4 ka tuning

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
cinšpula
zariban cilinder
Prispevkov: 143
Pridružen: Ne Feb 08, 2015 4:34 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a cinšpula »

Kako je pa z dellorto 14/12? Mi bojo policaji kaj težili če ga dam gor?
tomosatx50s
vplinjač
Prispevkov: 451
Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a tomosatx50s »

Zakaj ne bi imel bing-a?če te bojo ustavili itak imaš že 5 prestavo ki je original nima.tako da ima razlog da ti ga zapleni.ohrani original izgled pa ne bo problemov.moj nasvet.
cinšpula
zariban cilinder
Prispevkov: 143
Pridružen: Ne Feb 08, 2015 4:34 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a cinšpula »

tomosatx50s napisal/-a:Zakaj ne bi imel bing-a?če te bojo ustavili itak imaš že 5 prestavo ki je original nima.tako da ima razlog da ti ga zapleni.ohrani original izgled pa ne bo problemov.moj nasvet.
dellorta bi dal samo zaradi porabe pa še lažje se ga da nastavit. Ker original bing ma 60 dizo dellorto pa 51. Men pa bing itak ne dela z 60 dizo ampak iz 70 in ma kar veliko porabo za original mašino. Sem ze probal dellorta, ampak samo zasilno ker nimam se primerne krivine, in je delal iz dizo 60 brez airboxa. Zdaj bom dal pa 51 dizo pa original airbox. In bo sigurno manj popil kot z bingom.
franc
vplinjač
Prispevkov: 381
Pridružen: Po Maj 06, 2013 3:00 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a franc »

In koliko je razlike v porabi? 0,5-1 l/100 km (verjetno ni niti toliko) ? Poraba pri mopedu pa res ni "faktor" .
lp
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a Pich »

franc napisal/-a:In koliko je razlike v porabi? 0,5-1 l/100 km (verjetno ni niti toliko) ? Poraba pri mopedu pa res ni "faktor" .
lp
Se povsem strinjam. Bi pa še dodal: manj pije manj gre.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
cinšpula
zariban cilinder
Prispevkov: 143
Pridružen: Ne Feb 08, 2015 4:34 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a cinšpula »

Pich napisal/-a:
franc napisal/-a:In koliko je razlike v porabi? 0,5-1 l/100 km (verjetno ni niti toliko) ? Poraba pri mopedu pa res ni "faktor" .
lp
Se povsem strinjam. Bi pa še dodal: manj pije manj gre.
S temi bingi so itak same težave. Zakaj pol men ne dela bing z 60 dizo pa mam use original? Pa ma en prjatu 40l bat na 4 ki pa ma bing 12 s 60 dizo?
tomosatx50s
vplinjač
Prispevkov: 451
Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a tomosatx50s »

A cilinder si že dal brusit?na tvojem mestu bi dal binga gor.je pa to tvoja odločitev.
cinšpula
zariban cilinder
Prispevkov: 143
Pridružen: Ne Feb 08, 2015 4:34 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a cinšpula »

Ja sem dal brusit.
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a Pich »

Verjetno imaš filter preveč odprt, zato ti ne dela s 60 dizo. Drugače pa so ti bingi zelo preprosti za nastavljati, ne vem kako, da imaš z njim težave.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
cinšpula
zariban cilinder
Prispevkov: 143
Pridružen: Ne Feb 08, 2015 4:34 pm

Re: 4 ka tuning

Odgovor Napisal/-a cinšpula »

Pich napisal/-a:Verjetno imaš filter preveč odprt, zato ti ne dela s 60 dizo. Drugače pa so ti bingi zelo preprosti za nastavljati, ne vem kako, da imaš z njim težave.

Kako je lahko preveč odprt filter če je original. Pa kako bi ga lahko bolj zaprl?
Odgovori