Premaknit stičišče ni noben problem. Js sm ga prestavlu na meteorju, če te zanima se lahko prek zs zmenva.denso26 napisal/-a:Tako ja, sem prebral Thielov post . B kanal bo še prišel malo širiši pa tudi usmeritev jim moram popravt. V mojem primeru nimam spodnjega roba ker je kanal izpeljan "iz" usisa, tako da spodnji robi ni problem, z stičišči se še nisem igral pa tudi sam ne grem prakticirat tega, mogoče če bi kdo drug mi to naredu. ki ve kako mora bit narejeno.cerar napisal/-a:pri apriliji so probal z A in B-širšim pretokoma in varjanto A in B-ožji ter C portom; rezultat s C portom je bilo več moči. Kako vidim imaš še veliko "mesa" pri B kanalu, jaz bi ga še kak mm potegnil proti boostom in zmanjšal radije v vsakem kotu okna.. Verjetno si prebral Thielov post, da so širši pretoki samo prednost (hlajenje bata).
Obroček se lahko stika na C portu; ko gre bat gor, nima kam zapet. Moraš pa zato spodni rob premaknit nižje, da ko se bat vrača v SML, ne zapne v spodnji rob. Je pa varjanta tudi zamaknit stičišče obročkov
APN 6 95cc
Re: APN 6 95cc
Re: APN 6 95cc
Škoda se ukvarjat s tem batom. Dobit enega da ni elko pa se ti lahko sklene tudi čez pretočne, tako da potem sploh nisi omejen
Re: APN 6 95cc
Tezko, ker ne najdem druzga bata 50mm oz 49.94(95) pa da je 14 sornik. Ce dam pa brusit pa to za sabo nanese novo glavo in se zarad precke ni dobroojo napisal/-a:Škoda se ukvarjat s tem batom. Dobit enega da ni elko pa se ti lahko sklene tudi čez pretočne, tako da potem sploh nisi omejen
https://t.me/pump_upp
Re: APN 6 95cc
Očitno imaš juniorski bat ( piston port motor) senjor (membranski motor) pa ima obroček štukan zadaj na stran, ker ima zadaj na sredini kanal. Drugače pa so bati enaki. Na razpolago so na 0,01 oziroma 0,005 (modra ali rdeča pika odstopanje gor ali dol).denso26 napisal/-a:Tezko, ker ne najdem druzga bata 50mm oz 49.94(95) pa da je 14 sornik. Ce dam pa brusit pa to za sabo nanese novo glavo in se zarad precke ni dobroojo napisal/-a:Škoda se ukvarjat s tem batom. Dobit enega da ni elko pa se ti lahko sklene tudi čez pretočne, tako da potem sploh nisi omejen
lp
Re: APN 6 95cc
https://www.youtube.com/watch?v=L_mcUML_ifw
En posnetek z novim batom od suzukija rm 80 82-85 letnik (50.00mm) Vforce 3 in nekaj manjših dodelav. Vozil sem še kaj dosti nisem, ker sm še utekaval bat in sem motor še šparal, na prvi občutek je občutna razlika v primerjavi z batnim usisom in brez boostov. Moped ima več zaloge moči čez vse obrate.
En posnetek z novim batom od suzukija rm 80 82-85 letnik (50.00mm) Vforce 3 in nekaj manjših dodelav. Vozil sem še kaj dosti nisem, ker sm še utekaval bat in sem motor še šparal, na prvi občutek je občutna razlika v primerjavi z batnim usisom in brez boostov. Moped ima več zaloge moči čez vse obrate.
https://t.me/pump_upp
Re: APN 6 95cc
a bos 25 na dragu?da vidim to masino
Re: APN 6 95cc
jebiga zajeb datum XD
Re: APN 6 95cc
Na motorju sem moral menjat ležaje pri glavni gredi, notr so zdej fagovi c3 ležaji, delalo se je tudi na do zdej največji šibki točki-lamelah. Delat se je dalo druge iz vzmetne pločevine gor pa je sinter nanesel oblogo iz keramike. Zdej bi mogl bit za en cajt . Pred tem je bil za test namontiran roost izpuh z predelano krivino, da paše na ctx. izpuh je posodu @ojo. Moped se je s tem izpuhom vrtel med 13 in 14k, moči je pa tudi kr neki dal od sebe, tko da bo treba še kakšen bol našpičen izpuh nardit.
https://t.me/pump_upp
Re: APN 6 95cc
Zakon projekt
Predlagam ti pa, da namestiš vsaj M8 navojno palco na vzvod za zadnjo bremzo.Mewni je M6 navojno palco posnelo navoj dol..
Predlagam ti pa, da namestiš vsaj M8 navojno palco na vzvod za zadnjo bremzo.Mewni je M6 navojno palco posnelo navoj dol..
Tomos ready to race
Fuck the new shit! Old is top shit!!
. VW Drivers Wanted.
Fuck the new shit! Old is top shit!!
. VW Drivers Wanted.