Stran 1 od 2

Nastavitev ATXa (BTja)

Objavljeno: Ne Sep 15, 2013 7:24 pm
Napisal/-a peropodgurc
Lep pozdrav
Imam problem z štelanjem atxa:
ATX 50 letnik 1999
ATX mašina
BT cilinder(38,5+l bat meteor)
BING 18(original bt dize)
BT lipnik
elektrika 12V50W brezplatinska
original filter

Zanima me katere dize mi priporočate oz kako naj nastavim bing18 kajti zdi se mi da dobi premalo bencina in čisto nakoncu ko bi moral motor dati še malce več iz sebe ga pri določeni hitrosti(približno 75) sammo "zablokira"-zamori al kako naj povem iz avspuha začne pokati...Probal sem že če je problem v avspuhu in sem odstranil volno ampak ni kaj preveč bolje.
Ali pa ko dam motor na obrate skoraj na polno tudi začne pokati iz avspuha.

Naročil sem semeringe,ter tesnila za ferg in avspuh če so slučajno kaj uničena da zamenjam.

Z dizami pa nevem kako na zrihtam ali naj kupim nastavljive ali kakšne mi priporočate na zgornji setup?
Ali bi blo možno da je problem v elektriki-pri ctxu sem imel podobno ker ni bila elektrika pravilno naštelana mi je ogenj sekalo iz avspuha. Ampak tukaj ne seka ogenj samo poka pri določenih obratih.
+Svečka(Bosch) je kavno rjave barve
Hvala za pomoč

Re: Nastavitev ATXa (BTja)

Objavljeno: Ne Sep 15, 2013 8:54 pm
Napisal/-a strojnik11
pokanje iz avspuha je zaradi nepravilnega predvžiga, verjetno ga mori pri hitrosti zaradi istega razloga. torej naštelaj in poročaj ;)

lp.

Re: Nastavitev ATXa (BTja)

Objavljeno: Ne Sep 15, 2013 9:01 pm
Napisal/-a peropodgurc
strojnik11 napisal/-a:pokanje iz avspuha je zaradi nepravilnega predvžiga, verjetno ga mori pri hitrosti zaradi istega razloga. torej naštelaj in poročaj ;)

lp.
brezplatinski štrom imam,štelal smo ga tako da je plošča obrnjena nekje na polovico.

Iskra je zelo močna 3-5mm.
Edino če iskra ni v pravem trenutku-da je prehitro ali prekasno?
kako naj preverim če je v pravem trenutku,-enkrat sem bral da so neke lukne na magnetu in se preveri preko lujenj.

pa glede diz a je bolje da kupim nastavljive ali obične?

Re: Nastavitev ATXa (BTja)

Objavljeno: Ne Sep 15, 2013 9:20 pm
Napisal/-a strojnik11
saj to je predvžig - v katerem trunutku preskoči iskra - mislim, da pokanje iz izpuha pomeni prevelik predvžig, torej, da iskra preskoči prepozno. da zmanjšaš predvžig, moraš plato zavrteti v nasprotni smeri vrtenja. Koliko, pa moraš sam ugotovoiti s poskušanjem :)

Dize zaenkrat pusti pri miru, morda je krivec le elektrika.

lp.

Re: Nastavitev ATXa (BTja)

Objavljeno: Ne Sep 15, 2013 9:39 pm
Napisal/-a peropodgurc
strojnik11 napisal/-a:saj to je predvžig - v katerem trunutku preskoči iskra - mislim, da pokanje iz izpuha pomeni prevelik predvžig, torej, da iskra preskoči prepozno. da zmanjšaš predvžig, moraš plato zavrteti v nasprotni smeri vrtenja. Koliko, pa moraš sam ugotovoiti s poskušanjem :)

Dize zaenkrat pusti pri miru, morda je krivec le elektrika.

lp.
ok.hvala zaenkrat.bom v tem tednu probal popraviti če bo čas.

