Živjo, vidim da je bilo nekaj govora o auspuhu.
Nisem se dosti javljal, saj sem imel probleme s policisti, ko so mi skoraj na koncu pogojno vrnjenega dovoljenja našli eno kazen izpred dveh let in rekli, da so jo napisali narobe, nato pa mi nasploh na podlagi ponovnega vpisa te kazni vzeli še kompletno vozniško dovoljenje, ter rekli da moram za motor ponovno delat če hočem dobiti še za avto nazaj.
No ja pa začnimo, glede auspuha je srbski (pomoje), krom je še ves cel gor in tudi deluje še kot je prej...
Sliko od notranjosti izpuha sem nekje imel, nisem siguren če je še, sem vmes telefon menjal pa vse znjim slikarim
Sem pa na zadnjem pokrovu dodal še 2 luknji 10, kar prevrtal na križ kakor so une, mislim da...
Vglavnem motor samo vžgem vsak mesec enkrat ali dvakrat, se malo zapeljem do sosedov in nazaj, vsega sem letos naredil 1km mislim da...
Sem pa ga šel enkrat pritisnit na ravnino, ko stric ni verjel, da gre kolikor gre, je šel 114.8 km/h po mojem digitalnem kolesarskem števcu, pri njemu v avtu ko je vozil za mano pa je tudi kazalo 114. PVL-jev kit, SL auspuh iz Ekoteha, 1/17/77 Bing kitajski, Denso IFW Iridium svečka, lajšan predležni zobnik na 6 krakov, 5. prestav pa CDI elektrika iz 'merike, kar dobro je ratalo za tak mopedek.
Bilanco sem snel, pa jo še nisem imel časa poravnat, tudi v prednjih vilicah je ševedno počen levi feder, pa imam oba doma samo se nikakor ne spravim popravit.
Ni izpita zgleda pa ni volje al jaz nevem kaj.
Sem pa prišel na forum poštefnjat glede boost-bottle-ov, pa ni nevem koliko govora bilo. Ena mi leži nekje v škatli med deli, me zanima koliko se to kaj pozna, kupil sem eno za 60 kubične cilindre, pa bi jo kar montiral med ferg pa cilinder na prirobnico pravokotno ali kako drugače?