Stran 20 od 31

Re: APN4M 81' original/predelan

Objavljeno: To Maj 01, 2018 12:09 pm
Napisal/-a Berty
No, zgleda nebo potrebe po tem :roll:
Zakaj nima moči v nizkih je lahko kriv štrom, saj zaradi štroma lahko tud nedela če ni prav nastavljen predvžig :?: No plato sem malo zasukal v smeri vrtenja, (beri nastavil manjši predvžig) za slabih 0,2mm (1,6 pa še kako stotinko pred ZML). Sedaj ima moč skozi obrate pa še se mi zdi pride do višjih kot prej. Prej mi je kar malo prehitro trokiral v drugi, tretji ko sem probal razvijati, zdaj pa je bolje.

Vglavnem kar je še bilo sem zamenjal še sklopko, ker so na tej povite šalčke v katerih so fedri, in je zgleda opletalo, zato tudi ni lepo odvajala sklopka in je še vedno grabilo, ko sem stisnil. Zdaj z drugo kuplengo to lepo dela, tudi med vožnjo ni občutiti takega tresenja kot je bilo. :D
Peljem se še s pol gasa, toliko da se še vse malo uteče, zgleda da bo kar vredu mašina :)

Re: APN4M 81' original/predelan

Objavljeno: To Maj 15, 2018 4:42 pm
Napisal/-a Berty
Ko se je mašina utekavala sem prišel do spoznanja zakaj je nenadoma začelo škrtat in moped slabo it, izkazalo se je, da sem ležaj v sredini bloka (notranji kjer pride piramida) pozabil odpreti in se tako ni mazal z oljem in zaribal, ga je razbilo in snelo iz ležišča. :mrgreen: :oops:
Vglavnem, zamenjali se bodo komplet ležaji in še dihtunge ker se je ena utrgala. :roll:
Pa imam spet dela.. Je pa šla mašina 90km/h po ravnini, dokler je še lahko šla :lol: Tudi potem ko je ležaj šel sem prišel do doma z dobrih 50 na uro. :?

Re: APN4M 81' original/predelan

Objavljeno: To Maj 15, 2018 4:58 pm
Napisal/-a automatic_7
je ležišče še dobro al je uničeno?

Re: APN4M 81' original/predelan

Objavljeno: To Maj 15, 2018 11:36 pm
Napisal/-a Berty
Ni poškodovano, tako da bo šlo. :D

Re: APN4M 81' original/predelan

Objavljeno: Sr Maj 16, 2018 10:22 am
Napisal/-a DaNiLo
Kaj se tebi vse ne zgodi :D

Re: APN4M 81' original/predelan

Objavljeno: Sr Maj 16, 2018 12:41 pm
Napisal/-a prlek
Berty napisal/-a: To Maj 15, 2018 4:42 pm Ko se je mašina utekavala sem prišel do spoznanja zakaj je nenadoma začelo škrtat in moped slabo it, izkazalo se je, da sem ležaj v sredini bloka (notranji kjer pride piramida) pozabil odpreti in se tako ni mazal z oljem in zaribal, ga je razbilo in snelo iz ležišča. :mrgreen: :oops:
Vglavnem, zamenjali se bodo komplet ležaji in še dihtunge ker se je ena utrgala. :roll:
Pa imam spet dela.. Je pa šla mašina 90km/h po ravnini, dokler je še lahko šla :lol: Tudi potem ko je ležaj šel sem prišel do doma z dobrih 50 na uro. :?
Jas mislim, da ni kriv neodprt ležaj za to nezgodo. Ležaji imajo v sebi dovolj masti za mazanje in morajo brez težav prenesti vrtenje ene piramide. Kateri ležaj pa si dal noter od firme?

