Bat od 48mm naprej
Bat od 48mm naprej
L.p, mene pa zanima ki se da dobit kak bat, ko ma fi večji od 48, najmaj 48,5 pa dalje, po možnosti 12 ali 14 sorn.
:)
Re: Bat od 48mm naprej
ja...
ctx/e90 ma 14 sornik...
ctx/e90 ma 14 sornik...
vsak vložek v tomosa je napaka..... škoda da bom to napako kmal spet ponovil.
počivaj v miru jani! (janim8)
Re: Bat od 48mm naprej
pa ne zdej tuki prazne slame mlatit, js sparšujem ki se ga da dobit, najmaj more bit 48,5 pa tam nek do 52 več neTheLord napisal/-a:14 sorn?
obvezno pa 12 al 14 sorn
:)
Re: Bat od 48mm naprej
bo-ra ma ambiko se mi zdi sam pol veš kolk je ura ko na kvaliteto pogledamo
Re: Bat od 48mm naprej
možno kak link dobit?silvo_xd napisal/-a:bo-ra ma ambiko se mi zdi sam pol veš kolk je ura ko na kvaliteto pogledamo
:)
Re: Bat od 48mm naprej
ambike so sam do 48... usaj pr njemi... pa obročke obvezno menjaj če boš ambiko uzeu.
LP
LP
bol star bol nor!
Re: Bat od 48mm naprej
am nismo se prou zastopl, js nucam bat od 48mm naprej, kar pomen 48,5mm je naj maj, pol pa naprej tan nek do 52mm.pomartin napisal/-a:ambike so sam do 48... usaj pr njemi... pa obročke obvezno menjaj če boš ambiko uzeu.
LP
:)
Re: Bat od 48mm naprej
Jao...to nemorš verjet. Člouk sprašuje kje dobit bat od fi48 naprej, nekateri pa komej ugotavlajo kak sornik ma e90
Blo bi dobro da poveš za kak cilinder gre...zdej maš bat fi50.nek malga (nevem na pamet) od gokarta (vertex npr.) ki pa ma drugačno pozicijo sornika (treba podlagat cilinder).
Bata fi48+ do fi50 skor ni (delal sem na projektu e90 ->100ccm). Bati obstajajo, sam majo neke čudne pozicije sornika, preluknjan bat (pretočni), stične točke obročkov ravno tam kjer na tomosu sede na kanale...
Sklepam da gre za ctx/e90 cilinder. Najdi nekoga ki dirka z gokarti. Po vsaki dirki delajo na tistih mašinah generalno (3h), tko da bat ma skor še vsa grafit na sebi.
Blo bi dobro da poveš za kak cilinder gre...zdej maš bat fi50.nek malga (nevem na pamet) od gokarta (vertex npr.) ki pa ma drugačno pozicijo sornika (treba podlagat cilinder).
Bata fi48+ do fi50 skor ni (delal sem na projektu e90 ->100ccm). Bati obstajajo, sam majo neke čudne pozicije sornika, preluknjan bat (pretočni), stične točke obročkov ravno tam kjer na tomosu sede na kanale...
Sklepam da gre za ctx/e90 cilinder. Najdi nekoga ki dirka z gokarti. Po vsaki dirki delajo na tistih mašinah generalno (3h), tko da bat ma skor še vsa grafit na sebi.
Re: Bat od 48mm naprej
nene, to gre za cilinder umo o8, zdej je fi 48, im bat je tut fi 48, sam problem je ka je to že mal znucano, drgač pa za vozit se je še, sam js bi pa rad dau to brust na saj 48,5mm al več, zdej mam pa problem ka nimam ki dobit bata, če ga am pa po naročili delat pa košta k svina.brušenje na več od 48 pa za mene ni noben problem, nejvečji problem mi je trenutno bat, rad bi prvo nabavo dele da lahk začnem s projektom apn4 SUPER SPORT by TOMOtoS._luke_ napisal/-a:Jao...to nemorš verjet. Člouk sprašuje kje dobit bat od fi48 naprej, nekateri pa komej ugotavlajo kak sornik ma e90
Blo bi dobro da poveš za kak cilinder gre...zdej maš bat fi50.nek malga (nevem na pamet) od gokarta (vertex npr.) ki pa ma drugačno pozicijo sornika (treba podlagat cilinder).
Bata fi48+ do fi50 skor ni (delal sem na projektu e90 ->100ccm). Bati obstajajo, sam majo neke čudne pozicije sornika, preluknjan bat (pretočni), stične točke obročkov ravno tam kjer na tomosu sede na kanale...
Sklepam da gre za ctx/e90 cilinder. Najdi nekoga ki dirka z gokarti. Po vsaki dirki delajo na tistih mašinah generalno (3h), tko da bat ma skor še vsa grafit na sebi.
:)