TOMOS Racing 100ccm
Objavljeno: Po Jul 29, 2013 10:37 pm
Pozdravljeni,
evo, da vam predstavim moj projekt, katerega že spravljam skup skoraj leto dni, malo me čas priganja drugače pa bo.
Torej idejo za ta motor sem dobil, ko sem gledal, kako eni pridno sestavljajo te specjalke, pa sem si rekel, zakaj pa še nebi jaz probal in tako je začel nastajat motor.
Okvir motorja je APN4, predelan podobno kot so te replike D6, bodo tudi vse plastike od D6, kolesa sem dal speskat in plastificirat v črno, mogoče celo navbavim ALU obroče, ampak zato je še čas. Prednje vilice imam trenutno marzocijeve, skrajšane zgoraj in spremenjen hod spodaj, paiolijeve še imam povite
Zadaj moram še navarit gor ene nosilce za amortizerje, da bom imel še eno višino za nastavit,te bom zaenkrat pustil
Pol pa je tu mašina, najprej sem mislim nataknit gor enega SL-a, ampak ko sem videl štirko od uporabnika @PVL, se nisem mogel upret želji po 100cmm. Torej, cilinder je od E90 z pušo, brušen na fi 50, gokart bat, pravilno narejena glava, ojnica je orginal le big-end je močnejši, sklopka je štirilamelna na 4 fedre dodatno podložena, šalčka je povarjena zadaj gor pa je narejena puša, da ne razmeče uhic od lamel po mašini v primeru, če jih potrga, kar ne dvomim, da jih nebo .
Menjalnik je orginal APN-nov, tudi prenosi so orginalni iz sklopke na vztrajnik, zunanji prenosi bodo za prvo probo 14-34, moram nekje dobit zadnji zobnik 35, pol bom menda še spredaj dal 13,po prvi vožnji bom videl kako se bo stvar obnašala. Aja, veriga je od REGINE, tako da bi mogla zdržat.
Gor je tudi PVL vžig in pa MIKUNI 28 uplinjač.
Izpuh je tudi narejen po izračunih.
Težava je v tem, ker nimam neke velike izbire orodja doma, tako, da si večina naredim pri kolegu, če ima on čas mi še pomaga, tak da projekt poteka počasi, v glavnem bo pa
Za predelavo cilindra,glave ter bat gre velika zahvala uporabniku @ PVL, za odlično narejen izpuh in še par stvari se moram zahvalit @maculi, za dobro narejene clipone in nosilce @cerarju. Pol so še tukaj kanoni, rookie in polno drugih, brez katerih nebi nabral vseh delov skup.
Manjka še par stvari oz. malenkosti, ki jih moram nabavit še in pa naredti, kak nosilec za sprednjo bremzo bi bilo dobro naredit, da se ustavim, če ne drugo
Čakam še tudi na stopalke oz. prestavno in zavorno ročico, pa tudi armaturo sem dal vrezat na laser iz nerjavečega pleha 1.5mm mislim da je. Pol še morem nabavit kak števec, v glavnem te malenkosti, katere pa se takoj naberejo.
Na slikah je motor sestavljen skup, nič barvano ali kaj, da še vidim, kaj moram naredit kje, pol kasneje pa gre v barvo oz. okvir bom dal plastificirat menda v oranžno, nevem še glede barv nič prav. Sprednji blatnik bo v carbon look-u, to sem 100%.
Še par slik, za zvok pa bo še potrebno počakat malo
Aja, kaj mislite na spodnji sliki ko imam tuljavo čist blizu cly, bi bilo boljše prestavit tuljavo višje, da se ne greje od cly ?
evo, da vam predstavim moj projekt, katerega že spravljam skup skoraj leto dni, malo me čas priganja drugače pa bo.
Torej idejo za ta motor sem dobil, ko sem gledal, kako eni pridno sestavljajo te specjalke, pa sem si rekel, zakaj pa še nebi jaz probal in tako je začel nastajat motor.
Okvir motorja je APN4, predelan podobno kot so te replike D6, bodo tudi vse plastike od D6, kolesa sem dal speskat in plastificirat v črno, mogoče celo navbavim ALU obroče, ampak zato je še čas. Prednje vilice imam trenutno marzocijeve, skrajšane zgoraj in spremenjen hod spodaj, paiolijeve še imam povite
Zadaj moram še navarit gor ene nosilce za amortizerje, da bom imel še eno višino za nastavit,te bom zaenkrat pustil
Pol pa je tu mašina, najprej sem mislim nataknit gor enega SL-a, ampak ko sem videl štirko od uporabnika @PVL, se nisem mogel upret želji po 100cmm. Torej, cilinder je od E90 z pušo, brušen na fi 50, gokart bat, pravilno narejena glava, ojnica je orginal le big-end je močnejši, sklopka je štirilamelna na 4 fedre dodatno podložena, šalčka je povarjena zadaj gor pa je narejena puša, da ne razmeče uhic od lamel po mašini v primeru, če jih potrga, kar ne dvomim, da jih nebo .
Menjalnik je orginal APN-nov, tudi prenosi so orginalni iz sklopke na vztrajnik, zunanji prenosi bodo za prvo probo 14-34, moram nekje dobit zadnji zobnik 35, pol bom menda še spredaj dal 13,po prvi vožnji bom videl kako se bo stvar obnašala. Aja, veriga je od REGINE, tako da bi mogla zdržat.
Gor je tudi PVL vžig in pa MIKUNI 28 uplinjač.
Izpuh je tudi narejen po izračunih.
Težava je v tem, ker nimam neke velike izbire orodja doma, tako, da si večina naredim pri kolegu, če ima on čas mi še pomaga, tak da projekt poteka počasi, v glavnem bo pa
Za predelavo cilindra,glave ter bat gre velika zahvala uporabniku @ PVL, za odlično narejen izpuh in še par stvari se moram zahvalit @maculi, za dobro narejene clipone in nosilce @cerarju. Pol so še tukaj kanoni, rookie in polno drugih, brez katerih nebi nabral vseh delov skup.
Manjka še par stvari oz. malenkosti, ki jih moram nabavit še in pa naredti, kak nosilec za sprednjo bremzo bi bilo dobro naredit, da se ustavim, če ne drugo
Čakam še tudi na stopalke oz. prestavno in zavorno ročico, pa tudi armaturo sem dal vrezat na laser iz nerjavečega pleha 1.5mm mislim da je. Pol še morem nabavit kak števec, v glavnem te malenkosti, katere pa se takoj naberejo.
Na slikah je motor sestavljen skup, nič barvano ali kaj, da še vidim, kaj moram naredit kje, pol kasneje pa gre v barvo oz. okvir bom dal plastificirat menda v oranžno, nevem še glede barv nič prav. Sprednji blatnik bo v carbon look-u, to sem 100%.
Še par slik, za zvok pa bo še potrebno počakat malo
Aja, kaj mislite na spodnji sliki ko imam tuljavo čist blizu cly, bi bilo boljše prestavit tuljavo višje, da se ne greje od cly ?