Baje zadeva zdrži enkrat dlje kot nikasilan cilinder. Pri avtomobilih zdrži nikasil nekje 500000 km alusil cilindri pa okrog milion km. Nato ga honajo na naslednjo nadmero na koncu pa še lepajo, da se izpostavi silicij, po katerem potem drsijo obročki. Nikasil tako odpade, kar zadevo znatno poceni.Rookie j. napisal/-a:Mam še par zadev za rešit prej.Potem pa bomo vedeli kako bomo s tem.
Ne vem kako je z obrabo,in nato verjetno ostane nikasilanje da dobiš mero.
Moram se pozanimat kaj je uporabljal KTM (obročki) če ne, ostane še vedno Tomos varijanta
Brez obročkov.
TOMOS Cross 50 Junior III
Re: TOMOS Cross 50 Junior III
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: TOMOS Cross 50 Junior III
saj veš, da treba papirje obtežit, da jih ne odnese prepih.
Re: TOMOS Cross 50 Junior III
prva glava je že pripravljena za montažo.
še drobni popravki na izgledu(kozmetični) pa bo šlo vse skupaj na motor.
še drobni popravki na izgledu(kozmetični) pa bo šlo vse skupaj na motor.
- tomostuner
- auspuh
- Prispevkov: 799
- Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm
Re: TOMOS Cross 50 Junior III
zanima me če pomeni tista številka na bloku letnico izdelave... če pomeni se ti ne zdi malo čudno glede na loto izdelave motorja, ali si ga zamenjav?
tomos 4 life
Re: TOMOS Cross 50 Junior III
saj vidiš da je demoliran. služi pa za pomerjanje in pripravo cilindra. original blok je perfekten.
Re: TOMOS Cross 50 Junior III
prvi testi so že opravljeni!
občutki?
stari junior pa je bil žrtev vsega skupaj.
novi je še v delu.
občutki?
stari junior pa je bil žrtev vsega skupaj.
novi je še v delu.
- tomostuner
- auspuh
- Prispevkov: 799
- Pridružen: To Okt 21, 2014 7:18 pm
Re: TOMOS Cross 50 Junior III
Odlično, ma po videzu mu pa bolj stari paše.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'