Tomos BT-50 (1987)
Objavljeno: Če Avg 18, 2016 11:20 pm
Pozdravljeni,
da še jaz predstavim svoj motorček. Ravno danes sem ga do konca sestavil.
Bil je kupljen pred 5 leti od starejšega gospoda, in je bil potreben rahlega popravila. Navoj v bloku motorja kjer se pritrdi navojna šipka je bil uničen tako da je puščal zrak in motor ni deloval, pa tudi plastike niso bile lepo pobarvane. Letos sem našel nekaj časa in sem se odločil da ga malce obnovim. Na novo je prebarvan v prvotno barvo, menjani so semeringi, ležaja na gredi ter ležaja pri piramidi. Z nastavitvijo motorja sem imel kar nekaj težav vendar na koncu je uspelo, izkazalo se je, da je bil uničen utor za kajlo pri magnetu , tako da je imel luft in se elektrike ni dalo naštelat, tudi glavno dizo sem dal št 75 ker z 88 mi ga je nenormalno zalivalo. Manjka mi še original izpuh, ampak ga je kar težko dobit. Drugače pa je vse v originalnem stanju.
Hvala vsem soforumašem, ke ste mi pomagali pri zastavljenih vprašanjih.
Še nekaj slik:
da še jaz predstavim svoj motorček. Ravno danes sem ga do konca sestavil.
Bil je kupljen pred 5 leti od starejšega gospoda, in je bil potreben rahlega popravila. Navoj v bloku motorja kjer se pritrdi navojna šipka je bil uničen tako da je puščal zrak in motor ni deloval, pa tudi plastike niso bile lepo pobarvane. Letos sem našel nekaj časa in sem se odločil da ga malce obnovim. Na novo je prebarvan v prvotno barvo, menjani so semeringi, ležaja na gredi ter ležaja pri piramidi. Z nastavitvijo motorja sem imel kar nekaj težav vendar na koncu je uspelo, izkazalo se je, da je bil uničen utor za kajlo pri magnetu , tako da je imel luft in se elektrike ni dalo naštelat, tudi glavno dizo sem dal št 75 ker z 88 mi ga je nenormalno zalivalo. Manjka mi še original izpuh, ampak ga je kar težko dobit. Drugače pa je vse v originalnem stanju.
Hvala vsem soforumašem, ke ste mi pomagali pri zastavljenih vprašanjih.
Še nekaj slik: