Lamo ATX predelava
Lamo ATX predelava
Js bi na lamotu predelu da bi gor pasou od atx/bt auspuh.
Zanima me če je kdo tle že naredu to pa če so kakšne slike od tega
hvala za odgovore
Zanima me če je kdo tle že naredu to pa če so kakšne slike od tega
hvala za odgovore
One life. Live it
If everything seems under control , you're just not going fast enough.
If everything seems under control , you're just not going fast enough.
Re: Lamo ATX predelava
Ma nebi js krivino prešvasou... js bi sam tastare lukne zašvasou pa nove zvrtou pa navoje naredu.. zatu d nerabm predelavat auspuha al pa nouga kupvat
One life. Live it
If everything seems under control , you're just not going fast enough.
If everything seems under control , you're just not going fast enough.
Re: Lamo ATX predelava
Najlajžje boš naredil tako kot ti je maticj80 napisal. Problem je ker gus se težko vari. Čene pa na avspuhu kjer je prirobnica, popili luknje v notranjo smer. Vendar prvo preveri če sploh je dovolj prostora.gapihribi napisal/-a:Ma nebi js krivino prešvasou... js bi sam tastare lukne zašvasou pa nove zvrtou pa navoje naredu.. zatu d nerabm predelavat auspuha al pa nouga kupvat
Gas pa dovga luč!
-
- vplinjač
- Prispevkov: 451
- Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm
Re: Lamo ATX predelava
Imam jaz isti načrt.ti poslikam ko naredim
Re: Lamo ATX predelava
Ok hvala
One life. Live it
If everything seems under control , you're just not going fast enough.
If everything seems under control , you're just not going fast enough.
Re: Lamo ATX predelava
Torej, lamota sem dau na atxa. Z vrha sem ga dal postružit za 1.5 mm in vrat na fi 46. Ker nisem hotel dat drugega auspuha ali pa delat se eno koleno sem naredil vložek(kot podložka) iz bakra. Tudi za furgazar sem naredil dva vložka iz aluminija da je višje in da paše na original atx airbox. Pobrusu sem tudi izpušni kanal na fi 28 da je isti fi kot izpuh. Glavo sem dobil neko staro, ukrivljeno. Torej sestavim, zalaufam, vžgal je hitro ampak je klenkal, saj je bst tolkel u glavo, zato sem odbrusil rob in je biu mir. Nato se grem danes pelat, morau sem prestavit iglo nižje, saj je dobiu preveč goriva. Vleče kar uredu, sem biu kar presenečan, moti me le da se ne zvrti glih kaj dosti, ampak to bom rešil s podlaganjem in vrjetno z višanjem izpušnega kanala. Med vožnjo mi je svečko vrglo ven, saj je seu navoj. Nato sem not dau svečko od avta ki je daljša in podložko, ravno toliko da je bilo do prjatla ki mi je dau drugo glavo. Nato grem domov vesel ker use dela in sm predru zadnjo gumo... tako da nadaljujem z delom u petek ko pridem domov. Upam da nisem predolgo napisau
One life. Live it
If everything seems under control , you're just not going fast enough.
If everything seems under control , you're just not going fast enough.
Re: Lamo ATX predelava
Aja in pa še prednji zobnik sem zamenjau... prej je bil sprednji 13 (bt cilinder), zdaj pa sem dal 15 zob spredaj, zadaj je ostalo isto 34 in vleče normalno, ga ni klanca ki ganebi pelau.
One life. Live it
If everything seems under control , you're just not going fast enough.
If everything seems under control , you're just not going fast enough.
Re: Lamo ATX predelava
Pa saj glave so vse mal zvite. Imam jaz tri pa so vse zvite, stem, da je ena se cisto nerabljena. Tudi ko jih struzis opleta da je veselje.
-
- zariban cilinder
- Prispevkov: 112
- Pridružen: Pe Jan 17, 2014 3:57 pm
- Kraj: Idrija
Re: Lamo ATX predelava
Glava je zvita le če jo toliko ogreješ in se potem neenakomerno ohladi in se krivo skrči ali pa če pri nižanju kaj narediš narobe(pilis na neravni povrsini, pilis tako da se ti robovi dvigujejo.. ). če jo pa stružiš pa ne sme opletat. Moraš imeti vijak s konusno glavo da jo ta polovi v center plus celoten nastavek moraš narediti na stružnici vključno z urezovanjem navoja.
Age is not a problem
I go forward and just sky is my limit.
https://www.youtube.com/watch?v=KxU7JdHc7yE
I go forward and just sky is my limit.
https://www.youtube.com/watch?v=KxU7JdHc7yE