Tekmovanje v predelavi 50ccm motorja za starodobniške dirke
Tekmovanje v predelavi 50ccm motorja za starodobniške dirke
Moja ideja je,da z mojo pomočjo in pomočjo drugih strokovnjakov iz foruma zainteresirani izdelajo konkurenčne motorje za namen tekmovanja v razredu C1 starodobniki.
Tekmovanje pa zato, ker najboljša predelava dobi na koncu moj 6 stopenjski menjalnik, kot nagrado.
Logično se mi zdi, da se lotimo predelave tomosovega motorja, pa tudi moj menjalnik je za tomosa.
Torej predelujemo samo motor, menjalnik se lahko vgradi kasneje po uspešni predelavi. K predelavi motorja spada tudi izpuh, zaradi povečanja moči motorja pa tudi ojačitev sklopke. Elektronika je proste izbire seveda, če se ne dogovorimo drugače.
Za predelavo lahko uporabimo legalne cilindre za C1 klaso, ostalo je prosta izbira.
Od tu naprej bi prosil zainteresirane strokovnjake iz foruma, da skupaj izdelamo podrobnejša pravila glede sodelovanja in tehničnih pravil, recimo ali tekmujejo samo batni vsis motorji ali tudi vrteči disk. Dogovoriti bi se morali tudi za komisijo za končno ocenjevanje in postopek testiranja na testerju.
Nekaj idej že imam, pa me zanima tudi vaše mnenje okoli tega.
Recimo motor najprej ogrejemo, ogretost motorja določi lastnik, nato ga lastnik ali pa nekdo iz komisije zavrti 3X po 10 sekund pod polnim plinom na največji moči, nato se izvede meritev, meritev se lahko ponovi , število ponovitev je stvar dogovora, pa tudi to katera meritev se na koncu upošteva.
Tekmovanje pa zato, ker najboljša predelava dobi na koncu moj 6 stopenjski menjalnik, kot nagrado.
Logično se mi zdi, da se lotimo predelave tomosovega motorja, pa tudi moj menjalnik je za tomosa.
Torej predelujemo samo motor, menjalnik se lahko vgradi kasneje po uspešni predelavi. K predelavi motorja spada tudi izpuh, zaradi povečanja moči motorja pa tudi ojačitev sklopke. Elektronika je proste izbire seveda, če se ne dogovorimo drugače.
Za predelavo lahko uporabimo legalne cilindre za C1 klaso, ostalo je prosta izbira.
Od tu naprej bi prosil zainteresirane strokovnjake iz foruma, da skupaj izdelamo podrobnejša pravila glede sodelovanja in tehničnih pravil, recimo ali tekmujejo samo batni vsis motorji ali tudi vrteči disk. Dogovoriti bi se morali tudi za komisijo za končno ocenjevanje in postopek testiranja na testerju.
Nekaj idej že imam, pa me zanima tudi vaše mnenje okoli tega.
Recimo motor najprej ogrejemo, ogretost motorja določi lastnik, nato ga lastnik ali pa nekdo iz komisije zavrti 3X po 10 sekund pod polnim plinom na največji moči, nato se izvede meritev, meritev se lahko ponovi , število ponovitev je stvar dogovora, pa tudi to katera meritev se na koncu upošteva.
Re: A čmo narest en hud motor
Ideja je sicer dobra, ampak v C1 je trenutno natanko en Tomosov motor, ki je konkurenčen, seveda ima rotodisk.
Za kaj podobnega naredit je treba pa res ogromno časa, denarja in znanja...
Za kaj podobnega naredit je treba pa res ogromno časa, denarja in znanja...
Re: A čmo narest en hud motor
Pa tisti ki se trudimo nekaj izdelati, po teh pravilih, nas lahko ze kar zraven stejes. Namrec so kar tri tomosove specjalke na forumu, ki so v vecji meri izdelane enako. Cerar in Vid @PVL ze tekmujeta s svojima specjalkama, moji manjka 1 mesec do prvega vziga. Tu sta se soforumasa motomot in Rexi, ki imata tudi specjalki. +vse specjalke od rookie-ja. Se opravicujem ce sem koga pozabil.Koliko casa si gradim specjalko? Okrog 3 leta. Koliko dnarja sem dal samo v masino?, okrog 750eur pa sploh se nimam 6 stopenjskega menjalnika. Ideja drugace ni slaba, tudi nagrada je mikavna, tako da srecno z izpeljavo tega projekta.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: A čmo narest en hud motor
par nas že ima narejene motorje.. močno pa dvomim, da bi kdo ulagal 2-3k€ v motor, če mu ni interes vozit dirke (ki pa sploh niso poceni)
kot je macula napisal, tak projekt ne nastane kar čez noč, ampak več meseceu oz. let
ti pa dam en nasvet, da bodo lahko sodelovali tudi drugi, ki jih kategorija C1 ravno ne veseli:
-tomosov agregat
-50cc tomos cilinder (Alu ali gus) letnik ni važen
-klasičen vsis ali rotodisk
-poljuben vžig
-poljuben izpuh
Za moje pojme veliko bolj prijazno tekmovanje do tistih, ki si ravno ne morejo privoščit takih stroškov. V tem primeru se lahko zmanjša tudi vrednost nagrade; npr. kak cilinder,vžig ipd.
