Piaggio CRT
Piaggio CRT
Živjo!
Vaš forum spremljam že nekaj časa in opažam da se sestavlja vedno več odličnih mopedov.
Za objavo svojih projektov do sedaj še nisem zbral 'poguma' ker je zastopanost italjanskih mopedov
bolj slaba, danes sem si pa rekel zakaj pa ne...
Z ciaoti se ukvarjam že kar nekaj let in vsako leto nastane vsaj en nov moped, nekaj sem jih sestavil za
vaskodnevno uporabo, dva pa sta malo bol eksotična.
Za ciaote sem se odločil samo zaradi moje lokacije. Ker sem iz Ljubljane mi najbolj odgovarja moped na
pedala saj se lahko izognem gužvi in ne potrebujem oblačit opreme in čelade ko skočim po opravkih.
Najbol sta mi važni dve stvari, da zgleda malo drugače in da dela, zato z mašinam ne kompliciram.
Zadnje dve leti se vozim na:
-original cilinder 38mm, polini glava
-13/13 dellorto uplinjač, malossi filter
-sito izpuh
-pinasco variomat
in pa kick-start bloki, zato nimam pedal temveč tačke, ki delujejo kot zaganjač če jih postaviš nazaj.
Pred ciaotom na zgornjih slikah sem imel zelo podobnega, le da je imel 43mm polini cilinder in malossi variomat.
Še danes mi je malo žal da sem ga prodal...
No pa še k malo bol resnim zadevam. Kolegi s foruma http://www.ciao-racing-team.com so se že nekaj let nazaj
začeli preganjati po pistah pa je tudi mene prijelo da bi sestavil kaj podobnega.
Zaradi časovne stiske in vedno novih idej je trajalo približno dve leti da je prvi motor zalavfal.
First start je bil večer pred 3. obalnim drag race-som, ki sem se ga tudi udeležil.
Rezultati so bili za moje pojme bolj slabi, mašina ni delala kot sem pričakoval in ugotovil sem da so ciao
vilice malo prešvoh za 320mm disk zavoro. Tisti ki ste bili zraven sigurno veste o čem govorim .
Na motorju je:
-malossi reed valve blok
-24 PWK uplinjač
-izpuh domače izdelave
-cilinder malossi big DEPS 47mm
-malossi variomat
-vodno hlajena glava domače izdelave
-disk spredaj 320mm, zadaj 220mm
-ktm sx50 elektrika
Čez zimo sem se lotil dodelav mašine, original lamele sem nadomestil z stage6 V-force minarelli in malo sem praskal
po cilindru.
V zadnjem letu pa je začel nastajati tudi piaggio Si, ki upam da bo dokončan letos med sezono.
Od Piaggiota je ostal le še olupljen okvir in dve feltni. Spodnja nihajka je domače izdelave, pravtako so
spredaj in zadaj disk zavore, cnc izdelan križ vilic, predelani teleskopi, zadnja amortizerja sta od BT-ja...
Preden pa bo motor vozen me čaka še kar nekaj dela da prilagodim cilinder, blok, elektriko... da bo pasalo kaj skupaj.
-Cilinder polini big evolution 94ccm
-gred simonini 46hod predelana na 44mm hoda
-ojnica prox yamaha yz 80
-HPI elektrika
-simonini side intake blok
-izpuh domače izdelave
Glede lamel in uplinjača se še odločam, pravtako glede variomata saj bi rad gor spravil sklopko in jermenice od skuterja.
Upam da bo post dobro sprejet in da ni kakšnih sovražnih misli proti italjanskim mopedom
Komentarji, kritike, vprašanja... dobrodošli.
Če koga zanima kaj več, na voljo portal in forum za mopede znamke piaggio: http://ciao-racing-team.si/
Vaš forum spremljam že nekaj časa in opažam da se sestavlja vedno več odličnih mopedov.
Za objavo svojih projektov do sedaj še nisem zbral 'poguma' ker je zastopanost italjanskih mopedov
bolj slaba, danes sem si pa rekel zakaj pa ne...
Z ciaoti se ukvarjam že kar nekaj let in vsako leto nastane vsaj en nov moped, nekaj sem jih sestavil za
vaskodnevno uporabo, dva pa sta malo bol eksotična.
Za ciaote sem se odločil samo zaradi moje lokacije. Ker sem iz Ljubljane mi najbolj odgovarja moped na
pedala saj se lahko izognem gužvi in ne potrebujem oblačit opreme in čelade ko skočim po opravkih.
Najbol sta mi važni dve stvari, da zgleda malo drugače in da dela, zato z mašinam ne kompliciram.
