Prednja os kolesa in distančniki (tomos BT)
Prednja os kolesa in distančniki (tomos BT)
Pozdravljeni!
Sestavljam tomos BT-ja po kosih, pa sem naletel na težave ker nimam prednje osi in distančnikov. Moral jih bom narediti sam in bi zato potreboval mere. Je mogoče kdo med vami ki pozna točne mere distančnikov in osi? lp,
Sestavljam tomos BT-ja po kosih, pa sem naletel na težave ker nimam prednje osi in distančnikov. Moral jih bom narediti sam in bi zato potreboval mere. Je mogoče kdo med vami ki pozna točne mere distančnikov in osi? lp,
Re: Prednja os kolesa in distančniki (tomos BT)
Takole ti priporočam .Najpomembnejši distančnik je (7) ta mora biti daljši od razmaka ležajev na pest, od 0,3 do 0,5mm. Tako da ko kolo zategneš se kolo lepo vrti brez upora. druga dva pa določiš tako, da podlagagaš recimo matice (M14) in podložke tako, da spraviš kolo oziroma disk v željeni položaj in da so teleskopi vzporedni. Na to izmeriš skupno dolžino in jih daš postružit. Za os ti priporočam svetlo vlečen material (Ck45) in standarden M 12 navoj, ker je vzdržlivejši kot fini. Matice vzemi tiste z varovalno plastiko, Podložke pod matico naj bodo čim debelejše, da ne poškoduješ ležišča na vilicah. Tudi zunanji premer puš je priporočljivo nekoliko večji, da se ne vtiskuje v Al na vilicah.simla napisal/-a:Pozdravljeni!
Sestavljam tomos BT-ja po kosih, pa sem naletel na težave ker nimam prednje osi in distančnikov. Moral jih bom narediti sam in bi zato potreboval mere. Je mogoče kdo med vami ki pozna točne mere distančnikov in osi? lp,
lp
Re: Prednja os kolesa in distančniki (tomos BT)
Hvala lepa za informacije!lojze-si napisal/-a:Takole ti priporočam .Najpomembnejši distančnik je (7) ta mora biti daljši od razmaka ležajev na pest, od 0,3 do 0,5mm. Tako da ko kolo zategneš se kolo lepo vrti brez upora. druga dva pa določiš tako, da podlagagaš recimo matice (M14) in podložke tako, da spraviš kolo oziroma disk v željeni položaj in da so teleskopi vzporedni. Na to izmeriš skupno dolžino in jih daš postružit. Za os ti priporočam svetlo vlečen material (Ck45) in standarden M 12 navoj, ker je vzdržlivejši kot fini. Matice vzemi tiste z varovalno plastiko, Podložke pod matico naj bodo čim debelejše, da ne poškoduješ ležišča na vilicah. Tudi zunanji premer puš je priporočljivo nekoliko večji, da se ne vtiskuje v Al na vilicah.simla napisal/-a:Pozdravljeni!
Sestavljam tomos BT-ja po kosih, pa sem naletel na težave ker nimam prednje osi in distančnikov. Moral jih bom narediti sam in bi zato potreboval mere. Je mogoče kdo med vami ki pozna točne mere distančnikov in osi? lp,
lp
Re: Prednja os kolesa in distančniki (tomos BT)
Lojze, si ziher, da je navadni M12 bolje od finega. Po logiki se mi zdi da se prej odvije od tresljajev, ker je manj samozaporen. Nevem tudi zakaj bi moral bolj držati, saj ubistvu os ni obremenjena v aksialni smeri.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Prednja os kolesa in distančniki (tomos BT)
Jaz dam ponavad za osi od felten kar rosfrej palico. Probelm pri jeklenih(železnih) je korozija, potem pa os noče iz feltne na lep način. Opcija je cinkanje oz. kromiranje, to pa postane mal kompliciran, sploh ob upoštevanju dejstva, da rf palica sploh ni tako draga.
Re: Prednja os kolesa in distančniki (tomos BT)
Lojze je predlagal tudi samovarovalne matice.
Kar se tiče inox navojne palice- si ne bi upal dat v kolo. Tisti materijal je mehak kot puter.
Kar se tiče inox navojne palice- si ne bi upal dat v kolo. Tisti materijal je mehak kot puter.
Re: Prednja os kolesa in distančniki (tomos BT)
NE navojna palica, pač štanga na ktero na obeh koncih vrežeš navoj.ro-bi napisal/-a:Lojze je predlagal tudi samovarovalne matice.
Kar se tiče inox navojne palice- si ne bi upal dat v kolo. Tisti materijal je mehak kot puter.
Re: Prednja os kolesa in distančniki (tomos BT)
Tudi jaz običajno vzamem prokron palico in vrežem standardni 12 navoj, standardnega pa za to ker se fini pri večkratnem odvijanju in zategovanju hitro presili sploh originalne osi, ki so mehke. Kar se pa nosilnosti in samozapornosti navoja tiče pa oba zadostujeta za ta namen.. Roko na srce Ck 45 pa je boljša izbira kar se mehanskih lastnosti materiala tiče.zankrzan napisal/-a:NE navojna palica, pač štanga na ktero na obeh koncih vrežeš navoj.ro-bi napisal/-a:Lojze je predlagal tudi samovarovalne matice.
Kar se tiče inox navojne palice- si ne bi upal dat v kolo. Tisti materijal je mehak kot puter.
lp
Re: Prednja os kolesa in distančniki (tomos BT)
Evo sem dobil os, ki naj bi bila original od bt-ja. Naredil sem distančnike, zamenjal ležaja v sprednjem kolesu in vse sestavil tako, da se zavorne pliščice lepo vsedejo na disk. Sedaj pa imam problem, da ta os na eni strani nima navoja in gleda malce ven, tako da nevem ali je to vredu in zakaj je to tako narejeno.
Hvala za pomoč!
lp
Poleg tega pa se mi polž za števec vrti skupaj z osjo. Pa me zanima ali pride še kakšna podložka ali distančnik med samim ležajev in polžem ?Hvala za pomoč!
lp
Re: Prednja os kolesa in distančniki (tomos BT)
Polž se ti bo vrtel dokler nebos zajle dal gor, da ga bo nazaj spanalo.simla napisal/-a:Evo sem dobil os, ki naj bi bila original od bt-ja. Naredil sem distančnike, zamenjal ležaja v sprednjem kolesu in vse sestavil tako, da se zavorne pliščice lepo vsedejo na disk. Sedaj pa imam problem, da ta os na eni strani nima navoja in gleda malce ven, tako da nevem ali je to vredu in zakaj je to tako narejeno.Poleg tega pa se mi polž za števec vrti skupaj z osjo. Pa me zanima ali pride še kakšna podložka ali distančnik med samim ležajev in polžem ?
Hvala za pomoč!
lp
-lejga..., auspuh ti spušča
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.