Stran 3 od 6

Re: Vsis direktno v bloke APN

Objavljeno: Ne Avg 15, 2010 11:51 pm
Napisal/-a silvo_xd
štirjak napisal/-a:
silvo_xd napisal/-a:
štirjak napisal/-a:js mam 125zj... pa gre premal in če bom dajal kako drugo mašino na apnko bo mogla bit 250 ;)
250 mašino na apnko ki maš ti pamet js sn na apnko kome spravo mašino od kitajca pa je šlo ful na knap pa štel je ži na tesni vožnji zapotegnalo za 5 cm
če bi se resno zravn spravu bi jo zihr spravu gor... alpa kako od avta 1.0 :D
js pa zlato pero v rit :lol:

Re: Vsis direktno v bloke APN

Objavljeno: Po Avg 16, 2010 9:58 am
Napisal/-a flyboy
štirjak napisal/-a:
silvo_xd napisal/-a:
štirjak napisal/-a:js mam 125zj... pa gre premal in če bom dajal kako drugo mašino na apnko bo mogla bit 250 ;)
250 mašino na apnko ki maš ti pamet js sn na apnko kome spravo mašino od kitajca pa je šlo ful na knap pa štel je ži na tesni vožnji zapotegnalo za 5 cm
če bi se resno zravn spravu bi jo zihr spravu gor... alpa kako od avta 1.0 :D
kakšen v8 bi tudi lepo pasal...

Re: Vsis direktno v bloke APN

Objavljeno: Po Avg 16, 2010 1:24 pm
Napisal/-a PVL
štirjak napisal/-a: A je mogoč ventil prevelik,glede na to da je od 80ccm motorja?
Da,za bing 12 je absolutno prevelik. Če že hočeš met mali ferg uporabi od frčka ventil.

Re: Vsis direktno v bloke APN

Objavljeno: To Avg 17, 2010 2:49 pm
Napisal/-a arkas
kaj in koliko pridobiš s takšno predelavo? Za takšno predelavo 2 slišim in prvič ko sem za to slišal mi je kolega to povedal da ima nekdo na tak način predelanega CTX-a pa mu seveda nisem verjel in sem mislil da me ima za norca :) in sem mu rekel če ve da je potrebno sesalni kanal zapreti in to uravnava bat.

Re: Vsis direktno v bloke APN

Objavljeno: To Avg 17, 2010 6:48 pm
Napisal/-a štirjak
sesalni kanal zapreš z blendo pri tem načinu,tak da sesanja pol ne uravnava več bat ampak sprememba tlaka v podbatnem prostoru. ta sprememba odpera lamele ko se naredi vakum da not povleče pline,ko pa se bat začne vračati se lamele zaprejo in zaradi tega porine pline nad bat...

Re: Vsis direktno v bloke APN

Objavljeno: To Avg 17, 2010 7:11 pm
Napisal/-a _luke_
arkas napisal/-a:kaj in koliko pridobiš s takšno predelavo? Za takšno predelavo 2 slišim in prvič ko sem za to slišal mi je kolega to povedal da ima nekdo na tak način predelanega CTX-a pa mu seveda nisem verjel in sem mislil da me ima za norca :) in sem mu rekel če ve da je potrebno sesalni kanal zapreti in to uravnava bat.
Tatko predelavo? lamelni ventil v cilindru oz v blokih imajo vsi skuterji, 125ke, ter seveda tudi 50cc. Pri tomosu ima edino avtomatik a5 lamelni ventil!

Re: Vsis direktno v bloke APN

Objavljeno: To Avg 17, 2010 8:21 pm
Napisal/-a aljo69
_luke_ napisal/-a:
arkas napisal/-a:kaj in koliko pridobiš s takšno predelavo? Za takšno predelavo 2 slišim in prvič ko sem za to slišal mi je kolega to povedal da ima nekdo na tak način predelanega CTX-a pa mu seveda nisem verjel in sem mislil da me ima za norca :) in sem mu rekel če ve da je potrebno sesalni kanal zapreti in to uravnava bat.
Tatko predelavo? lamelni ventil v cilindru oz v blokih imajo vsi skuterji, 125ke, ter seveda tudi 50cc. Pri tomosu ima edino avtomatik a5 lamelni ventil!
ja ampak avtomatik nima v blok ! ampak v cilinder

Re: Vsis direktno v bloke APN

Objavljeno: To Avg 17, 2010 9:17 pm
Napisal/-a _luke_
aljo69 napisal/-a:
_luke_ napisal/-a:
arkas napisal/-a:kaj in koliko pridobiš s takšno predelavo? Za takšno predelavo 2 slišim in prvič ko sem za to slišal mi je kolega to povedal da ima nekdo na tak način predelanega CTX-a pa mu seveda nisem verjel in sem mislil da me ima za norca :) in sem mu rekel če ve da je potrebno sesalni kanal zapreti in to uravnava bat.
Tatko predelavo? lamelni ventil v cilindru oz v blokih imajo vsi skuterji, 125ke, ter seveda tudi 50cc. Pri tomosu ima edino avtomatik a5 lamelni ventil!
ja ampak avtomatik nima v blok ! ampak v cilinder
Hvala za poprauk...

Re: Vsis direktno v bloke APN

Objavljeno: To Avg 17, 2010 9:24 pm
Napisal/-a arkas
in kolko se to pozna če narediš na tašen način? ali je bolj podvig?

Re: Vsis direktno v bloke APN

Objavljeno: So Avg 28, 2010 10:13 pm
Napisal/-a _luke_
Mislim da bi se moglo precej poznat, ker lamele izbolšajo samo delovanje (odzivnost), pa še pot goriva je veliko krajša...

Je kdo že preizkusil tele sesalne ventile v-force3?

http://www.lovecnacene.si/sesalni-siste ... m/1194871/

če en dobim rabljenega bom verjetno tega vzel...