APN4M 81' original/predelan
Objavljeno: To Maj 24, 2016 7:55 pm
Moped zgleda kot original navzven:
-APN4M letnik 83', vse original glede grušta razen luči, neka novejša kitajska kamor skoraj nobena žarnica ne paša
-APN4 mašina s 5. prestavo in sklopko s 6 fedri, 6V elektrika, rockeet motocross gred 12 sorna
-Glava nižana in stružena na princip glav od 14T (ni glih squish pas ni pa tudi zaobljena polkrogla, bolj nek narobe Y, )
-APN4 cilinder, fi40, točnih podatkov o kotih nimam, so pa kanali vsisni fi14,5mm, izpušni fi28mm, pretočni večani na stran po 1mm ter vsi zaobljeni na polkrog proti vrhu cilindra
-Izpuh Laser iz obnovi-si.si, s krivino fi28, v zadnji konec izvrtane 4 luknje za pretočnost
-Uplinjač Bing12, povrtan in piljen na 14,2mm, na strani filtra malo več, diza nastavljiva
-Prenosi 14-31 (ja 31 zadaj )
Motor je to soboto na novi obcestni tabli (ki kaže malo več kakor je, realno +2km/h) ki je na ravnini z omejitvijo 70km/h (Ortnek pri Ribnici, Dolenjska) dosegel 86km/h (oz realno malo čez 80).
V večina klancev pride z 2/3, v klanec z 15+ ° naklona pa z 1/2 brez nekega zaleta.
Neverjetno kaj se lahko naredi z APN da izgleda originalno, vendar ima skoraj 2x večjo končno hitrost. Moči nisem meril, imam pa namen pripeljati na Dyno-day, ki ga organizira Cilinder.si.
V kratkem imam namen izdelati portmap, saj sem originalnega založil (pomoje romal v smeti).
Da moped je registriran, slike pa pridejo, ko ga operem ter bo lepo vreme.
-APN4M letnik 83', vse original glede grušta razen luči, neka novejša kitajska kamor skoraj nobena žarnica ne paša
-APN4 mašina s 5. prestavo in sklopko s 6 fedri, 6V elektrika, rockeet motocross gred 12 sorna
-Glava nižana in stružena na princip glav od 14T (ni glih squish pas ni pa tudi zaobljena polkrogla, bolj nek narobe Y, )
-APN4 cilinder, fi40, točnih podatkov o kotih nimam, so pa kanali vsisni fi14,5mm, izpušni fi28mm, pretočni večani na stran po 1mm ter vsi zaobljeni na polkrog proti vrhu cilindra
-Izpuh Laser iz obnovi-si.si, s krivino fi28, v zadnji konec izvrtane 4 luknje za pretočnost
-Uplinjač Bing12, povrtan in piljen na 14,2mm, na strani filtra malo več, diza nastavljiva
-Prenosi 14-31 (ja 31 zadaj )
Motor je to soboto na novi obcestni tabli (ki kaže malo več kakor je, realno +2km/h) ki je na ravnini z omejitvijo 70km/h (Ortnek pri Ribnici, Dolenjska) dosegel 86km/h (oz realno malo čez 80).
V večina klancev pride z 2/3, v klanec z 15+ ° naklona pa z 1/2 brez nekega zaleta.
Neverjetno kaj se lahko naredi z APN da izgleda originalno, vendar ima skoraj 2x večjo končno hitrost. Moči nisem meril, imam pa namen pripeljati na Dyno-day, ki ga organizira Cilinder.si.
V kratkem imam namen izdelati portmap, saj sem originalnega založil (pomoje romal v smeti).
Da moped je registriran, slike pa pridejo, ko ga operem ter bo lepo vreme.