Tomos ATX 1988
Tomos ATX 1988
Torej,da predstavim še jaz svojo zadnjo pridobitev.
Gre za ATX letnik 1988,registriran in obnovljen.Pripeljal sem ga iz obale,od gospoda,ki je včasih delal v Tomosu.Ima tudi urejene papirje za starodobnika,vendar jaz nisem včlanjen v noben klub.
Vizualno je skoraj tak,kakor iz trgovine (razen zica ).
Moped je bil prvič registriran 2002 v Dravogradu,na tablico SG H1-037. Če ga kdo prepozna,mi lahko na ZS pove kaj zgodovine,da vidim kaj sem kupil
Mašina ima BT cilinder (nisem še snel cilindra,vendar naj bi bil 40l bat notri) in bing 18 ferg.
Pobarvan je v bordo rdečo barvo,naj bi bila barva od Honde - R124C,črna pa od Fiat Crome.
obnovljen je bil pred parimi leti (4-5),od takrat pa naj bi bilo narejeno z njim samo 335km,vsaj toliko jih je imel na števcu ob nakupu.
Ima števec in obratomer od Btja (kupljena nova),nove-širše obroče na platiščih - 3,0.
Razen zadka naj bi bile vse plastike nove,ne vem od kje. So brezhibne.
Ter še nekaj malenkosti.
Zgleda kakor nov,vendar pa ima tudi nekaj napak oz. malenkosti za urediti:
- original izpuh je bil izpraznjen. Verjetno je sedaj to problem, da ima pravo moč samo v visokih obratih, kar pa mi gre pošteno na živce,v strmem klancu je kar težko speljati.
Če ne bom dobil brezhibnega originala od ATX ali BTja me doma čaka en original bt lipnik, ki pa je potreben obnove (luknja na resonanci,ni stingerja ter pokrovčka,zmečkana oz. prebita stena pred dušilcem oz. med resonanco in dušilcem).
- ima prtljažnik od Btja, ki mi deluje malo prevelik oz. ni ravno po mojem okusu. Verjetno ga bom zamenjal za krajšega original atx.
- premišljeval sem,da bi dal manjše smernike,kakršni so na novejših tomosih.Vendar potem ni več original pa še plastika je napokana na obeh straneh...hmm,čeprav je spodaj kovinski nosilec.
- zadnji levi amortizer pušča olje,videti je da na batnici.po pogovoru z prejšnjim lastnikom je zamenjal samo o-ringe,ne pa tudi semeringa,tako da me čaka tudi to.Vendar še ne vem kako ga spraviti iz matice.
- občasno tudi težko prestavi iz 2 v 3,morda se ga moram samo še navaditi
- verjetno bom nabavil tudi original cilinder in ferg,da bo vse ok
Ko bom imel še kaj pametnih slikc bom pripopal
Gre za ATX letnik 1988,registriran in obnovljen.Pripeljal sem ga iz obale,od gospoda,ki je včasih delal v Tomosu.Ima tudi urejene papirje za starodobnika,vendar jaz nisem včlanjen v noben klub.
Vizualno je skoraj tak,kakor iz trgovine (razen zica ).
Moped je bil prvič registriran 2002 v Dravogradu,na tablico SG H1-037. Če ga kdo prepozna,mi lahko na ZS pove kaj zgodovine,da vidim kaj sem kupil
Mašina ima BT cilinder (nisem še snel cilindra,vendar naj bi bil 40l bat notri) in bing 18 ferg.
Pobarvan je v bordo rdečo barvo,naj bi bila barva od Honde - R124C,črna pa od Fiat Crome.
obnovljen je bil pred parimi leti (4-5),od takrat pa naj bi bilo narejeno z njim samo 335km,vsaj toliko jih je imel na števcu ob nakupu.
Ima števec in obratomer od Btja (kupljena nova),nove-širše obroče na platiščih - 3,0.
Razen zadka naj bi bile vse plastike nove,ne vem od kje. So brezhibne.
Ter še nekaj malenkosti.
Zgleda kakor nov,vendar pa ima tudi nekaj napak oz. malenkosti za urediti:
- original izpuh je bil izpraznjen. Verjetno je sedaj to problem, da ima pravo moč samo v visokih obratih, kar pa mi gre pošteno na živce,v strmem klancu je kar težko speljati.
Če ne bom dobil brezhibnega originala od ATX ali BTja me doma čaka en original bt lipnik, ki pa je potreben obnove (luknja na resonanci,ni stingerja ter pokrovčka,zmečkana oz. prebita stena pred dušilcem oz. med resonanco in dušilcem).
