Problem
Re: Problem
če bi bil semering tam zanič nebi nabijalo obratov, pač pa bi motor pod nizkimi obrati zelo težko laufal in težko vžigal.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Re: Problem
to se ti je začelo kar naenkrat dogajat? kr drugače je lahko zajla prekratka,pa ti sama malo gas drži...
GOTOF JE!
Re: Problem
še nekaj, kje vleče fouš zrak preveriš tako, da okoli tistih možnih točk malo špricneš z start sprejem, ko boš špricnu na mesto kjer vleče fouš zrak se bo mašina zavrtela.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Re: Problem
Sem videl težavo od blizu in tukaj je samo nekje fora z nastavitvijo ferga.... Zajla skače normalno nazaj, diza je original, prav tako ferg... Bt cilinder bruzšen na 39....golnar napisal/-a:še nekaj, kje vleče fouš zrak preveriš tako, da okoli tistih možnih točk malo špricneš z start sprejem, ko boš špricnu na mesto kjer vleče fouš zrak se bo mašina zavrtela.
Dela pa nekako tako, ga zalavfaš, držiš nek gas in lavfa, ko dodaš malo gasa, nabije obrate na polno in obrati počasi padajo, če dodaš gas med padanjem obratov ga zamori in crkne...
Štrom ima naštelan od oka caa 1mm pred vrhom... Trenutno mora dobit original airbox, ker ta katerega ima sedaj je v PM... Potem pa se je treba samo igrati z nastavitvijo ferga, ga spucat, naštelat pa bo sigurno delal...
P.S. tesnilo na glavi in pod cilindrom so nova, tesnilo med krivino in fergom je staro, vendar namazano s hernetikom... Prav tako so v mašini novi ležaji ter semeringi...
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!