kot je macula napisal, tak projekt ne nastane kar čez noč, ampak več meseceu oz. let
ti pa dam en nasvet, da bodo lahko sodelovali tudi drugi, ki jih kategorija C1 ravno ne veseli:
-tomosov agregat
-50cc tomos cilinder (Alu ali gus) letnik ni važen
-klasičen vsis ali rotodisk
-poljuben vžig
-poljuben izpuh
Za moje pojme veliko bolj prijazno tekmovanje do tistih, ki si ravno ne morejo privoščit takih stroškov. V tem primeru se lahko zmanjša tudi vrednost nagrade; npr. kak cilinder,vžig ipd.
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: A čmo narest en hud motor
sem malo uredil temo in popravil naslov da nebo gostilniški ter postavil na pravo mesto ...
lp admin
lp admin
Re: Tekmovanje v predelavi 50ccm motorja za starodobniške di
Hvala administratorju.
Menjalnik je pripravljen:
https://docs.google.com/file/d/0B19tf7X ... NYS2M/edit
Tester čaka:
https://docs.google.com/file/d/0B19tf7X ... lVa0U/edit
Samo še dogovoriti se moramo za datum zaključka tekmovanja.
Poleg menjalnika na koncu, pa lahko ponudim uro ali dve testiranja na testerju, za prijavljene na tekmovanju.
Menjalnik je pripravljen:
https://docs.google.com/file/d/0B19tf7X ... NYS2M/edit
Tester čaka:
https://docs.google.com/file/d/0B19tf7X ... lVa0U/edit
Samo še dogovoriti se moramo za datum zaključka tekmovanja.
Poleg menjalnika na koncu, pa lahko ponudim uro ali dve testiranja na testerju, za prijavljene na tekmovanju.
Re: Tekmovanje v predelavi 50ccm motorja za starodobniške di
Če bo kaj iz tega pridem.
Re: Tekmovanje v predelavi 50ccm motorja za starodobniške di
A dobim nagrado če naredim tako mašino da tester zlom ? hahah
Js sm tut za tako varianto kot jo je predlagal cerar.
Js sm tut za tako varianto kot jo je predlagal cerar.
Re: Tekmovanje v predelavi 50ccm motorja za starodobniške di
Če ti je to izziv ni problem.KVAS napisal/-a:A dobim nagrado če naredim tako mašino da tester zlom ? hahah
Js sm tut za tako varianto kot jo je predlagal cerar.
Drugače pa imam pomislek samo glede batnega vsisa in vrtečega diska, kajti dobro narejen vrteči disk nima konkurence. Res pa je, da ga do sedaj na tomosu še nihče ni dobro naredil.
Re: Tekmovanje v predelavi 50ccm motorja za starodobniške di
Poznam gospoda, ki ima dobro narejen rotodisk na tomosovi mašini v kombinaciji s suho sklopko in ostalimi stvarmi, ki sodijo zraven. In verjetno ni edini.
Naj še omenim, da ima menjalnik na sliki prekratko razmerje med četrto in peto ter peto in šesto prestavo. Sem imel enkega, vendar sem predelal zobnik šeste prestave in ga pomaknil na mesto pete prestave in dal delati nov zobniški par za šesto prestavo. Ven je prišlo mnogo boljše razmerje. Zdaj na pamet ne vem, koliko zob imata nova zobnika, mislim, da je dva zoba razlike med peto in šesto prestavo, prej je bila razlika samo en zob, moram pogledati, imam zapisano.
Nikar ne sprejmi tega kot kritiko, nasprotno, vsaka čast, nekomu, ki se loti izdelave tako kompleksnega dela motorja kot je menjalnik.
Naj še omenim, da ima menjalnik na sliki prekratko razmerje med četrto in peto ter peto in šesto prestavo. Sem imel enkega, vendar sem predelal zobnik šeste prestave in ga pomaknil na mesto pete prestave in dal delati nov zobniški par za šesto prestavo. Ven je prišlo mnogo boljše razmerje. Zdaj na pamet ne vem, koliko zob imata nova zobnika, mislim, da je dva zoba razlike med peto in šesto prestavo, prej je bila razlika samo en zob, moram pogledati, imam zapisano.
Nikar ne sprejmi tega kot kritiko, nasprotno, vsaka čast, nekomu, ki se loti izdelave tako kompleksnega dela motorja kot je menjalnik.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa