Tomos D6
Tomos D6
Replika Tomos D6, izdelana 2012.
Motor ima klasičen 50cc d6 mondo cilinder, batno sesanje, 2 pretoka, deljen izpušni kanal. Od izdelave do sedaj je bila mašina po korakih izboljšana. Na prvih meritvah je dal 11,4HP na kolesu, vendar na ozkem območju. Nato je bilo območje razširjeno in moč na kolesu zmanjšana na okoli 10,7HP. Tako je ostalo kar nekaj časa dokler se ni zrihtal dyno. Nato je moč počasi šla gor.
Motor je bil tekom let optimiran v veliko različnih točkah delovanja, najvišji dosežen moment je bil okoli 6,9Nm ter 13,4Hp oz. 10KW na kolesu, seveda pri razlilčnih točkah . Meritve za 5 točk delovanja so vnešene in povezane, da se vidi trend z obrati. Izkazalo se je, da se da dosežt največ nekje 10-10.5bar srednjega efektivnega tlaka v valju(mep), več žal ni možno zaradi zastarele zasnove cilindra.
Trenutno ima motor na razpolago te 2 krivulje oz. dva različna izpuha, za doseganje le teh. Motorju se bo samo še popravilo rdečo krivuljo, da bo lepo naraščala, potem pa je razvoj te mašine zaključen.
Vransko 2013
Dyno dnevi 2014
Motor ima klasičen 50cc d6 mondo cilinder, batno sesanje, 2 pretoka, deljen izpušni kanal. Od izdelave do sedaj je bila mašina po korakih izboljšana. Na prvih meritvah je dal 11,4HP na kolesu, vendar na ozkem območju. Nato je bilo območje razširjeno in moč na kolesu zmanjšana na okoli 10,7HP. Tako je ostalo kar nekaj časa dokler se ni zrihtal dyno. Nato je moč počasi šla gor.
Motor je bil tekom let optimiran v veliko različnih točkah delovanja, najvišji dosežen moment je bil okoli 6,9Nm ter 13,4Hp oz. 10KW na kolesu, seveda pri razlilčnih točkah . Meritve za 5 točk delovanja so vnešene in povezane, da se vidi trend z obrati. Izkazalo se je, da se da dosežt največ nekje 10-10.5bar srednjega efektivnega tlaka v valju(mep), več žal ni možno zaradi zastarele zasnove cilindra.
Trenutno ima motor na razpolago te 2 krivulje oz. dva različna izpuha, za doseganje le teh. Motorju se bo samo še popravilo rdečo krivuljo, da bo lepo naraščala, potem pa je razvoj te mašine zaključen.
Re: Tomos D6
tako kot vedno TOP !
-
- vplinjač
- Prispevkov: 451
- Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm
Re: Tomos D6
Lepa.Koliko časa si jo pa izdeloval?
Re: Tomos D6
A je zadaj na sliki slučajno aprilia rxv?
Re: Tomos D6
Lep !!
Re: Tomos D6
download/file.php?id=21843&mode=view
Tudi mene navdušuje tvoje delo, me pa moti pri tem tvojem motorju oblika krivulje, ki se konča tam pri 14-15kilo. Kot bi se zaletel v zid. Ta motor bi se praviloma moral zvrteti tam do 18kilo. To isto se dogaja tudi meni in to mi ni všeč. Pri zadnjem motorju ( vrtečem disku) pa mi je uspelo, da se motor lepo zvrti kot je treba.
LP
Tudi mene navdušuje tvoje delo, me pa moti pri tem tvojem motorju oblika krivulje, ki se konča tam pri 14-15kilo. Kot bi se zaletel v zid. Ta motor bi se praviloma moral zvrteti tam do 18kilo. To isto se dogaja tudi meni in to mi ni všeč. Pri zadnjem motorju ( vrtečem disku) pa mi je uspelo, da se motor lepo zvrti kot je treba.
LP
Re: Tomos D6
Motor ima kratki hod, izdeloval pa sem ga verjetno kaki 2 leti. Zadaj je aprilia rx 125.
Kar se tiče oblike krivulje je zadeva bolj kompleksne narave. Da se narediti lep iztek po vrhu, ampak moraš imeti ali nižjo moč ali nižje obrate. Na batnem sesanju je možno dosegat lep iztek krivulje samo do nekje 14.5krpm.
Kar se tiče oblike krivulje je zadeva bolj kompleksne narave. Da se narediti lep iztek po vrhu, ampak moraš imeti ali nižjo moč ali nižje obrate. Na batnem sesanju je možno dosegat lep iztek krivulje samo do nekje 14.5krpm.
Re: Tomos D6
Ne vem, če je to čisto res. Imam eno ICA- junior 100ccm, piston port motor, ga bom sestavil in probal, na tester. Kolikor se jaz spominjam je imel cca 28 konjev in seje vrtel blizu 20kilo, bom preveril.PVL napisal/-a:Motor ima kratki hod, izdeloval pa sem ga verjetno kaki 2 leti. Na batnem sesanju je možno dosegat lep iztek krivulje samo do nekje 14.5krpm.
LP
Re: Tomos D6
Nov motorni agregat, sesanje preko vrtečega diska. Motor je ravno vžgal, tako da podatki o moči čez kak mesec.