Re: APN4M 81' original/predelan

Objavljeno: Sr Maj 16, 2018 2:03 pm
Napisal/-a Berty
prlek napisal/-a: Sr Maj 16, 2018 12:41 pm
Jas mislim, da ni kriv neodprt ležaj za to nezgodo. Ležaji imajo v sebi dovolj masti za mazanje in morajo brez težav prenesti vrtenje ene piramide. Kateri ležaj pa si dal noter od firme?
Ma kaki. Vsak neodprt ležaj se pri mopedu tako segreje da ga slej kot prej stopi (kletko za kroglice) in potem ga vrže ven. Ležaj mora biti odprt, zato da se maže z oljem ki kroži po mašini, ne pa z eno in isto mastjo.
Ležaj je SKF firma, tako kot ostali, razen tridelni in deljivi L17 ki so Platinium firma. :D

Re: APN4M 81' original/predelan

Objavljeno: Sr Maj 16, 2018 2:32 pm
Napisal/-a prlek
Berty napisal/-a: Sr Maj 16, 2018 2:03 pm
prlek napisal/-a: Sr Maj 16, 2018 12:41 pm
Jas mislim, da ni kriv neodprt ležaj za to nezgodo. Ležaji imajo v sebi dovolj masti za mazanje in morajo brez težav prenesti vrtenje ene piramide. Kateri ležaj pa si dal noter od firme?
Ma kaki. Vsak neodprt ležaj se pri mopedu tako segreje da ga slej kot prej stopi (kletko za kroglice) in potem ga vrže ven. Ležaj mora biti odprt, zato da se maže z oljem ki kroži po mašini, ne pa z eno in isto mastjo.
Ležaj je SKF firma, tako kot ostali, razen tridelni in deljivi L17 ki so Platinium firma. :D
Sam tudi odpiram ležaje ampak...Tudi v mašini imaš "eno in isto" olje in se tudi to olje segreje. Za te namene imaš C3, C4 ležaje z večjo zračnostjo za v večjih temperaturnih obratovanjih. Vem, da je že marsikdo pustil zaprte ležaje notri pa ni mel problemov. Ampak če se tebi kletka v ležaju na eni piramidi tako segreje, da se raztopi potem pa ti bog pomagaj. Pa poskusi z kitajsko platinium firmo, če si jo že ravno tam montiral na gredi kjer bi ravno najboljši ležaji morali biti. Najbolje da Kržan še kaj pove.

Re: APN4M 81' original/predelan

Objavljeno: Sr Maj 16, 2018 3:40 pm
Napisal/-a zankrzan
Berty mal si ga pihnu. Zdej ne vem kaksen ležaj si mel (zapet z gumo RS ali s pločevino ZZ oz. 2Z). Pomojem (govorim iz glave), da maximalnega dovoljenega števila obratov nisi presegel. Ležaj, ki je zaprt je namazan z mastjo, ki zagotavlja mazanje za celotno življensko dobo ležaja. To da se ležaj ali pa kroglice stopijo in podobno pa nevem kaj še so bučke. Vzrok za odpoved (govorim na pamet) je lahko v tem, da si piramido prevec aksialno podlozil, s tem pa si dosegel prednapetje ležaja v aksialni smeri. To pa vodi v zelo hitro odpoved ležaja, saj tak tip lezajev ne prenaša aksialnih sil (ali pa zelo majhne), prednapetja pa sploh ne.

Re: APN4M 81' original/predelan

Objavljeno: Sr Maj 16, 2018 7:14 pm
Napisal/-a prlek
zankrzan napisal/-a: Sr Maj 16, 2018 3:40 pm Berty mal si ga pihnu. Zdej ne vem kaksen ležaj si mel (zapet z gumo RS ali s pločevino ZZ oz. 2Z). Pomojem (govorim iz glave), da maximalnega dovoljenega števila obratov nisi presegel. Ležaj, ki je zaprt je namazan z mastjo, ki zagotavlja mazanje za celotno življensko dobo ležaja. To da se ležaj ali pa kroglice stopijo in podobno pa nevem kaj še so bučke. Vzrok za odpoved (govorim na pamet) je lahko v tem, da si piramido prevec aksialno podlozil, s tem pa si dosegel prednapetje ležaja v aksialni smeri. To pa vodi v zelo hitro odpoved ležaja, saj tak tip lezajev ne prenaša aksialnih sil (ali pa zelo majhne), prednapetja pa sploh ne.
Ali pa je montiral ležaj tako, da je udarjal po kletki namesto po zunanjem ohišju.