D6 replika
D6 replika
Zdravo
Predstavjam vam svoj motor,v največji meri če bo kaj komu v pomoč.ne morem pa rečt da je vse kot mora bit;vsak pač naredi po svoje, kot ve in zna. To je tudi drugi razlog zakaj sem se odloču dat slike gor, da jih prekomentiraste oz. podaste svoje komentarje-več ljudi več ve...
Zahvaljujem se tudi vsem ki so mi pri tem projektu pomagali.
Motor je vžgal,na grobo so nastavljene dize(kar sem mel doma)-sedaj bo treba še nove dize in verjetno še kakšne igle in atomizerje.Zaenkrat sem zadovoljen, motor se lepo vrti edino kar me muči je kot neka luknja od 4000-8000 ko ga po mojem zaliva in sploh nima moči, bomo vidli kako bo šlo.
Na motorju je dellorto vhb 25,glavna diza 102, od prostega 50, koti so188/125 oz.z drugo podložko 191/128 vsis nekje 168 do175, vžig pvl -predvžig je zdaj 0,9mm.
Na motorju je dosti predelav in upam da bodo pasale skupaj, da bo dobro in dolgo delal
Predstavjam vam svoj motor,v največji meri če bo kaj komu v pomoč.ne morem pa rečt da je vse kot mora bit;vsak pač naredi po svoje, kot ve in zna. To je tudi drugi razlog zakaj sem se odloču dat slike gor, da jih prekomentiraste oz. podaste svoje komentarje-več ljudi več ve...
Zahvaljujem se tudi vsem ki so mi pri tem projektu pomagali.
Motor je vžgal,na grobo so nastavljene dize(kar sem mel doma)-sedaj bo treba še nove dize in verjetno še kakšne igle in atomizerje.Zaenkrat sem zadovoljen, motor se lepo vrti edino kar me muči je kot neka luknja od 4000-8000 ko ga po mojem zaliva in sploh nima moči, bomo vidli kako bo šlo.
Na motorju je dellorto vhb 25,glavna diza 102, od prostega 50, koti so188/125 oz.z drugo podložko 191/128 vsis nekje 168 do175, vžig pvl -predvžig je zdaj 0,9mm.
Na motorju je dosti predelav in upam da bodo pasale skupaj, da bo dobro in dolgo delal
Re: D6 replika
Evo še par slik, bi mogu slike skrčit?
Nekaj od tega kar sem govoru da je dosti predelav-pač skoraj vse predelano.Vi samo sprašujte in komentirajte.Slike še sledijo.
Nekaj od tega kar sem govoru da je dosti predelav-pač skoraj vse predelano.Vi samo sprašujte in komentirajte.Slike še sledijo.
Re: D6 replika
Dobro si se to zmislu.
Kako si pa sesalni in izpušni kanal zatesnil, da ne pušča vode. Jaz sem cilinder pri mojem samo na tesno vstavil v ohišje spodaj pa sem ga zavaril, aja jaz imam samo izpušni kanal. A imaš pušo a si dal narest nikasil.
V glavnem inovativen izdelek, a si se pri karterju zgledoval po TM ?
A se bomo kdaj pomerili na kakšni dirki?
lp
Kako si pa sesalni in izpušni kanal zatesnil, da ne pušča vode. Jaz sem cilinder pri mojem samo na tesno vstavil v ohišje spodaj pa sem ga zavaril, aja jaz imam samo izpušni kanal. A imaš pušo a si dal narest nikasil.
V glavnem inovativen izdelek, a si se pri karterju zgledoval po TM ?
A se bomo kdaj pomerili na kakšni dirki?
lp
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: D6 replika
bravo, lepo si to sestavil....sploh se mi dopade ta predelava cilindra super ideja....
Re: D6 replika
Zdravo, hod je original 43. Glede karterja sem zasledil da nekateri manjšajo volumen tako da vstavijo pušo med gredjo in karterjem, pri meni je sedaj razdalja nekje 0,7mm. Ko sem to naredil sem mel že avtomatsko zaprt spodji del-sem samo še porezkal odprtino,malo ojačal in speljal vse skupaj. S tem sem hotel doseči da je uporabna mešanica čimbolj pri pretočnih že pri polnjenju oz. da ostaja v zgornjem delu karterja...dosegljiva pretočnim.