Re: Nastavitev ATXa (BTja)

Objavljeno: To Sep 17, 2013 6:57 pm
Napisal/-a ro-bi
strojnik11 napisal/-a: mislim, da pokanje iz izpuha pomeni prevelik predvžig, torej, da iskra preskoči prepozno
strojnik11 napisal/-a: da zmanjšaš predvžig, moraš plato zavrteti v nasprotni smeri vrtenja. .
A ti sploh veš, kaj pišeš?? Ne piši neumnosti, kot bi dajal dobronamerne nasvete, ker lahko koga zavedeš ali zmedeš, če nima razčiščeno (kot ti nimaš).
Da zmanjšaš predvžig, moraš plato vrteti v smeri vrtenja motorja.

Re: Nastavitev ATXa (BTja)

Objavljeno: To Sep 17, 2013 8:38 pm
Napisal/-a peropodgurc
ro-bi napisal/-a:
strojnik11 napisal/-a: mislim, da pokanje iz izpuha pomeni prevelik predvžig, torej, da iskra preskoči prepozno
strojnik11 napisal/-a: da zmanjšaš predvžig, moraš plato zavrteti v nasprotni smeri vrtenja. .
A ti sploh veš, kaj pišeš?? Ne piši neumnosti, kot bi dajal dobronamerne nasvete, ker lahko koga zavedeš ali zmedeš, če nima razčiščeno (kot ti nimaš).
Da zmanjšaš predvžig, moraš plato vrteti v smeri vrtenja motorja.
Hvala za popravej. Se mi je zdelo nekaj čudno

Re: Nastavitev ATXa (BTja)

Objavljeno: Če Sep 19, 2013 8:30 am
Napisal/-a strojnik11
ro-bi napisal/-a:
strojnik11 napisal/-a: mislim, da pokanje iz izpuha pomeni prevelik predvžig, torej, da iskra preskoči prepozno
strojnik11 napisal/-a: da zmanjšaš predvžig, moraš plato zavrteti v nasprotni smeri vrtenja. .
A ti sploh veš, kaj pišeš?? Ne piši neumnosti, kot bi dajal dobronamerne nasvete, ker lahko koga zavedeš ali zmedeš, če nima razčiščeno (kot ti nimaš).
Da zmanjšaš predvžig, moraš plato vrteti v smeri vrtenja motorja.
Se opravičujem za vse nevšečnosti, prijatelju sem posodoil računalnik in sem bil vpisan na forum, pa je pisal nesmisle.
Se opravičujem še enkrat!

LP

Re: Nastavitev ATXa (BTja)

Objavljeno: So Nov 23, 2013 11:33 pm
Napisal/-a peropodgurc
Motor je bil že pred kratkim pravilno nastavljen -večje dize ter predvžig.
Potem sem se odločil da zamenjam še komplet napeljavo ker mi je prebijalo nekje in delalo pa spet ne. Tako da danes sem vse zmontiral in deluje.

Edino en problem imam-že z prejšno napeljavo in z to mi žmigavca utripata različno-NISTA usklajena.
In to leva in desna stran.Sej ni nek velik problem ampak če že rihtam hočm da je tako kot treba.
Zanima me ali so samo žice za zamenjat ali je problem v relejih alpa čem drugim.

Lp Pero

Re: Nastavitev ATXa (BTja)

Objavljeno: Ne Nov 24, 2013 4:28 pm
Napisal/-a automatic_7
peropodgurc napisal/-a:
Edino en problem imam-že z prejšno napeljavo in z to mi žmigavca utripata različno-NISTA usklajena.
In to leva in desna stran.Sej ni nek velik problem ampak če že rihtam hočm da je tako kot treba.
Zanima me ali so samo žice za zamenjat ali je problem v relejih alpa čem drugim.

Lp Pero
kako nista vsklajena ?
sej ponavadi utripa prvo edn (npr. prednji) in ko ta ugasne pa še zadnji