APN4M 81' original/predelan

Predstavite nam svojo starino
Odgovori
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Predvžig mora naraščati do točke, kjer zagrabi izpuh, potem mora na hitro padat (v 1000 rpm) recimo na 12° in potem počasi do kakih 8 (vsaj tako je pri meni).
Najbolje, da nabaviš vžig, ki je kompatibilen z zeeltronic modulom in sprogramiraš, ker dva motorja nimata enake krivulje
Živnorc
vplinjač
Prispevkov: 275
Pridružen: Po Nov 15, 2021 8:43 am

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

ro-bi napisal/-a: Ne Jan 21, 2024 1:02 pm Predvžig mora naraščati do točke, kjer zagrabi izpuh, potem mora na hitro padat (v 1000 rpm) recimo na 12° in potem počasi do kakih 8 (vsaj tako je pri meni).
Najbolje, da nabaviš vžig, ki je kompatibilen z zeeltronic modulom in sprogramiraš, ker dva motorja nimata enake krivulje
... ko si bolj mojster za te zadeve, pa ko je ravno govora o tem, te vprašam (ali pa če kdo drug ve), ali bi bila tole uporabna zadeva?

https://www.blackmambapartsshop.com/a-5 ... escription

... da ne bi kupoval druge CDI, pa se potem kunštval in odkrival toplo vodo pri nastavljanju tople vode (beri-krivulje)..
Verjetno bi tole delovalo tudi na običajen brezplatinski štrom (Ducati tip).

Hvala.
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Ne poznam, izgleda pa, da je verjetno ok
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 724
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

ro-bi napisal/-a: Ne Jan 21, 2024 1:02 pm Predvžig mora naraščati do točke, kjer zagrabi izpuh, potem mora na hitro padat (v 1000 rpm) recimo na 12° in potem počasi do kakih 8 (vsaj tako je pri meni).
Najbolje, da nabaviš vžig, ki je kompatibilen z zeeltronic modulom in sprogramiraš, ker dva motorja nimata enake krivulje
Kot praviš zeeltronic modul ali pa ta francoski "Transmic AC-CDI" je oboje programabilno. Prilagam še Excel file kjer vpišeš zamike pri določenih obratih in ti nariše graf, potem pa pripravi kodo za nalaganje preko WIFI modula na spomin vezja.
curve_adjust_ACCDI_v11r0c0.xlsm
(33.79 KiB) Prenešeno 10 krat
Najbolj se mi je tudi šlo da lahko v aplikaciji ki jo je človek razvil vžgem omejevalec obratov in ga nastavim do katerih obratov gre. Vklop pa je možen tudi z Off/ON/Off vklopom izklopnega stikala (killswitch) v roku 30s. Kar bo tudi pomagalo s plavimi na cesti in za vsakoletni tehnični. Me zanima če bo delovalo.


Bom poskusil nekako ujeti. Pregledal sem še informacijo iz tele strani:https://www.dragonfly75.com/motorbike/timingcurves.html in nekaj posnetkov razlage na youtube... ogromno računanja če želiš iz teorije zrisati krivuljo, pri meni še praktično poizkušanje poleg teh razlag.


Slika kako bo pod sedežem izgledalo, vse skupaj bo ravno nad okvirjem in speljani kabli v okvir kjer je luknja spredaj:
1705943798490.jpg
Kjer je tuljava sedaj (velika črna s kablom za svečko) je bila prej že nameščena CDI enota od kompleta elektrike.
Mogoče bi vse skupaj še zaprl s spodnje strani s kakim črnim plehom, glih toliko da se ne moči pri pranju in služi kot nosilec za CDI (bež vezje s konektorjem).
Živnorc napisal/-a: Po Jan 22, 2024 8:32 am
... da ne bi kupoval druge CDI, pa se potem kunštval in odkrival toplo vodo pri nastavljanju tople vode (beri-krivulje)..
Verjetno bi tole delovalo tudi na običajen brezplatinski štrom (Ducati tip).

Hvala.
Tudi jaz sem razmišljal to, zato sem šel takrat v nakup elektike (magnet, plošča, CDI) ker naj bi ta CDI imel že neko krivuljo predvžiga, samo bi rad raziskal do katere mere in kako točno se lahko sam poigram s temle programabilnim CDI in nastavim morda bolje? :)
APN4M 83'
Živnorc
vplinjač
Prispevkov: 275
Pridružen: Po Nov 15, 2021 8:43 am

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

...uff.. si pa kar naštudiral tole.
...Transmic se mi dopade, kolikor sem na hitro pogledal.... Zeeltronic pa ima kar nekaj strani navodil za programiranje :shock:

Našel sem še tole od Powerboxa:
https://www.blackmambapartsshop.com/a-7 ... escription
... zna biti zanimivo.

