Stran 2 od 2

Re: MAZDA CX-7 2,3l turbo

Objavljeno: Če Jul 04, 2013 2:58 pm
Napisal/-a robivitez
Kak je pa kaj 4wd pogon? A je 50:50 spredaj zadaj ali ima kaj elektronike?

In pa 6 batne čeljusti. :shock: To pa kušneš šipo, če se ne primeš ornk. 8-) Verjetno veliko aftermarket delov paše iz mazde 3 mps?

Športni filter.....50€
Nove gume.....700€
Pogledi gospodov v BWM/AUDI/MB, ki jih prehitiš na semaforju......Neprecenljivo :lol:

Re: MAZDA CX-7 2,3l turbo

Objavljeno: Če Jul 04, 2013 8:38 pm
Napisal/-a ro-bi
Veliko delov paše od MPS3, ampak sem vse delal sam.

Re: MAZDA CX-7 2,3l turbo

Objavljeno: Če Jul 04, 2013 8:48 pm
Napisal/-a folc
a ploščice maš keramične? če maš navadne ploščice na te diske, ti jih bo verjetn mal bol nucal :)
EDIT: kere ferme maš zavore?

Re: MAZDA CX-7 2,3l turbo

Objavljeno: Če Jul 04, 2013 9:38 pm
Napisal/-a ro-bi
Ploščice so keramične, zavore sem skompletiral sam, diske in čeljusti sem nabavil iz kitajske od proizvajalca za Willow zavore, nosilec diska sem postružil iz alu in eloksiral, nosilec čeljusti sem naredil jeklen.

Re: MAZDA CX-7 2,3l turbo

Objavljeno: Če Jul 04, 2013 10:22 pm
Napisal/-a folc
aha, še kar dobro to gradiš. za to firmo še nisem slišav, verjetno pa se pozna kaj od njih. nasledno rundo lahko kupiš tudi Ate diske in ploščice, če se jih seveda dobi za ta avto, (ne dvomim). veliko varnih in uspešnih kilometrov ti želim :)

Re: MAZDA CX-7 2,3l turbo

Objavljeno: Če Jul 04, 2013 10:52 pm
Napisal/-a iskrademon
kapo dol 8-)

Re: MAZDA CX-7 2,3l turbo

Objavljeno: Pe Jul 05, 2013 7:33 pm
Napisal/-a robivitez
ro-bi napisal/-a:diske in čeljusti sem nabavil iz kitajske od proizvajalca za Willow zavore,
Misliš wilwood? Kakšne so pa prednosti takšnih plavajočih diskov?
nasledno rundo lahko kupiš tudi Ate diske in ploščice
Robi ima po meri nareto racing zadevo na avtu, ti mu pa predlagaš nadomestek orginalnih diskov? :lol: Drugače pa je ATE baje dobra roba


Pa še kapa dol iz moje strani! 8-)

Re: MAZDA CX-7 2,3l turbo

Objavljeno: So Jul 06, 2013 12:52 pm
Napisal/-a ro-bi
wilwood sem mislil, prav imaš.
Glede plavajočih diskov je pa bolje to, da ko se segrevajo in ohlajajo, zraven tudi dihajo in če so trdno vpeti, jih zvije, če so plavajoči, jih pa ne. Jaz sem naredil fiksno vpetje in mi jih je že 1x malo zvilo in jih je bilo potrebno postružit.
Pa da res ne bo izgledalo preveč kot pravljica- imel sem ogromno problemov, ko sem delal skupaj. Tako je npr. izpuh sedaj gor serijski, ker me je pri mojem po daljši vožnji , malo bolela glava- je toliko glasnejši in malo preveč bobni pri konstantni vožnji. Moram dodat še en mali dušilec vmes, pa nimam časa trenutno. Potem je en problem še v premalem hladilniku vode za intercooler in ko ga daljši čas držim na boostu, mi temperatura vstopnega zraka malo preveč naraste, posledično mi ECU vzame predvžig in moči je manj. Imam na zalogi večji hladilnik, a bom delal šele po dopustu verjetno.
So pa taki zapleti pri predelavah skoraj normalni.