Tomos LCR50
Tomos LCR50
Da vam predstavim en projekt ki ga imam na približno splaniranega že kar nekaj časa.
Kar se tiče samega motorja bo sledeče:
-APN mašina
-Vsis na rotodisk
-Vplinjač ?
-Baterijski vžig
-Cilinder ? Za začetek najvrjetneje nek originaln LC cilinder od kašnega skuterja ali pa kakšne AM6... Kasneje pa vrjetno kajmočnejšega. Vsekakor pa 50ccm
-Gred bo za začetek originalna s skrajšanim hodom in CRK ojnico.
-4 lamelna sklopka
-Menjalnik bo za začetek 5.stopenjski, kasneje pa mogoče pride 6.stopenjski.
Če pa kaj nebo zdržalo se bo pa predelovalo po potrebi.
Okvir pa bo najvrjetneje za začetek od BT-ja.
Sedaj pa da nebodo samo pravljice pisane pa še nekaj slik Sedaj pa še eno uprašanje za vas. Za kateri motor cilinder bi mi predlagali da uporabim?
Kar se tiče samega motorja bo sledeče:
-APN mašina
-Vsis na rotodisk
-Vplinjač ?
-Baterijski vžig
-Cilinder ? Za začetek najvrjetneje nek originaln LC cilinder od kašnega skuterja ali pa kakšne AM6... Kasneje pa vrjetno kajmočnejšega. Vsekakor pa 50ccm
-Gred bo za začetek originalna s skrajšanim hodom in CRK ojnico.
-4 lamelna sklopka
-Menjalnik bo za začetek 5.stopenjski, kasneje pa mogoče pride 6.stopenjski.
Če pa kaj nebo zdržalo se bo pa predelovalo po potrebi.
Okvir pa bo najvrjetneje za začetek od BT-ja.
Sedaj pa da nebodo samo pravljice pisane pa še nekaj slik Sedaj pa še eno uprašanje za vas. Za kateri motor cilinder bi mi predlagali da uporabim?
Re: Tomos LCR50
Vse lepo in prav, le nerazumem zakaj si delate dvojni strošek z dvemi cilindri itd..
Naredi se 1x in takrat tako kot mora bit
Naredi se 1x in takrat tako kot mora bit
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
-
- vplinjač
- Prispevkov: 451
- Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm
Re: Tomos LCR50
A sta se zmenila da delata skupaj roto disc ?
Re: Tomos LCR50
Too, tu sa pa projekti
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Tomos LCR50
tako je! vse imaš lepo narejeno, vidi se da z dosti truda, potem boš pa s cilindrom nekaj pacal...cerar napisal/-a:Vse lepo in prav, le nerazumem zakaj si delate dvojni strošek z dvemi cilindri itd..
Naredi se 1x in takrat tako kot mora bit
-
- vplinjač
- Prispevkov: 451
- Pridružen: Če Jun 26, 2014 12:19 pm
Re: Tomos LCR50
Ki pa ti viš nje hec ,mal vas morem pohecat.Pridno delajte fantje.
Re: Tomos LCR50
Projekt ok, moti me samo, ker ne veš kaj hočeš. Najprej določi kateri grušt boš uporabil, kateri cilinder, kakšen menjalnik... Enostavno si prevečkrat napisal mogoče. Tak projekt, ko nimaš stvari določenih stane veliko denarja. Bo treba kar nekaj neprespanih noči, in ure in ure brskanja po internetu, da boš lahko rekel, evo to je to, to bom naredil. Ne, da se potem vmes desetkrat premisliš. Ok, da te ne bom samo grajal, ti povem še kaj bi jaz naredil na tvojem mestu. Cilinder MHR replica za AM6 mašino, ker dopušča dovolj maneverskega prostora in ga lahko pozneje tudi napiliš. Bt grušt, šeststopenjski menjalnik. In nekaj boš moral narediti glede sklopke, da ti ne bo utrgalo kajle na gredi.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Tomos LCR50
Da malo odgovorim na vaša vprašanja.
Zakaj 2 cilindra?
Dva različna cilindra mislim uporabit zato da bi sedaj lahko kupil nek poceni original cilinder od kakšnega motorja, in priredil bloke ter vse, nato pa bi poleti kupil en konkreten kit (pri tem ta se vedno bol nagibam prot MHR Replica) in bi imel manj dela z samim prirejanjem blokov ker bi moral samo pretočne še prilagoditi.
Glede menjalnika bi sam ga najraje uporabil 6stopenskega, in ga tudi bom najvrjetneje uporabil in sicer kar tistega od BT projekta.
Zakaj 2 cilindra?
Dva različna cilindra mislim uporabit zato da bi sedaj lahko kupil nek poceni original cilinder od kakšnega motorja, in priredil bloke ter vse, nato pa bi poleti kupil en konkreten kit (pri tem ta se vedno bol nagibam prot MHR Replica) in bi imel manj dela z samim prirejanjem blokov ker bi moral samo pretočne še prilagoditi.
Glede menjalnika bi sam ga najraje uporabil 6stopenskega, in ga tudi bom najvrjetneje uporabil in sicer kar tistega od BT projekta.
Re: Tomos LCR50
Si izbral cyl?