Glede cilindra ,kot tudi karterja, sem si zelo dosti pomagal z laserskim varjenjem(sem bil varilec in sem mel stroj na razpolago), brez njega si tega nebi mogel tako narediti.Cilindru se je odstranu nikasil nato sem zavaru prečko, navaru usmerjevalne kanale, z biaxom naredu vsisni in izpušni.Pretočnih nisem spreminjal, kar se tiče vhoda v valj. In nato opet nikasil gor.Pod cilinder pride podložna plošča 0,8 oz 1,5mm.
Upam da mi bo ratalo končat motor in nardit licenco...pol želja je it čimvečkrat,bomo pa vidli možnosti.
Glede cilindra ,kot tudi karterja, sem si zelo dosti pomagal z laserskim varjenjem(sem bil varilec in sem mel stroj na razpolago), brez njega si tega nebi mogel tako narediti.Cilindru se je odstranu nikasil nato sem zavaru prečko, navaru usmerjevalne kanale, z biaxom naredu vsisni in izpušni.Pretočnih nisem spreminjal, kar se tiče vhoda v valj. In nato opet nikasil gor.Pod cilinder pride podložna plošča 0,8 oz 1,5mm.
Upam da mi bo ratalo končat motor in nardit licenco...pol želja je it čimvečkrat,bomo pa vidli možnosti.
Re: D6 replika
Odličen projekt, sam izdelujem nekaj podobnega samo z dmp70 cilindrom, seveda za drag.
Mislim da s tem cilindrom ne smeš tekmovati za državno prvenstvo starodobnikov, ker bi moral imeti samo 2 pretoka, vsaj za D6 varjanto, upam pa da se vidimo na Grobniku septembra
Za takšno izvedbo karterja pazi, ker rado prihaja do težav pri zagotavljanju mazanja BE ležaja ojnice.
Mislim da s tem cilindrom ne smeš tekmovati za državno prvenstvo starodobnikov, ker bi moral imeti samo 2 pretoka, vsaj za D6 varjanto, upam pa da se vidimo na Grobniku septembra
Za takšno izvedbo karterja pazi, ker rado prihaja do težav pri zagotavljanju mazanja BE ležaja ojnice.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: D6 replika
Hud projekt! Sem že večkrat videl da delajo take karterje na skuterjih, me pa zanima kako pa pri takem karterju zagotoviš mazanje BE ležaja?
Re: D6 replika
Ce prav vidim imas pretocne na cilindru manjse kot na blokih. Probaj malo pobrusit, da ne bo tista stopnica, ker ovira mesanico. Za komplet motor pa kapo dol!
Re: D6 replika
Dobro si preberi pravilnik in ne sej neumnosti.macula napisal/-a:Odličen projekt, sam izdelujem nekaj podobnega samo z dmp70 cilindrom, seveda za drag.
Mislim da s tem cilindrom ne smeš tekmovati za državno prvenstvo starodobnikov, ker bi moral imeti samo 2 pretoka, vsaj za D6 varjanto, upam pa da se vidimo na Grobniku septembra
Za takšno izvedbo karterja pazi, ker rado prihaja do težav pri zagotavljanju mazanja BE ležaja ojnice.
Kar se pa tiče mazanja pa imamo še precej bolj zaprte krterje pa ni nobenga problema, seveda ob pravi toleranci BE ležaja! Opažam da ne znate diagnosticirat okvare in tako pripisujete vzrok napačnemu dejavniku, ter strašite ljudi z povsem brez veznimi stvarmi, kot kateri bat je dober oziroma zanič. Vsaka tovarna, ki proizvaja bate izdela na miljone batov in ve kaj dela, če pa vi ne znate napraviti prave tolerance je pa to vaš problem in ne njihov. Ravno tako je z BE ležajem Za 3kilo obratov (za kolikor so ojnice običajno narejene)je kmalu dobro za 13kilo obratov in kar nekaj več KW pa je stvar že bolj resna.
LP