Predelava brez večanja prostornine motorja

Predelave pogonske sile mopeda
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Predelava brez večanja prostornine motorja

Odgovor Napisal/-a filius »

štirjak napisal/-a:
filius napisal/-a:
tomi122 napisal/-a:Km se pa to da dat delat?
Pa kolko bi koštalo.

Menda ima ta cilinder notr jekleno pušo,in da se da dat brusit
V originalu nima puše... Edino če jo je že kdo dal delat... Cena puše da ti jo naredi v cilinder je pa zelo velika... Sm klicov enga majstra s postojne, mi pove ceno 240€ sem sam gledal :S Nato sm se še pogovarjal z enim drugim pa je imel ceno 120€ kar je že velik bolj ugodno...

Če rabš ti dam cifro od enga, cena brušenja, in nanašanja nikasila na cilinder je 100€... Samo zraven mu nesi bat, da naredi pravo toleranco... Tako dobiš 48 CTX cilinder z nikasilom, Kateri se bolše odnese kakor e90 cly....
neverjamem d se lih bolše obnese kot e90,ker ma le manjše kanale...
Se odnese bolše, tut dalše prenose lahk razvrti, ker ima navor iz niskih...
Uporabniški avatar
P Blade
vplinjač
Prispevkov: 385
Pridružen: Sr Okt 21, 2009 9:54 pm
Kraj: Lajbah-Izola

Re: Predelava brez večanja prostornine motorja

Odgovor Napisal/-a P Blade »

se ne. Ker e90 ima več navora. Ker CTX je zadušen e90. In ko ga zbrusiš, mu narediš sam večjo vrtino, kanali pa ostanejo krmežljavi.
Slika
tomi122
zobnik
Prispevkov: 154
Pridružen: Če Maj 20, 2010 8:36 pm

Re: Predelava brez večanja prostornine motorja

Odgovor Napisal/-a tomi122 »

Bi lepo prosu za številko... :)
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Predelava brez večanja prostornine motorja

Odgovor Napisal/-a filius »

tomi122 napisal/-a:Bi lepo prosu za številko... :)
040/636-313
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
tomi122
zobnik
Prispevkov: 154
Pridružen: Če Maj 20, 2010 8:36 pm

Re: Predelava brez večanja prostornine motorja

Odgovor Napisal/-a tomi122 »

Hvala!
lenart_k
auspuh lager
Prispevkov: 1
Pridružen: Po Avg 09, 2010 7:22 pm

Re: Predelava brez večanja prostornine motorja

Odgovor Napisal/-a lenart_k »

drgač je čist možno.. nikasil cilindri so pri tomosu d6 mel 18hp pri do 20 000 rpm... nism se zmislu.. pejte preverit:)
sam je pa to druga, ker je tam vodno hlajenje :) se pa da s cilindrom marsikaj narest...
sam sem iz 50 ccm vodno hlajenega motorja izvil kar velike konje, niso bli zmerjeni, sam je blo primerljivo s hondo cr 80 skorej.. tk da se da... sam je bla pol ogromna poraba, pa velik popravljanja in pregrevanja.. to je blo sicer brez nikasila, sam se da ogromno spravit iz manjših kubatur sam s piljenjem kanalov pa večjimi fergiji in izpuhi..

če ma kdo čas pa denar pa voljo pa dost znanja angleščine obstaja dost uredu knjiga zastonj z neta :)
pogooglajte: a graham bell two stroke, trenutno 2. zadetek
pa za izpuh mate pa že večkrat omenjen roostov program:) tle v te knjigi pa za motor une parametre k jih rabte za vedit: kote pa razmerja za različne tipe:)
not je vse od kap, ojnic, kanalov, avspuha (sam je bol roost program:)), pa do tega kko vse prpravt d se bo dobr mazal pa to...
:)
ž
lp. lenart
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: Predelava brez večanja prostornine motorja

Odgovor Napisal/-a golnar »

kanali ctx cilindra so res mnogo slabši kot pri e90. že kakovost ulitka je ko noč pa dan. glih zdej sm se spravu popravlat kanale pri ctx cilindru ki so zelo grdo in grobo uliti, za primerjavo pa imam tud e90 cilinder ki pa ima zelo lepo izdelane kanale (pa ne pri nadalnji obdelavi, vendar pri ulivanju). velikost kanalov je pa tudi kar velika razlika
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
PVL
Mojster
Prispevkov: 643
Pridružen: To Sep 08, 2009 9:28 pm

Re: Predelava brez večanja prostornine motorja

Odgovor Napisal/-a PVL »

lenart_k napisal/-a:drgač je čist možno.. nikasil cilindri so pri tomosu d6 mel 18hp pri do 20 000 rpm... nism se zmislu.. pejte preverit:)
Prodajaj buče komu drugemu. Dober D6 doseže 11-12HP na zadnjem kolesu pri 13.000rpm. Od nastavitev odvisno +- 1000rpm kje doseže max moč.
Uporabniški avatar
DMTuning
Mojster
Prispevkov: 885
Pridružen: So Jul 17, 2010 12:46 pm
Kraj: Bliz KRŠKEGA

Re: Predelava brez večanja prostornine motorja

Odgovor Napisal/-a DMTuning »

PVL napisal/-a:
lenart_k napisal/-a:drgač je čist možno.. nikasil cilindri so pri tomosu d6 mel 18hp pri do 20 000 rpm... nism se zmislu.. pejte preverit:)
Prodajaj buče komu drugemu. Dober D6 doseže 11-12HP na zadnjem kolesu pri 13.000rpm. Od nastavitev odvisno +- 1000rpm kje doseže max moč.
Mogoč je mislo na kakega GP-ja ko ma ukul 18hp, sam kok se js spomnm, se ni tomosova specialka vrtela prek 16000rpm :lol:
:)
Odgovori