VW tiguan
Re: VW tiguan
ima se može se ... kaj zdaj pride ?
Re: VW tiguan
sedaj pride nekaj povsem novegaaljo69 napisal/-a:ima se može se ... kaj zdaj pride ?
VW AMAROK,
v sloveniji jih je dobrih 5.. vsaj v mb sta 2.. evo tule je slikica kako izgleda (nekateri detajli so malo drugačni in bolši)...
bom pa objavil novo temo pod moj avto pa ga predstavil podrobneje ko ga poslikam in povem kako in kaj o autu, oprema in poraba ter razlogi za nakup.
Re: VW tiguan
Kolega ima 160 konjskega. Hvali prenose, udobnost, občutek med vožnjo. Poraba je nizka, tam okrog 8-9 l/100.
Navora je zaradi dveh turbin že spodaj, res čisto spodaj, veliko. Vleče od 1500 rpm pa do rdečega polja.
Navora je zaradi dveh turbin že spodaj, res čisto spodaj, veliko. Vleče od 1500 rpm pa do rdečega polja.
Re: VW tiguan
vrjamem, tudi sam oni tam prodajalec je pvoedal enakoo.. in vrjemi da komaj čakam da sprobam stvarcoo sploh ker ima možnost preklopa med zadnjim dvokolesnim pogonom in 4 kolesnim pogonom, kot nalašč počakajmo na novo temo pa se bom o tam menli
Re: VW tiguan
V sluzbi imamo Amaroka,bil je 2 v Sloveniji,morem rect da avto je ql,ampak premalo konju..... Ima jih 160 pa ni to to
Re: VW tiguan
ja mi bomo meli totega biturbo 180 hp..pa še čipan bo prišel, najvrjetneje bomo ko bo končan z "ajnfaranjem" peljali strokovno čipirat na kakih 220-230 hp oz kolikor pač še tovarniško dopušča, l.p
Re: VW tiguan
210-220KM je max. za ta motor.zanek46 napisal/-a:ja mi bomo meli totega biturbo 180 hp..pa še čipan bo prišel, najvrjetneje bomo ko bo končan z "ajnfaranjem" peljali strokovno čipirat na kakih 220-230 hp oz kolikor pač še tovarniško dopušča, l.p
dizel sploh ne!
Re: VW tiguan
Biturbo je tudi z 160km.
Pri tem motorju nista dve turbini zaradi max. moči, ampak zaradi navora spodaj. Prvo zagrabi ena mini turbina skoraj iz prostega teka, potem se pri določenih vrtljajih vklopi še druga, večja. Ta poskrbi za navor zgoraj (in moč posledično).
Pri tem motorju nista dve turbini zaradi max. moči, ampak zaradi navora spodaj. Prvo zagrabi ena mini turbina skoraj iz prostega teka, potem se pri določenih vrtljajih vklopi še druga, večja. Ta poskrbi za navor zgoraj (in moč posledično).
Re: VW tiguan
hvala za obrazložitev,samo vem kako deluje to vse, svoj cajt (še kaki pol leta nazaj) smo za celotno slovenijo(predvsem pogodba z porsche slovenija-maribor) delali in obnavlali turbote.. od klio 1.2 dci pa vse do 3.0 bitrubo.. pa še kaka kamionska se je našlaaro-bi napisal/-a:Biturbo je tudi z 160km.
Pri tem motorju nista dve turbini zaradi max. moči, ampak zaradi navora spodaj. Prvo zagrabi ena mini turbina skoraj iz prostega teka, potem se pri določenih vrtljajih vklopi še druga, večja. Ta poskrbi za navor zgoraj (in moč posledično).
drugače pa tako kot si povedal.. tudi 160 maš no folc hvala da si me popravil,sej vem da veš da sem to mislil
Re: VW tiguan
jaz sem z novim testnim prevozil kakih 500km, po ovinkih in po avtocesti. Poraba je bila nekje 8-10, kot rečeno cukne kot kak transporter, potem je malo mrtev nato ga pa spet potegne, kar vredu zadeva.
Nevem če jih je sam 5, že sam vem za 3 pa še kaka dva sem videl drugje kot v naši okolici..
Nevem če jih je sam 5, že sam vem za 3 pa še kaka dva sem videl drugje kot v naši okolici..
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'