Re: 4 ka tuning
Objavljeno: Če Okt 29, 2015 9:12 pm
torej je najboljse da z biaksom poskusim dvignit pretočne kanale za 1mm in brez podlaganja cilindra? izpušni kanal pa pustim kot je?
Zdaj je že malo pozno za pretočne kanale, težko boš dobil pravo usmeritev kanala. To je možno samo s kotnim biaksom, pa še takrat moraš vedeti kaj delaš. Drugič raje podloži cilinder in delaj kanale po pretoku in ne obratno. Sicer pa ti priporočam, da raje vzameš kakšen lamo cilinder, ker ima dosti večji tuning potencial.čendi123 napisal/-a:torej je najboljse da z biaksom poskusim dvignit pretočne kanale za 1mm in brez podlaganja cilindra? izpušni kanal pa pustim kot je?
Najširši sesalni kanal pri tomosih ima senior, bat brez lunce. Sicer pa je brez veze delati ne vem kako široke kanale, če mu potem z lunco vzameš izkoristek. Če hočeš imeti najboljši izkoristek sesanja, potem mora bat odpreti celotno širino sesalnega kanala hkrati, torej nič lunce.cerar napisal/-a:Pich, pri širokih sesalnih kanalih pride lunica še kako prav, saj zmanjša obrabo bata zaradi lepšega zapiranja kanala.
Ni tako neumna zadeva, kot se sprva sliši
Sestavi skupaj, saj šlo bo, ni pa to to.čendi123 napisal/-a:Aha hvala. Kako naj zdaj popravim pretok, ker ga morem nujno dvignit
lepo lepo...predstavi nam še malenkost podrobnejePVL napisal/-a:Spet sem pripravil zanimivo predelavo tomos apn mašine. Ponovno izgleda motor razen izpuha serijski z apn cilindrom,glavo, bing 12 uplinjačem... Tokrat kar 7,2Nm/8000rpm ter 8,3HP/8500rpm