Tomos LC disco frontale 46cc

Predstavite nam svoj projekt
Odgovori
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Tomos LC disco frontale 46cc

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

Naj vam predstavim moj zadnji projekt. Gre se za APN agregat s roto diskom montiranim na vrhu (disco rotante frontale). Disk je gnan preko zobatega jermena iz glavne gredi. Cilinder je LC minimoto blata 40cc fi 37 na original hodu 43mm. Tako potem nastane 46cc. Je portan na 200/140. Ta cilinder gre na APN blok brez varjenja. Potrebna je le umesna plosca, ki reducira razmak stojnih vijakov. Vzig bo klasika PVL, za uplinjac pa se ne vem tocno, bo pa verjetno 25-26. Ostalo pa na slikah 8-
Priponke
20160321_163454.jpg
20160321_163651.jpg
20160321_163156.jpg
20160321_162454.jpg
20160321_162520.jpg
20160321_163051.jpg
20160321_162317.jpg
20160321_163952.jpg
20160321_164223.jpg
20160321_162339.jpg
20160321_162748.jpg
20160321_163342.jpg
20160321_163746.jpg
20160321_163533.jpg
Fotografija0559.jpg
Fotografija0563.jpg
apn ftw
auspuh
Prispevkov: 852
Pridružen: Če Avg 19, 2010 7:39 pm
Kraj: Izola

Re: Tomos LC disco frontale 46cc

Odgovor Napisal/-a apn ftw »

Zanimivo, lepo obdelan cilinder, bo padu tudi kakšen video ko bo funkcioniralo?
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Tomos LC disco frontale 46cc

Odgovor Napisal/-a KVAS »

Hud projekt.
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: Tomos LC disco frontale 46cc

Odgovor Napisal/-a PVL »

Zelo unikatna predelava, za to vse pohvale. Predlagam ti pa da v prihodnje ne delaš več tako visokih kotov, predvsem pretoka, in tako širokega izpušnega, tako spodaj kot zgoraj. S tem zelo poslabšaš krivuljo moči.
Uporabniški avatar
tomosjakarac
glava cilindra
Prispevkov: 695
Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Tomos LC disco frontale 46cc

Odgovor Napisal/-a tomosjakarac »

PVL napisal/-a:Zelo unikatna predelava, za to vse pohvale. Predlagam ti pa da v prihodnje ne delaš več tako visokih kotov, predvsem pretoka, in tako širokega izpušnega, tako spodaj kot zgoraj. S tem zelo poslabšaš krivuljo moči.
Cenim tvoje mnenje ;) timingi nastanejo taki ob podlaganju...nisem imel dosti drugih moznosti...je pa vse stvar tega da se preizkuša nekaj novega in se tako nauči za naprej :)
Odgovori