljeno: Po Okt 05, 2020 5:07 pm
Napisal/-a Berty
No alpinota sem šele zdaj probaval, saj prej tak ni bilo vremena za to :cry:
Nastavil sem 55 dizo, pa je svečka še vedno bolj na sivo barvo, gre pa prec bolje iz nizkih obratov, kot prej ko je bila cevka v airboxu in 50 diza. Penast filter sem pustil.
Naredil se je nosilček za glave za stružnico, glava se je 1mm spustila in spolirala.
Auspuh za APN4 je prišel, ampak 15SL varianta (tadaljši, brez konusa, samo pokrovček s konca na šipki). Ni kaj boljše, poskusil sem tudi povečati predvžig, samo potem ga je v nizkih obratih zmanjkovalo v klanec. Dal sem nazaj stari auspuh s krivino, nazaj predvžig na kolikor je bil in snel cilinder, ter popravil izpušni kanal na veličino auspuha (pri ustju povečal za 2mm po fi-ju, pri cilindru povišal za 1mm na sredinu na zaobljeno na 0.5mm na vsaki strani pri robu). Nato še poliranje kanala in pa montaža nazaj, zamenjal pa sem še sprednji zobnik iz 12 na 14.
Moped gre zdaj nekje 10 na uro več, po njegovem števcu (prej 45 kazalo, zdaj nekje 55-58, čez 60 cagar ne skoči razen navzdol ) :lol:
Zaenkrat zadovoljen, bo pa čez zimo dodana 5. prestava in mogoče konus v kupljen avspuh.