ja sam pri meni se tista luknjica na matici in sklopki poravna če močno zategnem ali pa če malo lufta pustim. Nekje vmes pa ne morem ker se lukje ne poravnajo za tisto varovalo.Pich napisal/-a:Tisto matico stisneš samo na roko, pa še to ne preveč, samo toliko, da izgubi luft.
4 ka tuning
Re: 4 ka tuning
-
- vplinjač
- Prispevkov: 342
- Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
- Kraj: bliZ Domžal
Re: 4 ka tuning
Jaz jo zategnem z roko, potem pa odvijem 1/4 do 1/2 obrata, kjer se pač ujame za varovalko. Luft mora bi obvezno! ker če ga ni, ti bo drsela sklopka, enako je, kot če bi držal sklopko. Na fino se potem nastavi z bovdnom, da imaš pravilno "zračnost" v ročki. Čene pa sestavi skupaj, pa poizkušaj kaj se naredi, ko bolj zategneš matico in videl boš da mopeda ne boš mogel vžgati, ker bo sklopka zdrsela(enako kot če bi stisnil sklopnko na balanci) tako boš lahko lažje naštudiral princip delovanja vzvoda za sklopko in boš zmeraj vedel kako nastaviti kronsko matico in vzrok zakaj je tako.
-
- vplinjač
- Prispevkov: 451
- Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm
Re: 4 ka tuning
Se strinjam.gasper mahkota napisal/-a:Jaz jo zategnem z roko, potem pa odvijem 1/4 do 1/2 obrata, kjer se pač ujame za varovalko. Luft mora bi obvezno! ker če ga ni, ti bo drsela sklopka, enako je, kot če bi držal sklopko. Na fino se potem nastavi z bovdnom, da imaš pravilno "zračnost" v ročki. Čene pa sestavi skupaj, pa poizkušaj kaj se naredi, ko bolj zategneš matico in videl boš da mopeda ne boš mogel vžgati, ker bo sklopka zdrsela(enako kot če bi stisnil sklopnko na balanci) tako boš lahko lažje naštudiral princip delovanja vzvoda za sklopko in boš zmeraj vedel kako nastaviti kronsko matico in vzrok zakaj je tako.
Re: 4 ka tuning
Motor je skompletiran. Ima narejenih 60km. Ampak ko je pod malo višjimi obrati se sliši nek malo čuden zvok. Pa tudi ko naprimer se v 4. Prestavi pelješ ene 35 pa odpreš gas se sliši ta zvok. Pa upam da nisem skrivil gredi ko sem sestavljal motor ker ni pa ni hotla iti v ležaj pa sem malo potolkel. Kako pa vi spravite gred ven pa noter brez tolčenja?
Re: 4 ka tuning
Gred v cunjo pa v zmrzovalnik, ležaj pa z vžigalnikom v sredini pogreješ, pade skupaj ko tata na mamo.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: 4 ka tuning
Aha bom naslednjič tako naredil . Kako pa veš da je gred skrivljena?macula napisal/-a:Gred v cunjo pa v zmrzovalnik, ležaj pa z vžigalnikom v sredini pogreješ, pade skupaj ko tata na mamo.
Re: 4 ka tuning
A je res da ko se brusi cilinder ga je treba pobrusiti na malo manj ker se po prvih nekaj urah delovanja sam pobrusi na tolko kot je treba. Da mi ni tisti ki mi je brusil naredil že na začetku preveč lufta zdaj ko je pa nekaj časa deloval se je pa ta luft še povečal. Ker takoj ko sem spravil mašino skupaj ni imel tega zvoka.
Re: 4 ka tuning
ko se brusi cilinder mora obvezno bit polek (nov) bat z obročki ... da se pomeri in naredi po točni toleranci ... pa ne obrablja se cilinder ampak obročki na batu se "uskladijo" z cilindrom...cinšpula napisal/-a:A je res da ko se brusi cilinder ga je treba pobrusiti na malo manj ker se po prvih nekaj urah delovanja sam pobrusi na tolko kot je treba. Da mi ni tisti ki mi je brusil naredil že na začetku preveč lufta zdaj ko je pa nekaj časa deloval se je pa ta luft še povečal. Ker takoj ko sem spravil mašino skupaj ni imel tega zvoka.
Re: 4 ka tuning
Ja sem dal tudi bat zraven ko sem dal brusit. Ampak tudi cilinder se obrabi malo ker potem tiste okrogle zareze od brušenja izginejo.
- tomostuner
- auspuh
- Prispevkov: 799
- Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm
Re: 4 ka tuning
a cinglja v cilindru usake tolko časa če ti so to neuležani obročki.aljo69 napisal/-a:ko se brusi cilinder mora obvezno bit polek (nov) bat z obročki ... da se pomeri in naredi po točni toleranci ... pa ne obrablja se cilinder ampak obročki na batu se "uskladijo" z cilindrom...cinšpula napisal/-a:A je res da ko se brusi cilinder ga je treba pobrusiti na malo manj ker se po prvih nekaj urah delovanja sam pobrusi na tolko kot je treba. Da mi ni tisti ki mi je brusil naredil že na začetku preveč lufta zdaj ko je pa nekaj časa deloval se je pa ta luft še povečal. Ker takoj ko sem spravil mašino skupaj ni imel tega zvoka.
tomos 4 life