DMP 70cc LC

Predstavite nam svoj projekt
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

DMP 70cc LC

Odgovor Napisal/-a macula »

Da predstavim še moj stranski projekt nizko cenovnega ranga.

Gre se za predelavo DMP 70cc cilindra na vodno hlajenje. Cilinder bo deležen tudi konkretnega portinga, odločam se še med lamelo v karter oz. lamelo v cilinder.
Ohišje cilindra sem vijačil, ker nimam varilnega aparata za aluminij.
Največji problem pa bo tesnenje vseh delov ter izvedba povezave med izpušnim kanalom in ohišjem. :)
Priponke
20150308_201925.jpg
20150308_201421.jpg
20150308_180921.jpg
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: DMP 70cc LC

Odgovor Napisal/-a KVAS »

A ni malo nesmiselno za 200m delat vodno hlajenje? Tesnenje boš z diht pasto izvedu ?
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: DMP 70cc LC

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

Precej lažje bi to rešil tako, da napraviš vodno hlajenje samo do višine izpušnega kanala. Na pretočnih kanalih se itak ne segreva toliko. Bolje bi bilo samo če ti uspe obliti izpušni kanal iz vseh strani, kar pa itak večina cilindrov nima.
Treba je vedeti, da se večina energije sprosti v glavi in da je naslednji element ki je še obremenjen čelo bata in izpušni kanal po katerem odtekajo vroči plini.
lp
lojze-si
Mojster
Prispevkov: 809
Pridružen: Po Sep 02, 2013 9:53 pm

Re: DMP 70cc LC

Odgovor Napisal/-a lojze-si »

KVAS napisal/-a:A ni malo nesmiselno za 200m delat vodno hlajenje?
Tukaj te podprem 150%!
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: DMP 70cc LC

Odgovor Napisal/-a macula »

Izpušni kanal bo cel v vodi, stena bo 0,8mm pločevina, bom izdelal kot prirobnico.
Rekel sem si da bo za drag, ker za na dirkališče bi potem potreboval vsaj 6 stopenjski menjalnik še. Vse skupaj pa delam bolj iz inženirskega izziva, ker mi je malo v veselje rezkat in delat take stvari. :)
Tesnil bom z oringi, kjer bom lahko, drugače tanka guma ali silikon.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: DMP 70cc LC

Odgovor Napisal/-a koroman »

lojze-si napisal/-a:
KVAS napisal/-a:A ni malo nesmiselno za 200m delat vodno hlajenje?
Tukaj te podprem 150%!
tudi jaz se strinjam. vodno hlajenje ti doda tudi veliko teže, ki je pri zračnem hlajenju nerabiš. s segrevanjem pa tudi ni problema, fantje so dirkali na skuterjih z AC cilindri brez vetrnic in ni bilo težav.

imam pa še en nasvet: steno cilindra naredi čimtanjšo na izpušnim kanalom. jaz bi cilinder postružil da bi bila stena zelo tanka, saj bi tako toplota lažje prehajala na tekoči medij.
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: DMP 70cc LC

Odgovor Napisal/-a macula »

Saj pravim, drag gor ali dol, delam bolj iz veselja nekaj šušmarit.
ja stena je precej tanka že sedaj. Izpušni kanal je dolg nekje 8 do 10mm.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: DMP 70cc LC

Odgovor Napisal/-a koroman »

macula napisal/-a:Saj pravim, drag gor ali dol, delam bolj iz veselja nekaj šušmarit.
ja stena je precej tanka že sedaj. Izpušni kanal je dolg nekje 8 do 10mm.
zgoraj 5mm 'zob' da ti bo glava na o-ringdobro dihtala potem pa na kake 3mm do izpušnega od tega roba. je dvolj močno da zdrži pritisk glave in hkrat dobro za izmenjavo toplote. sej kako pa ima tvoj LC50? in kako imajo skuterji? te cilindre recimo da poznam inse mi zdida je nekaj takega. ostala rebra pač porezkaš da probaš naredit vse čim bolj tanko
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
tomosatx50s
vplinjač
Prispevkov: 451
Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm

Re: DMP 70cc LC

Odgovor Napisal/-a tomosatx50s »

A okvir imaš že izbran,ali boš prej motor sestavil in potem nadaljeval?
Uporabniški avatar
macula
Mojster
Prispevkov: 2011
Pridružen: Ne Sep 12, 2010 8:05 pm
Kraj: Idrija

Re: DMP 70cc LC

Odgovor Napisal/-a macula »

Okvirja nimam, to je samo mašina, ki se bo delala kadar ne bom imel volje delat drugih stvari. Če bo samo za drag nakoncu, imam v kotu kolesa od pony ekspresa, okvir pa že zvarim iz cevi.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel

'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Odgovori