Ctx ležaji
- peropodgurc
- auspuh
- Prispevkov: 849
- Pridružen: Po Jun 14, 2010 1:57 pm
- Kraj: Novo mesto
Ctx ležaji
Zdravo!
Lotil sem se obnove ctxa 80,letnik 1990.Problem imam pri servisu mašine.
Odločil sem se za veliki servis.Danes sem šel po ležaje in semeringe ampak se je ustavilo ker z prodajalcem nisva imela vseh podatkov za ležaje.
Seznam ležajev in semeringev sem sprintal z tehničnega arhiva:
Ležaji:
2x - 17x40x12 - 6203 - (ležaj glavne gredi)
1x - 14x18x17 - (igličasti ležaj bata)
2x - 15x35x11 - 6202 - (ležaj sklopke in piramide - oba se nahajata v desnem pokrovu mašine)
1x - 10x24x9 - 51100 - (trodelni aksialni - poteg sklopke)
1x - 12x15x13 - (igličasti ležaj sklopke)
1x - 12x32x10 - 6201 - (ležaj piramide)
1x - 20x42x12 - 6004 - (ležaj menjalne gredi - pri zobniku za verigo)
1x - 17x35x10 - 6003 - (ležaj menjalne gredi)
2x - 12x32x10 - 6201 - (prednje kolo)
2x - 15x35x11 - 6202 - (zadnje kolo)
Semeringi:
1x - 17x35x7 - (pod magnetom)
1x - 25x35x7 - (sklopka)
1x - 20x30x7 - (pogonska gred)
1x - 12x22x7 - (gred menjalne ročice)
1x - 16x24x7 - (zaganjač)
2x - 30x40x8 - (prednje vilice)
2x - 20x32x4 - (prednje kolo)
2x - 21x35x4 - (zadnje kolo)
Problem je bil v tem ker jst in trgovec nisva vedela kakšne ležaje potrebujem. Zaprte ali odprte.
Ter ali C3 ali C4.
Za glavno gred rabim kupit C4?
MI lahko nekdo ki se spozna na te zadeve malo razloži oz.zraven vsakega ležaja napiše kakšnega rabim
Prodajalec mi je naredil ponudbo za vse ležaje in semeringe(za prvo in zadnjo feltno ni možno dobit semeringov) in bi me prišlo 126€ .No je dal popust tako da bo malenkost manj-ampak to bodo SKF ležaji...
Lotil sem se obnove ctxa 80,letnik 1990.Problem imam pri servisu mašine.
Odločil sem se za veliki servis.Danes sem šel po ležaje in semeringe ampak se je ustavilo ker z prodajalcem nisva imela vseh podatkov za ležaje.
Seznam ležajev in semeringev sem sprintal z tehničnega arhiva:
Ležaji:
2x - 17x40x12 - 6203 - (ležaj glavne gredi)
1x - 14x18x17 - (igličasti ležaj bata)
2x - 15x35x11 - 6202 - (ležaj sklopke in piramide - oba se nahajata v desnem pokrovu mašine)
1x - 10x24x9 - 51100 - (trodelni aksialni - poteg sklopke)
1x - 12x15x13 - (igličasti ležaj sklopke)
1x - 12x32x10 - 6201 - (ležaj piramide)
1x - 20x42x12 - 6004 - (ležaj menjalne gredi - pri zobniku za verigo)
1x - 17x35x10 - 6003 - (ležaj menjalne gredi)
2x - 12x32x10 - 6201 - (prednje kolo)
2x - 15x35x11 - 6202 - (zadnje kolo)
Semeringi:
1x - 17x35x7 - (pod magnetom)
1x - 25x35x7 - (sklopka)
1x - 20x30x7 - (pogonska gred)
1x - 12x22x7 - (gred menjalne ročice)
1x - 16x24x7 - (zaganjač)
2x - 30x40x8 - (prednje vilice)
2x - 20x32x4 - (prednje kolo)
2x - 21x35x4 - (zadnje kolo)
Problem je bil v tem ker jst in trgovec nisva vedela kakšne ležaje potrebujem. Zaprte ali odprte.
Ter ali C3 ali C4.
Za glavno gred rabim kupit C4?
MI lahko nekdo ki se spozna na te zadeve malo razloži oz.zraven vsakega ležaja napiše kakšnega rabim
Prodajalec mi je naredil ponudbo za vse ležaje in semeringe(za prvo in zadnjo feltno ni možno dobit semeringov) in bi me prišlo 126€ .No je dal popust tako da bo malenkost manj-ampak to bodo SKF ležaji...
TOMOS
Re: Ctx ležaji
jaz sem daval na vseh gredih c4, oz c5 Jemal sem specialne fagove ležaje, in malo bolše semeringe, pa sme dal brez ddv okoli 180e tak da cene se sučejo tu nekje
Re: Ctx ležaji
Oznake ležajev:
glavna gred 6203 C3
Ostale oznake so pravilne.
Ti potrebuješ povsod odprte ležaje. To pomeni da je oznaka ležaja samo številka ostalih oznak ni ( za primer: zz zaprt s pločevino, rs zatesnjen z gumo, m medeninanasta kletka.... ) Za glavno gred je uredu če daš vitonske semeringe, nič pa ne bo narobe če bodo navadni.
Jaz običajno vgradim pri kurblu, prestavni ročici in prednjem verižniku semeringe kateri imajo protiprašno ustnico ( oznaka SL ). Manj možnosti da se poškoduje saj protiprašna ustnica preprečuje vdor tujkov do tesnilne ustnice. Ti svetujem te protiprašne, odloči pa se sam (dimenzije so iste kot navadni)
Mogoče se ti splača pogledat še na tejle spletni strani:
http://www.tinex.si/q/
Zastopajo FAG ležaje (isti razred kvalitete kot SKF ), če drugega ne da imaš vsaj primerjavo.
Jaz sem kupil vse nove ležaje in semeringe za mašino pa sem dal okoli 50 evrov (glavna gred L17 ki so še malenkost dražji). Če te še kaj zanima pa komot vprašaš
glavna gred 6203 C3
Ostale oznake so pravilne.
Ti potrebuješ povsod odprte ležaje. To pomeni da je oznaka ležaja samo številka ostalih oznak ni ( za primer: zz zaprt s pločevino, rs zatesnjen z gumo, m medeninanasta kletka.... ) Za glavno gred je uredu če daš vitonske semeringe, nič pa ne bo narobe če bodo navadni.
Jaz običajno vgradim pri kurblu, prestavni ročici in prednjem verižniku semeringe kateri imajo protiprašno ustnico ( oznaka SL ). Manj možnosti da se poškoduje saj protiprašna ustnica preprečuje vdor tujkov do tesnilne ustnice. Ti svetujem te protiprašne, odloči pa se sam (dimenzije so iste kot navadni)
Mogoče se ti splača pogledat še na tejle spletni strani:
http://www.tinex.si/q/
Zastopajo FAG ležaje (isti razred kvalitete kot SKF ), če drugega ne da imaš vsaj primerjavo.
Jaz sem kupil vse nove ležaje in semeringe za mašino pa sem dal okoli 50 evrov (glavna gred L17 ki so še malenkost dražji). Če te še kaj zanima pa komot vprašaš
- peropodgurc
- auspuh
- Prispevkov: 849
- Pridružen: Po Jun 14, 2010 1:57 pm
- Kraj: Novo mesto
Re: Ctx ležaji
Ja zdej mam ponudbo narjeno že in bo prišlo s popustom pod 100€-za čisto vse ležaje in semeringe(le za feltne nimajo semeringov).
Vse naj bi blo menda SKF-sej bodo dobri a ne?Ali je bolše FAG?
