APN4M 81' original/predelan
Re: APN4M 81' original/predelan
Predvžig mora naraščati do točke, kjer zagrabi izpuh, potem mora na hitro padat (v 1000 rpm) recimo na 12° in potem počasi do kakih 8 (vsaj tako je pri meni).
Najbolje, da nabaviš vžig, ki je kompatibilen z zeeltronic modulom in sprogramiraš, ker dva motorja nimata enake krivulje
Najbolje, da nabaviš vžig, ki je kompatibilen z zeeltronic modulom in sprogramiraš, ker dva motorja nimata enake krivulje
Re: APN4M 81' original/predelan
... ko si bolj mojster za te zadeve, pa ko je ravno govora o tem, te vprašam (ali pa če kdo drug ve), ali bi bila tole uporabna zadeva?ro-bi napisal/-a: ↑Ne Jan 21, 2024 1:02 pm Predvžig mora naraščati do točke, kjer zagrabi izpuh, potem mora na hitro padat (v 1000 rpm) recimo na 12° in potem počasi do kakih 8 (vsaj tako je pri meni).
Najbolje, da nabaviš vžig, ki je kompatibilen z zeeltronic modulom in sprogramiraš, ker dva motorja nimata enake krivulje
https://www.blackmambapartsshop.com/a-5 ... escription
... da ne bi kupoval druge CDI, pa se potem kunštval in odkrival toplo vodo pri nastavljanju tople vode (beri-krivulje)..
Verjetno bi tole delovalo tudi na običajen brezplatinski štrom (Ducati tip).
Hvala.
Re: APN4M 81' original/predelan
Ne poznam, izgleda pa, da je verjetno ok
Re: APN4M 81' original/predelan
Kot praviš zeeltronic modul ali pa ta francoski "Transmic AC-CDI" je oboje programabilno. Prilagam še Excel file kjer vpišeš zamike pri določenih obratih in ti nariše graf, potem pa pripravi kodo za nalaganje preko WIFI modula na spomin vezja. Najbolj se mi je tudi šlo da lahko v aplikaciji ki jo je človek razvil vžgem omejevalec obratov in ga nastavim do katerih obratov gre. Vklop pa je možen tudi z Off/ON/Off vklopom izklopnega stikala (killswitch) v roku 30s. Kar bo tudi pomagalo s plavimi na cesti in za vsakoletni tehnični. Me zanima če bo delovalo.ro-bi napisal/-a: ↑Ne Jan 21, 2024 1:02 pm Predvžig mora naraščati do točke, kjer zagrabi izpuh, potem mora na hitro padat (v 1000 rpm) recimo na 12° in potem počasi do kakih 8 (vsaj tako je pri meni).
Najbolje, da nabaviš vžig, ki je kompatibilen z zeeltronic modulom in sprogramiraš, ker dva motorja nimata enake krivulje
Bom poskusil nekako ujeti. Pregledal sem še informacijo iz tele strani:https://www.dragonfly75.com/motorbike/timingcurves.html in nekaj posnetkov razlage na youtube... ogromno računanja če želiš iz teorije zrisati krivuljo, pri meni še praktično poizkušanje poleg teh razlag.
Slika kako bo pod sedežem izgledalo, vse skupaj bo ravno nad okvirjem in speljani kabli v okvir kjer je luknja spredaj: Kjer je tuljava sedaj (velika črna s kablom za svečko) je bila prej že nameščena CDI enota od kompleta elektrike.
Mogoče bi vse skupaj še zaprl s spodnje strani s kakim črnim plehom, glih toliko da se ne moči pri pranju in služi kot nosilec za CDI (bež vezje s konektorjem).
Tudi jaz sem razmišljal to, zato sem šel takrat v nakup elektike (magnet, plošča, CDI) ker naj bi ta CDI imel že neko krivuljo predvžiga, samo bi rad raziskal do katere mere in kako točno se lahko sam poigram s temle programabilnim CDI in nastavim morda bolje?
APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
...uff.. si pa kar naštudiral tole.
...Transmic se mi dopade, kolikor sem na hitro pogledal.... Zeeltronic pa ima kar nekaj strani navodil za programiranje
Našel sem še tole od Powerboxa:
https://www.blackmambapartsshop.com/a-7 ... escription
... zna biti zanimivo.
Nekaj se bom odločil... mudi se mi ne...ni cajta nič...
...Transmic se mi dopade, kolikor sem na hitro pogledal.... Zeeltronic pa ima kar nekaj strani navodil za programiranje
Našel sem še tole od Powerboxa:
https://www.blackmambapartsshop.com/a-7 ... escription
... zna biti zanimivo.
Nekaj se bom odločil... mudi se mi ne...ni cajta nič...
Re: APN4M 81' original/predelan
Prišel je čas za dodelave na motorju samem, mašino dol, prevezava elektrike (izpod zica do luči oz. bilance gre 6x1mm kabel: +12V / 0V (ozemljitev bo posebej zaradi vezja) / žmigovci levo / desno / Killswitch za izklop in ena viška če bo hupa kje zadaj )
Mašino pa sem razdrl, stanje vidno iz slik, kar ok razen nekaj usedlin v črnem olju kot vidno na slikah. Sklopka se bo zamenjala komplet saj so lamele že kar obtolčene na jezičkih, šalco pa sem naročil pri Črt's garage, vse pohvale
Malo je oškraban pokrov bloka zato se ga bom lotil na polirki naslednji teden, v lokalno trgovino ki je dobro založena s Tomos deli (Železnina Sodražica - Pikc) grem po kompletno novo sklopko - dodam še 2 vzmeti in se lotim sestavljanja.
