APN 6 95cc

Predstavite nam svoj projekt
Odgovori
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: APN 6 95cc

Odgovor Napisal/-a cerar »

kako je kej s sklopko? :)
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
denso26
glava cilindra
Prispevkov: 539
Pridružen: Pe Okt 15, 2010 9:43 am
Kraj: Šentvid pri Stični

Re: APN 6 95cc

Odgovor Napisal/-a denso26 »

cerar napisal/-a:kako je kej s sklopko? :)
Zaenkrat se še kr drži, ne vempa kako bo po teh parih popravkih na cilindru :lol: . Vsekakor je problem samo v jezičkih, bom pač redno menjal če bo to kej pomagal.
https://t.me/pump_upp
Uporabniški avatar
nejc93
kriva felna
Prispevkov: 66
Pridružen: Sr Jun 22, 2011 11:43 pm
Kraj: ljubljana

Re: APN 6 95cc

Odgovor Napisal/-a nejc93 »

pri MXS je zadeva nerodna za razstavljat hitro
se deformirajo puše ter oringi še posebaj če
hočeš testirat določene stvari! je pa ena izmet rešitev
namesto stojnih...
denso26
glava cilindra
Prispevkov: 539
Pridružen: Pe Okt 15, 2010 9:43 am
Kraj: Šentvid pri Stični

Re: APN 6 95cc

Odgovor Napisal/-a denso26 »

tomosjakarac napisal/-a:
denso26 napisal/-a:Tesnenje bom resil z ognjeodpornim silikonom do 1200 stopinj oz bom verjetno naredu na tak nacin kot ima mxs 90cc cilinder.
tak način, kot ima ta mxs 90 cilinder ne zgleda slab...ne izgubiš nič na flowu, u primerjavi s stojnimi vijaki sredi kanala...

Glede na to, kako si se tega projekta lotil, 20HP ne bi smel bit problem ;)
20 konjev mora bit glede na to kakršen porting imam, če ne me je lahko sram :lol:
https://t.me/pump_upp
denso26
glava cilindra
Prispevkov: 539
Pridružen: Pe Okt 15, 2010 9:43 am
Kraj: Šentvid pri Stični

Re: APN 6 95cc

Odgovor Napisal/-a denso26 »

Danes je biu izpušni končan tajmingi so: 190/131/129 in usis 173, boosti še pridejo ko bo vforce gor.
IMG_20140830_205029.jpg
https://t.me/pump_upp
denso26
glava cilindra
Prispevkov: 539
Pridružen: Pe Okt 15, 2010 9:43 am
Kraj: Šentvid pri Stični

Re: APN 6 95cc

Odgovor Napisal/-a denso26 »

Dodana sta 2 boosta lamela bo pa tudi jutri gor tako da bo do konc tedna ze testna
9x9-IMG-20.jpg
https://t.me/pump_upp
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: APN 6 95cc

Odgovor Napisal/-a koroman »

škoda da si šel delat dva boosta. jaz bi na Tvojem mestu naredil enega na sredini in primerno poširil in usmeril B pretočna kanala. sej rezultat zagotovo ne bo slab, vendar z A in B pretočnimi pridobiš več na pretoku mase kot pa z C kanali, ki samo usmerjajo zmes proti svečki.

kako pa boš obdelal bat? bo sesanje 360 ali 200 stopinj?
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
denso26
glava cilindra
Prispevkov: 539
Pridružen: Pe Okt 15, 2010 9:43 am
Kraj: Šentvid pri Stični

Re: APN 6 95cc

Odgovor Napisal/-a denso26 »

koroman napisal/-a:škoda da si šel delat dva boosta. jaz bi na Tvojem mestu naredil enega na sredini in primerno poširil in usmeril B pretočna kanala. sej rezultat zagotovo ne bo slab, vendar z A in B pretočnimi pridobiš več na pretoku mase kot pa z C kanali, ki samo usmerjajo zmes proti svečki.

kako pa boš obdelal bat? bo sesanje 360 ali 200 stopinj?
Enega nisem šel delat ker imam stičišče obročkov ravno na sredini, cel cilinder pa je obdelan za tak bat. Če sta 2 pravilno narejena in usmerjena ne vidim nobene prednosti če bi naredu enega na sredini, kar se tiče pretoka ga B kanala ni vedno važna samo širina, npr. pri apriliji so testirali kaj je bolše B kanal poširan ali ožji B kanal in C port in se je druga opcija izkazala za boljšo, samo sej veš vsak svoje podpira, jaz pač par stvari preberem, probam pa potem probam to nardit na mojem cilindru. Poleg same količine pretočne površine je še skoraj bolj pomembna usmeritev. Nevem sam sem bil mnenja,da bom več pridobil z c kanali kot z poširanim b kanalom, poleg tega je treba na ctxu kar dvignit pretočne tako da še z višino kanala dobiš kar konkretn pretok, kaj šele če greš še v širino, potem je treba upoštevat še pritisk čez kanale. Nimajo eni cilindri brez razloga hecno majhne b kanale (na primer kx80). C kanal doda nekaj k pretoku, poleg tega kot si rekel še pomaga pri usmeritvi zmesi proti svečki. Sesanje bo verjetno "360"stopinj.
https://t.me/pump_upp
Uporabniški avatar
cerar
Mojster
Prispevkov: 1502
Pridružen: To Sep 22, 2009 5:26 pm

Re: APN 6 95cc

Odgovor Napisal/-a cerar »

pri apriliji so probal z A in B-širšim pretokoma in varjanto A in B-ožji ter C portom; rezultat s C portom je bilo več moči. Kako vidim imaš še veliko "mesa" pri B kanalu, jaz bi ga še kak mm potegnil proti boostom in zmanjšal radije v vsakem kotu okna.. Verjetno si prebral Thielov post, da so širši pretoki samo prednost (hlajenje bata).

Obroček se lahko stika na C portu; ko gre bat gor, nima kam zapet. Moraš pa zato spodni rob premaknit nižje, da ko se bat vrača v SML, ne zapne v spodnji rob. Je pa varjanta tudi zamaknit stičišče obročkov
Live life at full throttle! :)
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
denso26
glava cilindra
Prispevkov: 539
Pridružen: Pe Okt 15, 2010 9:43 am
Kraj: Šentvid pri Stični

Re: APN 6 95cc

Odgovor Napisal/-a denso26 »

cerar napisal/-a:pri apriliji so probal z A in B-širšim pretokoma in varjanto A in B-ožji ter C portom; rezultat s C portom je bilo več moči. Kako vidim imaš še veliko "mesa" pri B kanalu, jaz bi ga še kak mm potegnil proti boostom in zmanjšal radije v vsakem kotu okna.. Verjetno si prebral Thielov post, da so širši pretoki samo prednost (hlajenje bata).

Obroček se lahko stika na C portu; ko gre bat gor, nima kam zapet. Moraš pa zato spodni rob premaknit nižje, da ko se bat vrača v SML, ne zapne v spodnji rob. Je pa varjanta tudi zamaknit stičišče obročkov
Tako ja, sem prebral Thielov post :) . B kanal bo še prišel malo širiši pa tudi usmeritev jim moram popravt. V mojem primeru nimam spodnjega roba ker je kanal izpeljan "iz" usisa, tako da spodnji robi ni problem, z stičišči se še nisem igral pa tudi sam ne grem prakticirat tega, mogoče če bi kdo drug mi to naredu. ki ve kako mora bit narejeno.
https://t.me/pump_upp
Odgovori