- ima prtljažnik od Btja, ki mi deluje malo prevelik oz. ni ravno po mojem okusu. Verjetno ga bom zamenjal za krajšega original atx.
- premišljeval sem,da bi dal manjše smernike,kakršni so na novejših tomosih.Vendar potem ni več original pa še plastika je napokana na obeh straneh...hmm,čeprav je spodaj kovinski nosilec.
- zadnji levi amortizer pušča olje,videti je da na batnici.po pogovoru z prejšnjim lastnikom je zamenjal samo o-ringe,ne pa tudi semeringa,tako da me čaka tudi to.Vendar še ne vem kako ga spraviti iz matice.
- občasno tudi težko prestavi iz 2 v 3,morda se ga moram samo še navaditi
- verjetno bom nabavil tudi original cilinder in ferg,da bo vse ok
Ko bom imel še kaj pametnih slikc bom pripopal
tOmOs ATX - BT - APN
Re: Tomos ATX 1988
Lep je, sem ga občudoval na Adrii Classic, lani.
Koliko si pa dal zanj, ker v oglasu je bil po 1000€, kar je zame malo preveč, predvsem zato ker je to še vedno Tomos...
Smernike, je škoda menjevati, ker je motor tako originalen.
Zakaj bi menjeval cilinder?
LP M
Koliko si pa dal zanj, ker v oglasu je bil po 1000€, kar je zame malo preveč, predvsem zato ker je to še vedno Tomos...
Prtljažnik od BTja gotovo je za zamenjati.Lantus_ napisal/-a: - original izpuh je bil izpraznjen. Verjetno je sedaj to problem, da ima pravo moč samo v visokih obratih, kar pa mi gre pošteno na živce,v strmem klancu je kar težko speljati.
Če ne bom dobil brezhibnega originala od ATX ali BTja me doma čaka en original bt lipnik, ki pa je potreben obnove (luknja na resonanci,ni stingerja ter pokrovčka,zmečkana oz. prebita stena pred dušilcem oz. med resonanco in dušilcem).
- ima prtljažnik od Btja, ki mi deluje malo prevelik oz. ni ravno po mojem okusu. Verjetno ga bom zamenjal za krajšega original atx.
- premišljeval sem,da bi dal manjše smernike,kakršni so na novejših tomosih.Vendar potem ni več original pa še plastika je napokana na obeh straneh...hmm,čeprav je spodaj kovinski nosilec.
- zadnji levi amortizer pušča olje,videti je da na batnici.po pogovoru z prejšnjim lastnikom je zamenjal samo o-ringe,ne pa tudi semeringa,tako da me čaka tudi to.Vendar še ne vem kako ga spraviti iz matice.
- občasno tudi težko prestavi iz 2 v 3,morda se ga moram samo še navaditi
- verjetno bom nabavil tudi original cilinder in ferg,da bo vse ok
Smernike, je škoda menjevati, ker je motor tako originalen.
Zakaj bi menjeval cilinder?
LP M
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
Re: Tomos ATX 1988
Cilinder bom pred naslednjo registracijo moral zamenjati zaradi hitrosti na valarjih....
imaš še prtljažnik naprodaj,si na bolhi pod skodayeti?
saj oblikovno je isti-postrani samo krajši?
Cena je bila taka ja.Po pol leta spremljanja oglasov sem se pač odločil za to verzijo,kakor da kupim enega za 400-500€ pa potem porabim še enkrat toliko ali več za dobro obnovo...
imaš še prtljažnik naprodaj,si na bolhi pod skodayeti?
saj oblikovno je isti-postrani samo krajši?
Cena je bila taka ja.Po pol leta spremljanja oglasov sem se pač odločil za to verzijo,kakor da kupim enega za 400-500€ pa potem porabim še enkrat toliko ali več za dobro obnovo...
tOmOs ATX - BT - APN
Re: Tomos ATX 1988
zanima me še katero svečko naj uporabljam?
če imam notri ngk b7hs se mi zdi da je pretemna,stanje je tako: če pa imam notri bosno f100 pa repk zgoraj potegne že na rdečo,na spodnji strani ter elektroda pa na vijolčno-modro.
če imam notri ngk b7hs se mi zdi da je pretemna,stanje je tako: če pa imam notri bosno f100 pa repk zgoraj potegne že na rdečo,na spodnji strani ter elektroda pa na vijolčno-modro.
tOmOs ATX - BT - APN
Re: Tomos ATX 1988
Poskusi s svecko NGK B8HS, kaj pa vžig, je prav nastavljen?
