Tomos A3 74ccm
Objavljeno: So Sep 13, 2014 4:17 pm
Pozdravljeni!
Nekaj časa je minilo odkar sem dokončal Atxa in nekako ne zdržim, da se nebi lotil nečesa novega. Zato sem kaj kmalu po tistem začel skupaj spravljati dele za Avtomatika.
In sicer okvir je ATM ojačan s sredinsko štango z odrezanim zadnjim blatnikom, ATM lite feltne, vilce bodo vrjetno od BT-ja, enojni sedež, namen je izdelati tudi custom nihajke in pa disk spredaj.
Kar se tiče agregata so želje zelo velike ampak dvomim, da mi bo ratalo to kar sem si zamislil, saj je zadeva kar precej komplicirana. Glavni namen pa je, da mašina ne bo za vsakdanjo vožnjo. In sicer doma mi že dolgo stoji cilinderkit Gilardoni 74ccm za Piaggio agregat (hod bata 39,3), katerega bi rad "upasal" v A3 bloke. Poleg tega bi bilo potrebno narediti tudi sesanje iz karterja preko lamelnega ventila kar mi predstavlja poleg predelave blokov za cilinder največji problem. To bi bila nekako tudi osnova v najboljšem primeru iz katere bi izhajal dalje, kar se tiče gredi, izpuha, elektrike, vplinjača,... V kolikor mi to ne rata bom verjetno kupil nek drug cilinder kit za katerega bo potrebno manj predelav.
O vsem ostalem bom pisal sproti, ker je trenutno še veliko stvari pod vprašajem. Se mi pa s projektom ne mudi, ker je vse odvisno od finančnih sposobnosti:)
Predlogi in nasveti so zelo dobrodošli.
In pa še nekaj slik:
Nekaj časa je minilo odkar sem dokončal Atxa in nekako ne zdržim, da se nebi lotil nečesa novega. Zato sem kaj kmalu po tistem začel skupaj spravljati dele za Avtomatika.
In sicer okvir je ATM ojačan s sredinsko štango z odrezanim zadnjim blatnikom, ATM lite feltne, vilce bodo vrjetno od BT-ja, enojni sedež, namen je izdelati tudi custom nihajke in pa disk spredaj.
Kar se tiče agregata so želje zelo velike ampak dvomim, da mi bo ratalo to kar sem si zamislil, saj je zadeva kar precej komplicirana. Glavni namen pa je, da mašina ne bo za vsakdanjo vožnjo. In sicer doma mi že dolgo stoji cilinderkit Gilardoni 74ccm za Piaggio agregat (hod bata 39,3), katerega bi rad "upasal" v A3 bloke. Poleg tega bi bilo potrebno narediti tudi sesanje iz karterja preko lamelnega ventila kar mi predstavlja poleg predelave blokov za cilinder največji problem. To bi bila nekako tudi osnova v najboljšem primeru iz katere bi izhajal dalje, kar se tiče gredi, izpuha, elektrike, vplinjača,... V kolikor mi to ne rata bom verjetno kupil nek drug cilinder kit za katerega bo potrebno manj predelav.
O vsem ostalem bom pisal sproti, ker je trenutno še veliko stvari pod vprašajem. Se mi pa s projektom ne mudi, ker je vse odvisno od finančnih sposobnosti:)
Predlogi in nasveti so zelo dobrodošli.
In pa še nekaj slik: