Tomos DM GP 1978-1982
Re: Tomos DM GP 1978-1982
Če se nei motim, mislijo naredit RAVE ventil gor na to zadevo, ampak še nevedo, kako bo krmiljen, vsaj mislim da je šlo za ta motor, bo kaj več povedal rookie.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Tomos DM GP 1978-1982
Če bo le možno bomo probal podret tomosov rekord Bloki so iz Slovenije.
Naslednja zadeva je izdelati novo še boljšo mašino z hlajenim karterjem, variabilnim rotodiskom, cilinder z el. krmiljenim izpušnim ventilom....
Naslednja zadeva je izdelati novo še boljšo mašino z hlajenim karterjem, variabilnim rotodiskom, cilinder z el. krmiljenim izpušnim ventilom....
Re: Tomos DM GP 1978-1982
To bo potem najboljša 50 kubična mašina na svetu. Hod 39,7?, 39,3? Ojnica 87?Rookie j. napisal/-a:Če bo le možno bomo probal podret tomosov rekord Bloki so iz Slovenije.
Naslednja zadeva je izdelati novo še boljšo mašino z hlajenim karterjem, variabilnim rotodiskom, cilinder z el. krmiljenim izpušnim ventilom....
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Tomos DM GP 1978-1982
Tole bi vam znalo pomagati:
http://www.pit-lane.biz/t117-gp125-all- ... ocked#1003
http://www.pit-lane.biz/t3173-gp125-all ... ars-part-2
http://www.pit-lane.biz/t4072-gp125-all ... t-3#147414
Vendar je problem, ker je to pull sistem, 50cc gp motorji so pa vsi delovali s push sistemom(mali pretočni kanali, visoke podbatne kompresije,...)
http://www.pit-lane.biz/t117-gp125-all- ... ocked#1003
http://www.pit-lane.biz/t3173-gp125-all ... ars-part-2
http://www.pit-lane.biz/t4072-gp125-all ... t-3#147414
Vendar je problem, ker je to pull sistem, 50cc gp motorji so pa vsi delovali s push sistemom(mali pretočni kanali, visoke podbatne kompresije,...)
Re: Tomos DM GP 1978-1982
Z letom 77 se je to spremenilo, ko so Nizozemci izdelali takoimenovani DRM cilinder, ki je spremenil smernice v razvoju cilindrov. Tako zasnovane cilindre se še danes uporablja pri navitih mašinah ( štirje pretočni, buterfly izpuh in dva boosta ). Zanimiv je tudi Foekemov simetrični cilinder. Po besedah mojstra Luca, naj bi bil po rezultatih boljši od DRM-ja, tudi pri nekoliko manjših kotih odprtja.bacnar napisal/-a:Tole bi vam znalo pomagati:
http://www.pit-lane.biz/t117-gp125-all- ... ocked#1003
http://www.pit-lane.biz/t3173-gp125-all ... ars-part-2
http://www.pit-lane.biz/t4072-gp125-all ... t-3#147414
Vendar je problem, ker je to pull sistem, 50cc gp motorji so pa vsi delovali s push sistemom(mali pretočni kanali, visoke podbatne kompresije,...)
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Tomos DM GP 1978-1982
hod bo ostal 39,7mm in dolžina ojnice 85mm.
Re: Tomos DM GP 1978-1982
Par slik iz adrie classic in posnetek:
http://www.youtube.com/watch?v=DBYXSKZwJBg
http://www.youtube.com/watch?v=ko7N6r55Fio
http://www.youtube.com/watch?v=ko7N6r55Fio
Re: Tomos DM GP 1978-1982
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Re: Tomos DM GP 1978-1982
Tole že zdele noro poje, kaj šele bo.