Tomos BT-pocket rocket
Re: Tomos BT-pocket rocket
Želel sem, da stvari pridemo do dna in da se ne midtificira ta sklopka. Napravil sem že nebroj teh ojačitev iz .8mm ali 1mm pločevine jo zvil okoli skodele in zavaril. Še nobene ni odtrgalo. Če pa sem jo delal iz cevi sem vzel enostavno šivno cev jo postružil in to je to. Res pa je da sem obroč vedno podložil tako da gredo lamele lepo v skodelo, kar se mi zdi prav, čeprav očitno deluje tudi tako da pobrusiš ali prekriviš repke.
lp
lp
Re: Tomos BT-pocket rocket
Saj repkov ne zviješ samo zato, da jih dobiš v šalco z obročkom. Če jih ne zviješ se zarezujejo v šalco. Zviti pa imajo s šalco kontakt na večji površini.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Tomos BT-pocket rocket
No sem zavil tiste repke na lamelah kukr je pač šlo, minimalno sem jih še pobrusil in sklopka zdej dela
Re: Tomos BT-pocket rocket
mogoče bi ga naredil za malo višje obrate.Konus bi dal jaz raje 12 stopinj, pa max premer okrog 78-80 mm. Bo pa kak mojster več povedal...
Re: Tomos BT-pocket rocket
Na hitro:
1. Dolžina krivine je za take obrate prekratka. Imel boš sicer zelo močno ampak ozko območje moči. Ta krivina ti bo od oka rečeno začela grabit okol 10krpm, max moč maš pa naštimano na 11,5krpm.
2. Za kote, ki jih imaš na cilindru bi lahko planiral maximalno moč na višjih obratih. 190° brez problema zadostuje za obrate 14 krpm.
2. Kot krivine je prevelik. Take kote so uporabljal včasih ,pa še to na večjih kubikaturah.
3. Premer mida je prevelik za batno sesanje. Po mojih izkušnjah je najbolše okol 75mm, 80mm je že mal velik.
4. Kot zadnjega konusa imaš velik, je pa odvisno kaj hočeš od motorja. S takim kotom se bo motor zelo malo zavrtel čez obrate maximalne moči, bo pa moč toliko večja. Če vse skup povežeš s krivino bo območje res ozko. Glede na tvoj povprečni kot difuzorja bi jaz izbral kot od 11,5 do 12°.
1. Dolžina krivine je za take obrate prekratka. Imel boš sicer zelo močno ampak ozko območje moči. Ta krivina ti bo od oka rečeno začela grabit okol 10krpm, max moč maš pa naštimano na 11,5krpm.
2. Za kote, ki jih imaš na cilindru bi lahko planiral maximalno moč na višjih obratih. 190° brez problema zadostuje za obrate 14 krpm.
2. Kot krivine je prevelik. Take kote so uporabljal včasih ,pa še to na večjih kubikaturah.
3. Premer mida je prevelik za batno sesanje. Po mojih izkušnjah je najbolše okol 75mm, 80mm je že mal velik.
4. Kot zadnjega konusa imaš velik, je pa odvisno kaj hočeš od motorja. S takim kotom se bo motor zelo malo zavrtel čez obrate maximalne moči, bo pa moč toliko večja. Če vse skup povežeš s krivino bo območje res ozko. Glede na tvoj povprečni kot difuzorja bi jaz izbral kot od 11,5 do 12°.
-
- vplinjač
- Prispevkov: 342
- Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
- Kraj: bliZ Domžal
Re: Tomos BT-pocket rocket
Se podpišem pod KVAS-ovo izjavo. Vidim, da si ti nastavil samo tiste parametre v levem okenčku- zato si dobil bolj slab izpuh, moraš vedet, da ta program ne zriše idealnega izpuha, ampak moraš ti na podlagi izkušenj vpisati noter svoje parametre, da ti zriše izpuh, ki bo ustrezal tvojim željam (zato so potrbne izkušnje) Zato vsaj na začetku rabiš malo pomoči.
Krivino bi dal jaz dolgo okrog 180mm pa kot manj od 1° , Fi mida ter kot zadnjega konusa pa tako kot je KVAS napisal, kot nasvet lahko gledaš naslednji stavek: kot zadnjega konusa naj bo 2x večji od kota difuzorja-če se tega držiš ne boš velik falil izpuha. Le pri max obratih jaz nebi šel prek 12500 rpm, ker imaš batno sesanje, ter gus zračno hlajen cilinder.
Lp, Gašper
Krivino bi dal jaz dolgo okrog 180mm pa kot manj od 1° , Fi mida ter kot zadnjega konusa pa tako kot je KVAS napisal, kot nasvet lahko gledaš naslednji stavek: kot zadnjega konusa naj bo 2x večji od kota difuzorja-če se tega držiš ne boš velik falil izpuha. Le pri max obratih jaz nebi šel prek 12500 rpm, ker imaš batno sesanje, ter gus zračno hlajen cilinder.
Lp, Gašper
Re: Tomos BT-pocket rocket
Jaz sem sicer pri tem kalkulatorju opazil, da ima potem moped vrh moči ene 500 do 1000 obratov nižje kot izračunaš. To se zgodi zato, ker ne upošteva temperature izpušnih plinov pri preračunu dolžine (graham bell enačba) in je zgleda pri mopedu malo bolj drugačna (nizja) temperatura, kot je prevzeta standardna pri enacbi.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Tomos BT-pocket rocket
@ gasper mahkota "kot zadnjega konusa naj bo 2x večji od kota difuzorja-če se tega držiš ne boš velik falil izpuha". Tole se pa ne ujema čist z Kvasom.
In še vprašanje: Kateri kalkulator ti pa da idealen izpuh? Včeraj sem si naložil kalkulator za android, ki prav tako ni idealen ti pa da pogled iz drugega zornega kota. Predvsem mi je zanimiv, ker računa izpuh na ciljno moč.
LP
In še vprašanje: Kateri kalkulator ti pa da idealen izpuh? Včeraj sem si naložil kalkulator za android, ki prav tako ni idealen ti pa da pogled iz drugega zornega kota. Predvsem mi je zanimiv, ker računa izpuh na ciljno moč.
LP
Re: Tomos BT-pocket rocket
Kar se tiče reguliranja temperature je na netu tudi fos calc http://www.underdogsracing.com/fospipe/....ni pa glih najbolj uporaben.lojze-si napisal/-a:@ gasper mahkota "kot zadnjega konusa naj bo 2x večji od kota difuzorja-če se tega držiš ne boš velik falil izpuha". Tole se pa ne ujema čist z Kvasom.
In še vprašanje: Kateri kalkulator ti pa da idealen izpuh? Včeraj sem si naložil kalkulator za android, ki prav tako ni idealen ti pa da pogled iz drugega zornega kota. Predvsem mi je zanimiv, ker računa izpuh na ciljno moč.
LP
https://t.me/pump_upp