Zadnje dve leti se vozim na:
-original cilinder 38mm, polini glava
-13/13 dellorto uplinjač, malossi filter
-sito izpuh
-pinasco variomat
in pa kick-start bloki, zato nimam pedal temveč tačke, ki delujejo kot zaganjač če jih postaviš nazaj.
Pred ciaotom na zgornjih slikah sem imel zelo podobnega, le da je imel 43mm polini cilinder in malossi variomat.
Še danes mi je malo žal da sem ga prodal...
No pa še k malo bol resnim zadevam. Kolegi s foruma http://www.ciao-racing-team.com so se že nekaj let nazaj
začeli preganjati po pistah pa je tudi mene prijelo da bi sestavil kaj podobnega.
Zaradi časovne stiske in vedno novih idej je trajalo približno dve leti da je prvi motor zalavfal.
First start je bil večer pred 3. obalnim drag race-som, ki sem se ga tudi udeležil.
Rezultati so bili za moje pojme bolj slabi, mašina ni delala kot sem pričakoval in ugotovil sem da so ciao
vilice malo prešvoh za 320mm disk zavoro. Tisti ki ste bili zraven sigurno veste o čem govorim .
Na motorju je:
-malossi reed valve blok
-24 PWK uplinjač
-izpuh domače izdelave
-cilinder malossi big DEPS 47mm
-malossi variomat
-vodno hlajena glava domače izdelave
-disk spredaj 320mm, zadaj 220mm
-ktm sx50 elektrika
Čez zimo sem se lotil dodelav mašine, original lamele sem nadomestil z stage6 V-force minarelli in malo sem praskal
po cilindru.
V zadnjem letu pa je začel nastajati tudi piaggio Si, ki upam da bo dokončan letos med sezono.
Od Piaggiota je ostal le še olupljen okvir in dve feltni. Spodnja nihajka je domače izdelave, pravtako so
spredaj in zadaj disk zavore, cnc izdelan križ vilic, predelani teleskopi, zadnja amortizerja sta od BT-ja...
Preden pa bo motor vozen me čaka še kar nekaj dela da prilagodim cilinder, blok, elektriko... da bo pasalo kaj skupaj.
-Cilinder polini big evolution 94ccm
-gred simonini 46hod predelana na 44mm hoda
-ojnica prox yamaha yz 80
-HPI elektrika
-simonini side intake blok
-izpuh domače izdelave
Glede lamel in uplinjača se še odločam, pravtako glede variomata saj bi rad gor spravil sklopko in jermenice od skuterja.
Upam da bo post dobro sprejet in da ni kakšnih sovražnih misli proti italjanskim mopedom
Komentarji, kritike, vprašanja... dobrodošli.
Če koga zanima kaj več, na voljo portal in forum za mopede znamke piaggio: http://ciao-racing-team.si/
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Piaggio CRT
meni se osebno ti piaggio mopedi ne dopadejo sploh...ampak ti tvoji pa zgledajo super....sploh ta zadnji pa daj nam malenkost podrobneje predstavi mašinski del zadnjih dveh mopedov
super, se vidimo spet na kakšnem dragraceu
super, se vidimo spet na kakšnem dragraceu
Re: Piaggio CRT
Lepo da si predstavil, drugač pa hudi petardi
Re: Piaggio CRT
lepa predstavitev
tale Si pa kaže da bo izdelk na nivoju
tale Si pa kaže da bo izdelk na nivoju
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Re: Piaggio CRT
Tud jst nism biu nikoli fan ciaotov,na take kot so tvoji bi se pa kar hitr navadu . Pohvalno, kot tudi predstavitev na forumu!
https://t.me/pump_upp
- rok.junior
- auspuh lager
- Prispevkov: 20
- Pridružen: Ne Feb 08, 2015 3:53 pm
- Kraj: Novo mesto
Re: Piaggio CRT
Oranžni je bolnica, lepo je videt malo močnejše vilice da ne boš spet preste naredu :D
Re: Piaggio CRT
Po dolgem času in preteklih dogodkih sem spet malo obiskal forum.
Prvo bi se vsem zahvalil za pohvale in dober odziv!
Odločil sem se tudi da spet malo poročam o dogajanju v delavnici in izven nje
Trenutno najbolj aktualna novica bi bila udeležba VN Lukovice z zgoraj opisanim motorjem.