Prtljažnik prodajam jaz ja, je tak design, le da je krajši, ja.
Mogoce bi bil moj sošolec zainteresiran za menjavo ATX cilindra in uplinjača za BT cilinder in uplinjač.
LP M
PS: Za v klanec speljati naj ti ne bo problem malo sklopke drseti, saj ji ne bo hudega ker je itak predimenzionirana in še v olju, ki jo sproti hladi in čisti.
Prtljažnik prodajam jaz ja, je tak design, le da je krajši, ja.
Mogoce bi bil moj sošolec zainteresiran za menjavo ATX cilindra in uplinjača za BT cilinder in uplinjač.
LP M
PS: Za v klanec speljati naj ti ne bo problem malo sklopke drseti, saj ji ne bo hudega ker je itak predimenzionirana in še v olju, ki jo sproti hladi in čisti.
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
Re: Tomos ATX 1988
Ne,menjal ne bom,čeprav imam še en kakor nov komplet na lagarju (bt cilinder fi38 + bing 18)
mudi se mi ne....
mudi se mi ne....
tOmOs ATX - BT - APN
Re: Tomos ATX 1988
Zanima me če imaš v prometnem vpisano 2 sedeža ali 1, ker tale ATX naj bi imel original tačke.
S cim pa imaš registrsko tablico pritrjeno?
LP M
PS: Pa na sedežu bi bil lep ATX napis
S cim pa imaš registrsko tablico pritrjeno?
LP M
PS: Pa na sedežu bi bil lep ATX napis
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
Re: Tomos ATX 1988
Sedeža sta dva ja v prometnem.Tablica se mi zdi,da je privijačena,bi moral pogledati,ali pa prinetana....
Ja napis bi lahko bil,bomo videli...
Ja napis bi lahko bil,bomo videli...
tOmOs ATX - BT - APN
Re: Tomos ATX 1988
Ima kdo idejo kaj je vzrok temu problemu:
Ko je moped mrzel vžge v prvo ali drugo in takoj dela normalno, lahko ga takoj zavrtiš.
Ko pa je topel, vžge še normalno, vendar če daš gas ga zamori, lahko tudi crkne.
Če po vžigu samo čakaš na tistih obratih cca 15-30s, začutiš kako potem potegne oz. zalaufa normalno. Potem pa dela OK.
Bi bilo kaj drugače, če dam kakšen drug ferg?
Sedaj je bing 18 oz. kateri je tudi primeren za bt cilinder? Kakšen Dellorto?
PS: Notri je sedaj NGK B8HS, je bolše barve, vendar svečka nima veze s tem problemom
Ko je moped mrzel vžge v prvo ali drugo in takoj dela normalno, lahko ga takoj zavrtiš.
Ko pa je topel, vžge še normalno, vendar če daš gas ga zamori, lahko tudi crkne.
Če po vžigu samo čakaš na tistih obratih cca 15-30s, začutiš kako potem potegne oz. zalaufa normalno. Potem pa dela OK.
Bi bilo kaj drugače, če dam kakšen drug ferg?
Sedaj je bing 18 oz. kateri je tudi primeren za bt cilinder? Kakšen Dellorto?
PS: Notri je sedaj NGK B8HS, je bolše barve, vendar svečka nima veze s tem problemom
tOmOs ATX - BT - APN
Re: Tomos ATX 1988
zanima me: kako vam,tisti ki imate atx,sveti prednja luč?
sem se prvič vozil sedaj po temi pa je kratka še ok,dolga mi pa sveti ful v zrak-neuporabna...
pa se bojim,da če bom obrnil luč nižje,da bo potem kratka svetila preveč v blatnik.
pa še nekaj.ko pohodim zavoro-ko posveti stop luč čisto vzame luč spredaj,kazalec za obrate pa ''cuka-skače'',enako ko so vklopljeni smerniki.
kakšna ideja? mogoče samo prešvoh štrom-preveliki porabniki?
sem se prvič vozil sedaj po temi pa je kratka še ok,dolga mi pa sveti ful v zrak-neuporabna...
pa se bojim,da če bom obrnil luč nižje,da bo potem kratka svetila preveč v blatnik.
pa še nekaj.ko pohodim zavoro-ko posveti stop luč čisto vzame luč spredaj,kazalec za obrate pa ''cuka-skače'',enako ko so vklopljeni smerniki.
kakšna ideja? mogoče samo prešvoh štrom-preveliki porabniki?
tOmOs ATX - BT - APN