Mašino pa sem razdrl, stanje vidno iz slik, kar ok razen nekaj usedlin v črnem olju kot vidno na slikah. Sklopka se bo zamenjala komplet saj so lamele že kar obtolčene na jezičkih, šalco pa sem naročil pri Črt's garage, vse pohvale
Malo je oškraban pokrov bloka zato se ga bom lotil na polirki naslednji teden, v lokalno trgovino ki je dobro založena s Tomos deli (Železnina Sodražica - Pikc) grem po kompletno novo sklopko - dodam še 2 vzmeti in se lotim sestavljanja.
APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
..imam 2 Črtovi sklopki. ....eno sem dal v skup znešeno in sestavljeno mašino z Gilardoni kitom in moram reči, da je sklopka sedaj mehka ko putrček... zdej ne vem, a zaradi te košare... al pa sem vse skup, kar se sklopke tiče, bolje sestavil...eno moram pa še uporabiti...
Je pa res lepo narejeno (itak je narejeno na CNC...ampak vseeno moram pohvaliti.. )
Je pa res lepo narejeno (itak je narejeno na CNC...ampak vseeno moram pohvaliti.. )
Re: APN4M 81' original/predelan
Super, bomo videli kako bo, jaz sem kompletno sklopko kupil za 80€, sem jo razdrl in dal lamele namočit v novo olje tako kot bo v mašini (10W-40 petrol sintetično).
Dodal sem še dva fedra in sestavil nazaj skupaj, dal v mašino in jo zaprl z novo dihtngo. Pokrov pa sem med tednom spoliral, samo imam zdaj problem da se opazi da je lepši kot druga dva bloka
Dodal sem še dva fedra in sestavil nazaj skupaj, dal v mašino in jo zaprl z novo dihtngo. Pokrov pa sem med tednom spoliral, samo imam zdaj problem da se opazi da je lepši kot druga dva bloka
APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
No še malo posodobitve, bolj slabe novice kot dobre.
1. je da mora Transmic CDI enota imeti napajanje 12VDC kako sekundo preden začne dajati ven iskro, kar pa mi na kurbel ni nikakor uspelo in bi bila potrebna baterija... zaenkrat bom ta del opustil in poiskal kakšno rešitev.
2. stvar, ki mi ni čisto ratala je sklopka Oz. verjetno nekaj pri montaži košaro sklopke. Brez pokrova sem
prejšnjo sklopko zavrtel v leru na roke BP - ojnica in bat sta bila lepo uležajena in sta se vrtela... po montaži nove košare se je ta tudi lepo vrtela ko sem jo samo nataknil na kajlo.. vse OK dokler nisem zategnil vijaka, ki jo drži na ojnici. Od takrat se vrti dosti tesneje, preveril sem, da je mašina v leru, preveril da tudi brez svečke gre na tesno, vsisni in izpušni kanal sem med montažo imel zaprt s čisto krpo...
Kaj sem toliko zategnil, da je ležaj ojnice stisnilo? Sredinska bloka sta normalno zategnjena kot prej, poskusil sem dati še desni blok/pokrov gor naliti olje ter nagniti naprej če bi pri batu priteklo čez noč kaj ven pri batu vendar nič...
1. je da mora Transmic CDI enota imeti napajanje 12VDC kako sekundo preden začne dajati ven iskro, kar pa mi na kurbel ni nikakor uspelo in bi bila potrebna baterija... zaenkrat bom ta del opustil in poiskal kakšno rešitev.
2. stvar, ki mi ni čisto ratala je sklopka Oz. verjetno nekaj pri montaži košaro sklopke. Brez pokrova sem
prejšnjo sklopko zavrtel v leru na roke BP - ojnica in bat sta bila lepo uležajena in sta se vrtela... po montaži nove košare se je ta tudi lepo vrtela ko sem jo samo nataknil na kajlo.. vse OK dokler nisem zategnil vijaka, ki jo drži na ojnici. Od takrat se vrti dosti tesneje, preveril sem, da je mašina v leru, preveril da tudi brez svečke gre na tesno, vsisni in izpušni kanal sem med montažo imel zaprt s čisto krpo...
Kaj sem toliko zategnil, da je ležaj ojnice stisnilo? Sredinska bloka sta normalno zategnjena kot prej, poskusil sem dati še desni blok/pokrov gor naliti olje ter nagniti naprej če bi pri batu priteklo čez noč kaj ven pri batu vendar nič...
APN4M 83'
Re: APN4M 81' original/predelan
... verjetno si mislil glavno motorno gred, ne samo ojnico...
Ali imaš L17 ležaje?
...če ja, ali si dal na gred med ležajem in košaro sklopke podložko z utorom, ki pride preko "kajle-lunice"?
... lahko da ti košara sklopke drgne po ohišju?
Odstrani košaro sklopke, pa poglej, če je kaj podrajsano po ohišju. Po moje da je to.
Ali imaš L17 ležaje?
...če ja, ali si dal na gred med ležajem in košaro sklopke podložko z utorom, ki pride preko "kajle-lunice"?
... lahko da ti košara sklopke drgne po ohišju?
Odstrani košaro sklopke, pa poglej, če je kaj podrajsano po ohišju. Po moje da je to.