Prvotni plan je bil odvoziti dirko z zelenim ciaotom z diski, pa se setup mašine ni izkazal za najboljšega, tako
da smo bili v soboto popoldan prisiljeni uporabiti rezervni plan. Na zgoraj opisani moped smo namontirali 12/12 uplinjač da je moped zadoščal pravilniku ostale stvari pa so bile OK. Ja glede variomata... Očitno smo si pravilnik razlagali vsak po svoje, nekaterim se je zdel sporen nekaterim ne. O tem bi lahko na dolgo in široko pa se mi zdi brezveze, mi smo šli tja za zabavo, druženje in da smo se lahko malo zdivjali po zato namenjeni progi. Sicer se mi pa zdi da med ciaotom in avtomatikom ni bilo neke hude razlike, to bi lahko komentiral tudi kdo ki je na dirki sodeloval ??
No takole pa zgleda leta 2013 najlepši 2 taktni motor na 1. slovenskem ring a ding dingg in cingl cing ciiinggg festivalu 2013,
po končanem 3-urnem izživljanju na VN Lukovice.
Nekaj se je začelo dogajati tudi z oranžnim SI-jem, magnet je bil prilagojen konusu na ciao gredi, cilinder je bil prilagojen višini blokov in dolžini ojnice, in na grobo izdelano ohišje za lamele od honde cr 85.
Sicer res zelo počasi ampak vseeno napreduje
V tem času se je v Celju odvijal tudi sejem Formatool 2015, na katerem sem imel priložnost v sklopu Višje strokovne šole Postojna predstavit svoj projekt.
Po preteklih dogodkih pa sem se spomnil tudi na 2 projekta izpred nekaj let, vam mogoče bolj zanimiva?
In sicer, šlo se je za 2 poštarska Tomos flexerja, mašine sta bile samo obnovljene brez večjih predelav,
kar nekaj ur pa je bilo narejenega na stylingu.
Komentarji, pohvale, graje... dobrodošli!
Prvo bi se vsem zahvalil za pohvale in dober odziv!
Odločil sem se tudi da spet malo poročam o dogajanju v delavnici in izven nje
Trenutno najbolj aktualna novica bi bila udeležba VN Lukovice z zgoraj opisanim motorjem.
Prvotni plan je bil odvoziti dirko z zelenim ciaotom z diski, pa se setup mašine ni izkazal za najboljšega, tako
da smo bili v soboto popoldan prisiljeni uporabiti rezervni plan. Na zgoraj opisani moped smo namontirali 12/12 uplinjač da je moped zadoščal pravilniku ostale stvari pa so bile OK. Ja glede variomata... Očitno smo si pravilnik razlagali vsak po svoje, nekaterim se je zdel sporen nekaterim ne. O tem bi lahko na dolgo in široko pa se mi zdi brezveze, mi smo šli tja za zabavo, druženje in da smo se lahko malo zdivjali po zato namenjeni progi. Sicer se mi pa zdi da med ciaotom in avtomatikom ni bilo neke hude razlike, to bi lahko komentiral tudi kdo ki je na dirki sodeloval ??
No takole pa zgleda leta 2013 najlepši 2 taktni motor na 1. slovenskem ring a ding dingg in cingl cing ciiinggg festivalu 2013,
po končanem 3-urnem izživljanju na VN Lukovice.
Nekaj se je začelo dogajati tudi z oranžnim SI-jem, magnet je bil prilagojen konusu na ciao gredi, cilinder je bil prilagojen višini blokov in dolžini ojnice, in na grobo izdelano ohišje za lamele od honde cr 85.
Sicer res zelo počasi ampak vseeno napreduje
V tem času se je v Celju odvijal tudi sejem Formatool 2015, na katerem sem imel priložnost v sklopu Višje strokovne šole Postojna predstavit svoj projekt.
Po preteklih dogodkih pa sem se spomnil tudi na 2 projekta izpred nekaj let, vam mogoče bolj zanimiva?
In sicer, šlo se je za 2 poštarska Tomos flexerja, mašine sta bile samo obnovljene brez večjih predelav,
kar nekaj ur pa je bilo narejenega na stylingu.
Komentarji, pohvale, graje... dobrodošli!
Re: Piaggio CRT
Oranžna je za... saj veste kaj mislim . Ja drugače se da pa čuda delati iz teh malčkov.KVAS napisal/-a:Oranžni je bolnica, lepo je videt malo močnejše vilice da ne boš spet preste naredu :D
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Piaggio CRT
Za litostrojce pa indosePich napisal/-a:Oranžna je za... saj veste kaj mislim . Ja drugače se da pa čuda delati iz teh malčkov.KVAS napisal/-a:Oranžni je bolnica, lepo je videt malo močnejše vilice da ne boš spet preste naredu :D