tomosak napisal/-a:In kaj je bil problem z košaro?
Maš napisano v delavnici. Na osi gredi ma zračnost, na utoru za moznik ima zračnost da kar čutiš kako pleše moznik v utoru. Utor ni v konus narejen, da stvar zagrabi kot na original šalci. Bom že nekaj spesnil, bom probal dodat lepilo za ležaje in malo silikona od zunaj, če ne pa vse vržem v tri krasne.
Košara nima tukaj veze pri tvojih problemih. Če tako misliš, natakni nazaj originalno, pa boš videl. Tudi da bi vleklo zrak ali olje preko matice in podložke, mimo ležišča šalce in še malo nazaj, skozi ležaj, je skoraj znanstvena fantastika. Prej je možnost, da si zavihal semering ob sestavljanju, ali da ti pušča tesnilo med bloki.
Za utor na šalci, ki bi bil v konus še nisem slišal, da to zagrabi gor tudi ne, teh izrazov ne poznam. Utor je raven, ker se gre za zvezo z moznikom in ne zvezo z zagozdo.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
macula napisal/-a:Košara nima tukaj veze pri tvojih problemih. Če tako misliš, natakni nazaj originalno, pa boš videl. Tudi da bi vleklo zrak ali olje preko matice in podložke, mimo ležišča šalce in še malo nazaj, skozi ležaj, je skoraj znanstvena fantastika. Prej je možnost, da si zavihal semering ob sestavljanju, ali da ti pušča tesnilo med bloki.
Za utor na šalci, ki bi bil v konus še nisem slišal, da to zagrabi gor tudi ne, teh izrazov ne poznam. Utor je raven, ker se gre za zvezo z moznikom in ne zvezo z zagozdo.
Bomo vidli, ko bom skupaj sestavil. Bom dal na tesnila še malo silikona, da bo med bloki ziher dihtalo. Za utor na šalčki pa nevem, bom poskusil z lepilom za ležaje in silikonom. Sem primerjal original šalčko in tole in gre res moznik na trdo gor pri original šalčki. Probaj pogledat če maš kakšno pa boš videl.
Verjetno se hecaš glede silikona? Če samo tesnilo ne tesni dobro imaš potem blok zvit... Pa tudi če bi čisto malo kurilo olja iz menjalnika bi vseno kadilo kot iz dimnika...
JCB napisal/-a:Verjetno se hecaš glede silikona? Če samo tesnilo ne tesni dobro imaš potem blok zvit... Pa tudi če bi čisto malo kurilo olja iz menjalnika bi vseno kadilo kot iz dimnika...
Nekdaj sem v okviru šolske prakse razdiral mašino od traktorja, seveda ne sam, ker komaj dva konkretna moža dvigneta blok motorja na mizo. In je blo pravilo, da se zmeraj namaže z silikonom, ker le tako je blo 100 posto. Poleg teh kitajskih tesnil ne škodi silikon, pa si misli kar hočeš. In vedi da podbatna kompresija šiba mešanico tudi v menjalnik, nazaj pa vleče olje. Ob previsoki koncentraciji olja pa ne pride do vžiga, kar se je mogoče poznalo to pri visokih obratih. Da pa bi blok zvil pa nevem kako bi to dosegel, verjetno se hecaš. V glavnem upam, da je zdaj vse zadihtano kot treba in bom v kratkem videl rezultat.
Bolje je ampak ne tako zelo zvrti se nekaj čez 11.000 rpm, moram pa upoštevat še nekaj stvari; po besedah macule se bi naj s tem izpuhom zvrtelo nekje med 9300 in 10000, zraven tega še je vplinjač relativno majhen, kakšen 24 bi mislim, da bil pravšnji. Tak, da je nekako blokada do določenih obratov. Morda se bo delal še kakšen izpuh, macula začni računat .
Zdaj pa se moram posvetiti nastavitvam vplinjača in elektrike. Če zankrzan pravi, da mora biti pri pvl elektriki 0 stopinj predvžiga pri max obratih, bi to po besedah uporabnika PVL potem znašalo 0.9mm predvžiga.