Tori TR1
Objavljeno: To Jun 03, 2014 1:20 am
Na željo lastnika, sem lani oktobra dobil nalogo, da obnovim torija, letnik 1987.
Motor je bil registriran vendar slabše ohranjen. Gume so bile nenacentrirane, puščal je bencin iz ferga, bilo je kar nekaj rje na okvirju in seveda grd krom ter spokana barva.
Nažalost nimam slike, ko je še bil v kompletu.
Začel sem z razdiranjem. Že prej je bila zamenjana elektrika (iz 6V na 12V). V pooblaščeni delavnico so zadevo zelo "estetsko" rešili in napeljali napeljavo za smernike. Žive so bile povezane s sponkami, kot bi delal napeljavo po hiši. Žice pa tudi niso bile izolirane.
Med obnovo je bila komplet na novo napeljana elektrika tako kot je treba. In še izgled okvirja, ko je bila odstranjena vsa barva. Nihajke pa se nažalost nikakor niso dale ločiti od okvirja.
Bilo je potrebno zavariti še nekaj razpokic. Sledila je predpriprava za barvanje. Odločil sem se, da najprej "rešim" kovinske dele in komaj na to plastične.
Torej nanesel sem najprej osnovno barvo in nato še šprickit ter brusil do vodobrusnega papirja 1200. Vse je bilo pripravljeno za lakiranje kovinskih delov. Barvo pa sem kar vzel od svojega polota . Na vrsti so bile še plastike, ki tudi niso bile v blestečem stanju.
Postopek je bil zelo podoben..brušenje, primer za plastiko, špric kit, brušenje. Plastiko je bilo potrebno "zašvasati" in skitati. Ker se mi je zdelo "belo na belo" preveč dolgočasno, sem našel še staro nitro metalic barvo od negdanjega projekta Tomos BT 80. Začelo se je sestavljanje. Motor je zgledal že zelo lepo, vendar brez nalepk je vseeno izpadlo zelo pusto. Odločil sem se, da sam izrišem nalepke in jih na to dam tiskat. Že prva nalepka na tanku In še končan moped: Armaturka ...in je že začelo deževati Prejšnji teden sem motor vrnil, lastnik pa ga že ponosno vozi naprej .
Lp!
Motor je bil registriran vendar slabše ohranjen. Gume so bile nenacentrirane, puščal je bencin iz ferga, bilo je kar nekaj rje na okvirju in seveda grd krom ter spokana barva.
Nažalost nimam slike, ko je še bil v kompletu.
Začel sem z razdiranjem. Že prej je bila zamenjana elektrika (iz 6V na 12V). V pooblaščeni delavnico so zadevo zelo "estetsko" rešili in napeljali napeljavo za smernike. Žive so bile povezane s sponkami, kot bi delal napeljavo po hiši. Žice pa tudi niso bile izolirane.
Med obnovo je bila komplet na novo napeljana elektrika tako kot je treba. In še izgled okvirja, ko je bila odstranjena vsa barva. Nihajke pa se nažalost nikakor niso dale ločiti od okvirja.
Bilo je potrebno zavariti še nekaj razpokic. Sledila je predpriprava za barvanje. Odločil sem se, da najprej "rešim" kovinske dele in komaj na to plastične.
Torej nanesel sem najprej osnovno barvo in nato še šprickit ter brusil do vodobrusnega papirja 1200. Vse je bilo pripravljeno za lakiranje kovinskih delov. Barvo pa sem kar vzel od svojega polota . Na vrsti so bile še plastike, ki tudi niso bile v blestečem stanju.
Postopek je bil zelo podoben..brušenje, primer za plastiko, špric kit, brušenje. Plastiko je bilo potrebno "zašvasati" in skitati. Ker se mi je zdelo "belo na belo" preveč dolgočasno, sem našel še staro nitro metalic barvo od negdanjega projekta Tomos BT 80. Začelo se je sestavljanje. Motor je zgledal že zelo lepo, vendar brez nalepk je vseeno izpadlo zelo pusto. Odločil sem se, da sam izrišem nalepke in jih na to dam tiskat. Že prva nalepka na tanku In še končan moped: Armaturka ...in je že začelo deževati Prejšnji teden sem motor vrnil, lastnik pa ga že ponosno vozi naprej .
Lp!