APN 6/BT

Predstavite nam svoj projekt
Odgovori
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 724
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a Berty »

Ja gori je tale auspuh:
http://www.trgovina.obnovi-si.si/index. ... uct_id=402
Po opisu sodeč, ki ga ob nakupu 2 leti nazaj še ni bilo, je možno da ima znotraj narejene rezonančne stožce na pravih razdaljah.
Zgleda se rezonančno območje odlično ujame v območje delovanja cilindra, čeprav samo na višjih obratih od 1/2 gor...
Pa večji kanali in večji uplinjač se pozna, bratranec ima fi40 z piljenimi kanali tako kot moji, pa ima gor Bing13 z 13mm premera in ne 14.2mm tako kot jaz ter vse ostalo enako kot jaz razen sedeža ki je malo krajši. Po ravnini me najprej šiša, potem pa ga ujamem.

Seveda pri obeh meritvah (89 in pri 95km/h) sem bil sklonjen ter šel po ravnini, to veliko vpliva na končno razvito hitrost.
APN4M 83'
propero1
vplinjač
Prispevkov: 282
Pridružen: Sr Jul 15, 2015 9:23 am
Kraj: Gornja Radgona

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a propero1 »

Berty napisal/-a:Ja gori je tale auspuh:
http://www.trgovina.obnovi-si.si/index. ... uct_id=402
Po opisu sodeč, ki ga ob nakupu 2 leti nazaj še ni bilo, je možno da ima znotraj narejene rezonančne stožce na pravih razdaljah.
Zgleda se rezonančno območje odlično ujame v območje delovanja cilindra, čeprav samo na višjih obratih od 1/2 gor...
Pa večji kanali in večji uplinjač se pozna, bratranec ima fi40 z piljenimi kanali tako kot moji, pa ima gor Bing13 z 13mm premera in ne 14.2mm tako kot jaz ter vse ostalo enako kot jaz razen sedeža ki je malo krajši. Po ravnini me najprej šiša, potem pa ga ujamem.

Seveda pri obeh meritvah (89 in pri 95km/h) sem bil sklonjen ter šel po ravnini, to veliko vpliva na končno razvito hitrost.
Zanimivo, maš kakšen posnetek mogoče?
Možno možno da imajo kakšne konuse not.
Jaz bi lahko zdaj napiliu kanale, pa bi mogoče probau z mf power. Eni hvalijo bt-lipnika, kaj ga majo na lamotah, samo nevem če bo toto. 80€ pa mi tud ni zadat, da bi mi pol ležalo v kotu. Edino če probam pa naredim isti konus kot ga je imel SL in ga zabijem v originalen izpuh.
-lejga..., auspuh ti spušča
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 724
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a Berty »

Žal posnetka nimam nobenega še, bo pa prišel ko bom peljal na Dyno naslednji mesec.
Lahko napiliš kanale samo uporabi tudi večji uplinjač potem. Lipnik za BT je drugačen kot za APN saj ima širšo prirobnico in drugačen volumen auspuha in se zaradi tega tudi neda pritrditi na APN cilinder, na LAMO pa se da. Za 32€+PPT maš tega na obnovi-si.si, lahko pa probaš tak konus narediti, čeprav nevem kako je samo z zabijanjem, poskusi še dovariti na 4 točkah po robu da ga nebo potisnilo bolj nazaj kakor je pokrov.
APN4M 83'
franc
vplinjač
Prispevkov: 382
Pridružen: Po Maj 06, 2013 3:00 pm

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a franc »

Tisti izpuh na povezavi (Laser) nima nobenih konusov ali česa podobnega (še dušilca nima) . Edini plus je da ima debelejšo cev (28 mm) . Tako da hudo dvomim, da (brez dodelav) kaj pripomore k zmogljivostim.
lp
propero1
vplinjač
Prispevkov: 282
Pridružen: Sr Jul 15, 2015 9:23 am
Kraj: Gornja Radgona

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a propero1 »

A cist prazen je not tisti laser izpuh, nima nekega konusa?


Verjetno bo prisel konus not, zasvasan ja "zabit" sem tak nahitro napisal. Vplinjac pa itak vecji sicer nisem nic naredil :p
-lejga..., auspuh ti spušča
•kaj?
-..., auspuh ti spušča
•kaj?
-AUSPUH TI SPUŠČA
•Lejga, nič te ne čujem, ker mi auspuh spušča.
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a Pich »

Berty napisal/-a:Z fi42 cilindram boš pridobil moč samo boš pa izgubil na končnih obratih, cca. 1k-2k manj obratov. To pa lahko povzroči probleme ker je izpuh Mf Power 3 narejen tako, da ima resonančno območje kjer doda največ moči v območju, kjer tvoji obrati nebodo dosegli končnega potenciala. :? Lahko da ti bo pa zaradi tega dobil več obratov ko bo ravno na meji proti koncu območja? :?: :!:
Še nasvet, ko poliraš kanale, spoliraj do sijaja le izpušni kanal, vsisni nesme bit (saj so že v 80ih japonci pr Yamahi ugotovili, da je boljši malo hrapav vsisni kanal, zato da bolj razplini mešanico bencina in zraka). Pretočni so lahko malo piljeni vendar ne do sijaja.

