Ma ne verjamem da se bo kaj velik poznalo. Še eno dejstvo, ki ga je treba upoštevat je to, da bo mogu imet med prirobnico in cilindrom neko tesnilno sredstvo, ki pa je izolator in s tem blokada toplote. Meni se zdi nesmisel v katerekolem pogledu.Berty napisal/-a:Cilinder se bo že hladil samo za koliko se bo to poznalo gledano na celoten cilinder? Če se pri izpuhu segreva bolj se ta toplota hitreje prenaša na vsisni del cilindra, če boš pa to hladil s prirobnico se bo pa po vsem cilindru manj segrevalo. Hladili pa se bodo tudi izpušni plini to je za upoštevat.
Tomos H20
Re: Tomos H20
Re: Tomos H20
Hladni izpušni plini bodo imeli manj energije za resonanco in moped bo šel slabše.
Toplota je energija in del te se sprosti pri ekspanziji.
Enako če bi hladil izpuh pri turbašu pred turbino, bi dobil ven dosti mnaj boosta.
Toplota je energija in del te se sprosti pri ekspanziji.
Enako če bi hladil izpuh pri turbašu pred turbino, bi dobil ven dosti mnaj boosta.
Re: Tomos H20
Hlajenje izpušnega kanala je zelo smiselno, samo je pomembno da hladiš samo volumen polnjenja resonance, ne pa naprej izpušnega sistema. Če na hitro ocenim, lahko za tale dmp cilinder hladiš do ene 45-50mm od valja da bo moč večja.
Ni pomembno samo da se ohrani energija izpušnega plina, pomembno je kaj ta energija vrača v cilinder!
Ni pomembno samo da se ohrani energija izpušnega plina, pomembno je kaj ta energija vrača v cilinder!