Nekaj se bom odločil... mudi se mi ne...ni cajta nič... :(
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 724
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Prišel je čas za dodelave na motorju samem, mašino dol, prevezava elektrike (izpod zica do luči oz. bilance gre 6x1mm kabel: +12V / 0V (ozemljitev bo posebej zaradi vezja) / žmigovci levo / desno / Killswitch za izklop in ena viška če bo hupa kje zadaj :lol: )

Mašino pa sem razdrl, stanje vidno iz slik, kar ok razen nekaj usedlin v črnem olju kot vidno na slikah. Sklopka se bo zamenjala komplet saj so lamele že kar obtolčene na jezičkih, šalco pa sem naročil pri Črt's garage, vse pohvale :D
Malo je oškraban pokrov bloka zato se ga bom lotil na polirki naslednji teden, v lokalno trgovino ki je dobro založena s Tomos deli (Železnina Sodražica - Pikc) grem po kompletno novo sklopko - dodam še 2 vzmeti in se lotim sestavljanja.
Priponke
IMG_20240303_120226.jpg
IMG_20240303_120219.jpg
IMG_20240302_172612.jpg
IMG_20240302_172145.jpg
IMG_20240302_172131.jpg
APN4M 83'
Živnorc
vplinjač
Prispevkov: 275
Pridružen: Po Nov 15, 2021 8:43 am

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

..imam 2 Črtovi sklopki. ....eno sem dal v skup znešeno in sestavljeno mašino z Gilardoni kitom in moram reči, da je sklopka sedaj mehka ko putrček... zdej ne vem, a zaradi te košare... al pa sem vse skup, kar se sklopke tiče, bolje sestavil...eno moram pa še uporabiti...
Je pa res lepo narejeno (itak je narejeno na CNC...ampak vseeno moram pohvaliti.. :D )
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 724
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

Super, bomo videli kako bo, jaz sem kompletno sklopko kupil za 80€, sem jo razdrl in dal lamele namočit v novo olje tako kot bo v mašini (10W-40 petrol sintetično).
Dodal sem še dva fedra in sestavil nazaj skupaj, dal v mašino in jo zaprl z novo dihtngo. Pokrov pa sem med tednom spoliral, samo imam zdaj problem da se opazi da je lepši kot druga dva bloka :lol:
Priponke
IMG_20240305_150622.jpg
IMG_20240310_143606.jpg
APN4M 83'
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 724
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Berty »

No še malo posodobitve, bolj slabe novice kot dobre.
1. je da mora Transmic CDI enota imeti napajanje 12VDC kako sekundo preden začne dajati ven iskro, kar pa mi na kurbel ni nikakor uspelo in bi bila potrebna baterija... zaenkrat bom ta del opustil in poiskal kakšno rešitev.
2. stvar, ki mi ni čisto ratala je sklopka Oz. verjetno nekaj pri montaži košaro sklopke. Brez pokrova sem
prejšnjo sklopko zavrtel v leru na roke BP - ojnica in bat sta bila lepo uležajena in sta se vrtela... po montaži nove košare se je ta tudi lepo vrtela ko sem jo samo nataknil na kajlo.. vse OK dokler nisem zategnil vijaka, ki jo drži na ojnici. Od takrat se vrti dosti tesneje, preveril sem, da je mašina v leru, preveril da tudi brez svečke gre na tesno, vsisni in izpušni kanal sem med montažo imel zaprt s čisto krpo...

Kaj sem toliko zategnil, da je ležaj ojnice stisnilo? Sredinska bloka sta normalno zategnjena kot prej, poskusil sem dati še desni blok/pokrov gor naliti olje ter nagniti naprej če bi pri batu priteklo čez noč kaj ven pri batu vendar nič...
APN4M 83'
Živnorc
vplinjač
Prispevkov: 275
Pridružen: Po Nov 15, 2021 8:43 am

Re: APN4M 81' original/predelan

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

... verjetno si mislil glavno motorno gred, ne samo ojnico...
Ali imaš L17 ležaje?
...če ja, ali si dal na gred med ležajem in košaro sklopke podložko z utorom, ki pride preko "kajle-lunice"?

... lahko da ti košara sklopke drgne po ohišju?
Odstrani košaro sklopke, pa poglej, če je kaj podrajsano po ohišju. Po moje da je to.
Odgovori