Jaz imam na APN4 letnik 83' mašini s 5. prestavo ter fi40 APN4 cilinder s piljenimi kanali na vsisni 14.2mm (ter piljen uplinjač bing12 na 14.2mm na obeh straneh) in izpušni 27.5mm, gor pa APN enodelni kromiran auspuh iz trgovine obnovi-si.si.
Za motor nimam mertiev moči z Dyno-tom, je pa bil merjen s strani prijatelja z Golf 6 pri 89km/h, ter s strani policijskega Passat-a, 2015 letnik opremljen za policijo z radarjem ter močnejšim motorjem & vsemi lučkami ipd... pri 95km/h :!: po njihovem radarju (zvedel potem, ko sta me ustavila in nato spustila saj AMZS ni več obratoval za preveritev na valjarjih v popoldanskih sobotnih urah).
Prisegam na fi40 cilindre :D , saj se jih da bolj po svoje napilit na kanalih ter imajo že brez piljenja boljše kote odpiranja in zapiranja za APN mašino ter original izpuh.
Če brusiš apn cilinder na 42 ne izgubiš na obratih prav nič, kljub temu, da ti za malenkost, ma res za malenkost pomakne odpiranje izpušnega kanala proti karterju. To pa zato, ker z 42 cilindrom pridobiš boljše razmerje med vrtino in hodom. 42-43 je vsekakor bolje kot 38-43. To, da so te namerili 95 s predelavami, ki si jih opisal, ti pač nihče ne verjame. Bt gre 80 z zgornjim robom izpušnega kanala 26mm, z 18 uplinjačem in izpuhom, ki je mnogo boljši od tega, ki ga imaš ti na svojem mopedu.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 724
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a Berty »

1. kot prvo sem jim tudi jaz povedal svoje in da tako hitro se nisem videl iti motorja z APN cilindrom :lol: Realno gre 85, vec pa mogoce po klancu navzdol.
2. Ce se pri original BTju sklonis gre 90, kaj sele da predelujes cilinder ter das vecji ferg/po meri narejen izpuh. ;)

Me pa zanima zakaj je fi42 boljsi (seveda ne s piljenimi kanali, ti ki ostanejo so pac malo zamaknjeni) boljsi od 38 zaradi razmerja vrtina:hod? Valda eksplozija lazje in hitreje porine fi38 bat za 43mm kot fi42 bat (ki je vecjega volumna = tezji)...
Po teoriji se mi zdi nelogicno da bi celotna nepredelana masina na istih grustih in samo 5. prestavo z 38 sla kaj slabse kot 42 razen tega da ima slednji vec moci, vendar če se obema da 500m ravnine bodo obe masine razvile podobno hitrost +/- 3km/h..
Pri takih hitrostih kot je 80km/h je treba na 50ccm masinah upoštevati tudi težo voznika in ali ima oprijeta oblačila, obliko čelade,...
Vrjamem pa, da je lažje napiliti pretočne po svojem okusu na fi40 kot na fi42 cilindru. Če se motim me popravite :?: (v mislih imam kot naklona ob vstopu mešanice v vrtino, obliko kanala ter kote odpiranja)
Sam ne vrjamem da gre motor 90, je pa preverjeno z radarjem sel 83, s tem da je bil pred radarjem se vzpon. Imam namen iti zavikend v Ortnek, kjer so prejšni mesec postavili novo tablo kjer je omejitev 70km/h, pred njo pa ravnina, tam pa tudi posneti in primerjati hitrosti z razlicnimi stevci avtomobilov napram tabli, samo toliko, da vidim kako radi modri lazejo in visajo dejanske hitrosti, da lahko pišejo kazni. :twisted:
APN4M 83'
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Berty napisal/-a: obliko čelade,...
Najboljše so ošiljene spredaj. :ugeek:
Berty
glava cilindra
Prispevkov: 724
Pridružen: Sr Maj 11, 2016 6:41 pm

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a Berty »

ro-bi napisal/-a:
Berty napisal/-a: obliko čelade,...
Najboljše so ošiljene spredaj. :ugeek:
Amm nevem, mislil sem bolj obliko ko se skloniš, da je aerodinamična (moja ima naprimer rob na zadnji strani in ko se sklonim rob štrli v zrak :lol: )
APN4M 83'
ro-bi
cilinder
Prispevkov: 1229
Pridružen: Po Apr 09, 2012 5:41 pm

Re: APN 6

Odgovor Napisal/-a ro-bi »

Niso nosorogi đabe tako hitri ;)
Odgovori