Automatic A3 ML Problem z zadnjim kolesom!
Automatic A3 ML Problem z zadnjim kolesom!
Lep Pozdrav vsem, sem nov na forumu ;D
Ker je naš tomos letos s 25imi leti postal oldtimer, sem se odločil da ga obnovim in registriram kot starodobno vozilo!
Potrebnega je še precej dela ampak najprej sem se spravil na zadnje kolo, ki je preveč pomaknjeno v levo. na levi strani guma skoraj gleda izpod blatnika na desni pa je globoko pod njim. Sem že vse razstavil, da bi videl če je kje kaj skrivljeno ampak se mi ne zdi da bi bilo kaj krivo, razen minimalno zgoraj geštel ampak je res zelo malo. Tako da ne vem a je kaj narobe sestavljeno ali pa je mogoče krivo to, da zadnje kolo ni original od tega motorja ampak mislim da od automatika a3 ms mogoče kakšno leto starejšega?
Prosim povejte, če se da to kako kako rešit, ker me res živcira, saj ga hočem spravit v brezhibno stanje
Prilagam še slikce
Slika od blizu, povejte če je pravilno našraufano
Ker je naš tomos letos s 25imi leti postal oldtimer, sem se odločil da ga obnovim in registriram kot starodobno vozilo!
Potrebnega je še precej dela ampak najprej sem se spravil na zadnje kolo, ki je preveč pomaknjeno v levo. na levi strani guma skoraj gleda izpod blatnika na desni pa je globoko pod njim. Sem že vse razstavil, da bi videl če je kje kaj skrivljeno ampak se mi ne zdi da bi bilo kaj krivo, razen minimalno zgoraj geštel ampak je res zelo malo. Tako da ne vem a je kaj narobe sestavljeno ali pa je mogoče krivo to, da zadnje kolo ni original od tega motorja ampak mislim da od automatika a3 ms mogoče kakšno leto starejšega?
Prosim povejte, če se da to kako kako rešit, ker me res živcira, saj ga hočem spravit v brezhibno stanje
Prilagam še slikce
Slika od blizu, povejte če je pravilno našraufano
Re: Automatic A3 ML Problem z zadnjim kolesom!
1.dej še 1x gor kolo in oba tista napenjalca verige nastavi enako da bo kolo na vsakem delu enako odmaknjeno v unem prostoru na nihajkah potem poglej situacijo.mogoče pa maš blatnik zvit?
2.lahko namestiš kolo tudi v ene stare automaticove vilice in nato zsvrtiš kolo in vidiš ali je samo kolo kej zvito
*to so ti osnovne varjante*
2.lahko namestiš kolo tudi v ene stare automaticove vilice in nato zsvrtiš kolo in vidiš ali je samo kolo kej zvito
*to so ti osnovne varjante*
R.I.P. Jani...
1.1.2012
Re: Automatic A3 ML Problem z zadnjim kolesom!
če ni blatnik kriv, se pa šprikle naštela tako, da obroč potegne bolj na stran, kjer je feroda. (poglej princip pr gorcu tm k je zobnik, so skor čist ravne, na drug strani so pa k ' činelca').
Re: Automatic A3 ML Problem z zadnjim kolesom!
men pa se zdi sam d maš na eni strani prevč podloženo in zato ti guma sili na levo... vzemi oz tanjšaj podložko na desni toliko da bo na sredini in pol dodaj na levo tako debelo podložko, kolikor si jo na desni stanjšal in to je to...
bol star bol nor!
Re: Automatic A3 ML Problem z zadnjim kolesom!
Hvala za nasvete! Po celodnevnem tuhtanju sem se odločil, da pustim tako kot je, ker je očitno zvit geštel (zgornji del nad blatnikom), ker ko sem gledal od zadaj bolj od daleč sem videl da je zadnja guma lepo poravnana s tankom za bencin pa tudi kolo se zdi, da je v pravi poziciji.
Na tej slikci se pomoje vidi, da je krivo ogrodje?
Je mogoče kakšna varianta, da bi zravnal geštel, kakšna ideja?
No to je za zdaj, sledijo pa nove pakne, popravilo sprednjih vilic(dolivanje olja in najbrž menjava semeringov), batni obročki, lepotni popravki, dušilec za auspuh...
Mimogrede, nujno bi rabil dušilec za original auspuh če ima kdo? auspuh imam še kar lepo ohranjen, tako da rabim samo tisti dušilec, ker mi gre na jetra ker se preveč dere.
Na tej slikci se pomoje vidi, da je krivo ogrodje?
Je mogoče kakšna varianta, da bi zravnal geštel, kakšna ideja?
No to je za zdaj, sledijo pa nove pakne, popravilo sprednjih vilic(dolivanje olja in najbrž menjava semeringov), batni obročki, lepotni popravki, dušilec za auspuh...
Mimogrede, nujno bi rabil dušilec za original auspuh če ima kdo? auspuh imam še kar lepo ohranjen, tako da rabim samo tisti dušilec, ker mi gre na jetra ker se preveč dere.
Re: Automatic A3 ML Problem z zadnjim kolesom!
dušilec se kupi nov. imajo ga skoraj povsod s Tomos deli !
lp
lp
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Automatic A3 ML Problem z zadnjim kolesom!
spredne vilce sploh nimajo semeringov niti olja. fedra navadna. namaži edino z kakim vazelinom. jaz sem vlival olje pami je razneslo spodni del in olje pometalo na kolo in meni v obraz in po oblečilih. ne priporočam
Re: Automatic A3 ML Problem z zadnjim kolesom!
Kaj? A to 100%? Samo tam spodaj pod vilicami nekaj vn teče oz. je mastno. Samo je problem, da so vilice neverjetno mehke in odskakujejo tako da sem mislil da je premalo olja noter? A potem so plinski amortizerji, če ni olja?
Re: Automatic A3 ML Problem z zadnjim kolesom!
ma kaki plinski xD navadn feder je notr malo masti pa ga namaži če je pa premehek pa menjaj fedra.mbstring napisal/-a:Kaj? A to 100%? Samo tam spodaj pod vilicami nekaj vn teče oz. je mastno. Samo je problem, da so vilice neverjetno mehke in odskakujejo tako da sem mislil da je premalo olja noter? A potem so plinski amortizerji, če ni olja?
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Automatic A3 ML Problem z zadnjim kolesom!
on je mislo če so mogoče amortizerji na stisnjen plin. pa niso. pač fedre navadne. simpl ko pasul nareto. ampak res ne vlilaj olja. namaži tolko da nebo ravno na suho. jaz sem vlil noter pol deci olja pa mi je spodaj razneslo in se je vlilo. najprej leva pol pa še desna takda je zdaj veselo pucanje