Za glavno gred imam C4 za ostalo C3.Bo tako pol okej?
Vse naj bi blo menda SKF-sej bodo dobri a ne?Ali je bolše FAG?
Za glavno gred imam C4 za ostalo C3.Bo tako pol okej?
TOMOS
- peropodgurc
- auspuh
- Prispevkov: 849
- Pridružen: Po Jun 14, 2010 1:57 pm
- Kraj: Novo mesto
Re: Ctx ležaji
Aha no se bom pozanimal če imajo take semeringezankrzan napisal/-a:Oznake ležajev:
glavna gred 6203 C3
Ostale oznake so pravilne.
Ti potrebuješ povsod odprte ležaje. To pomeni da je oznaka ležaja samo številka ostalih oznak ni ( za primer: zz zaprt s pločevino, rs zatesnjen z gumo, m medeninanasta kletka.... ) Za glavno gred je uredu če daš vitonske semeringe, nič pa ne bo narobe če bodo navadni.
Jaz običajno vgradim pri kurblu, prestavni ročici in prednjem verižniku semeringe kateri imajo protiprašno ustnico ( oznaka SL ). Manj možnosti da se poškoduje saj protiprašna ustnica preprečuje vdor tujkov do tesnilne ustnice. Ti svetujem te protiprašne, odloči pa se sam (dimenzije so iste kot navadni)
Mogoče se ti splača pogledat še na tejle spletni strani:
http://www.tinex.si/q/
Zastopajo FAG ležaje (isti razred kvalitete kot SKF ), če drugega ne da imaš vsaj primerjavo.
Jaz sem kupil vse nove ležaje in semeringe za mašino pa sem dal okoli 50 evrov (glavna gred L17 ki so še malenkost dražji). Če te še kaj zanima pa komot vprašaš
Neki mi je govoru za glavno gred za poliamidno kletko al neki tazga a bo to vredu-To pomeni C4?
TOMOS
Re: Ctx ležaji
C2,C3,C4... to so tolerance ležaja.. Če na ležaju nič ne piše je toleranca standardna torej tolerančno polje med C2 in C3.. Ležaji s poliamidno kletko so zelo dobri in so primerni za razne predelave imajo pa oznako TN9 - boljša drsnost in manjša obraba.
- peropodgurc
- auspuh
- Prispevkov: 849
- Pridružen: Po Jun 14, 2010 1:57 pm
- Kraj: Novo mesto
Re: Ctx ležaji
Aha.No neki bomo zrihtal.si_me napisal/-a:C2,C3,C4... to so tolerance ležaja.. Če na ležaju nič ne piše je toleranca standardna torej tolerančno polje med C2 in C3.. Ležaji s poliamidno kletko so zelo dobri in so primerni za razne predelave imajo pa oznako TN9 - boljša drsnost in manjša obraba.
Naj mi nekdo še pove če če bo dobro če uzamnem za glavno gred c4 ostalo c3.Ali naj vse c3.Alpa da za glavno gred uzamem kake druge?
Hvala za nasvete
TOMOS
Re: Ctx ležaji
Samo za glavno gred potrebuješ C3 za original mašino ne rabiš poliamidne kletke. Ostali ležaji pa čisto navadni, odprti, brez posebnih oznak
Re: Ctx ležaji
Odprte boš malo težje dobil, ker jih nimajo povsod, zato lahko kupiš tudi zaprte, ki jih brez težav odpreš.
Re: Ctx ležaji
Potem pa poglej kakšen nateg stoletja je, ko ti kdo prodaja mašino, z novimi ležaji in semeringi za 100eur. Sepravi je dal notri najcenejše lažje kjer komad stane 1eur, da je bil potem samo materjal 25eur. Tako mašino pa raje kupiš za 50eur zjahano pa sam daš notri nove ležaje, ker bi moral jih tako ali tako zamenjat.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'