Tomos Suzuki CROSS
Tomos Suzuki CROSS
Motor si lastim že sedmo ali osmo leto, kar nekaj časa, da se točnega datuma ne spomnim.
Kuplen je že bil v takšnem stanju, mogoče sem kakšno zadevo popravil, dodelal.
Po prebiranju podatkov, gledanju slik, podbrobnosti, naj bi šlo za okvir Suzukija RM 125, letnika okoli '85.
Zadeva je bla prva leta zelo atraktivna, sam prevozil kar nekaj makedamskih in gozdnih poti, nato pa je motor zadnjih nekaj let stal v garaži, saj sem za prevoz uporabljal skuter, nato avtomobil, zadnje čase pa tudi malo močnejši motocikel.
Vžgal sem ga mogoče nekajkrat na leto, da sem videl, če še kaj diha.
Vedno je bila želja po CTX/E90 mašini, vendar je želja čez leta popustila. Dobiti dobro je problem, pa tudi cene niso ravno nizke.
Zato sem se raje odločil za ...
Da bi pa lahko spet zagnal tale moped in se odločil, da najprej celega razstavim, očistim, zamenjam določene dele in naredim velik servis.
Motor je bil sicer pred leti na forumu na kratko že predstavljen. Vendar sem se odločil, da naredim novo temo in vam predstavim celotno prenovo.
Takole je zgledal v začetku leta 2011.
V začetku letošnjega leta, pa se je počasi začelo.
Mašino dol
Odstranil vse plastike sedež in tank
Barva je bila pri prejšnem lastniku verjetno nepravilno nameščena.
Počasi se je barva začela luščiti. Pa tudi pri prvem blatbiku fali nekaj centimetrov plastike. Bomo vse poštimal.
Pa dejmo naredit tako, kot se zagre
Nova tesnila, nov bat 42.5 (isti fi kot prejšni, sornik 12)
Mašino odpret, spucat staro silikonsko tesnilo...
Novi L17 ležaji, širine 10mm (mašina stari tip, APN4) in novi semeringi (HVALA uporabnik DMTuning, fejst poba!)
Menjalnik
Sestavljanje, aja gred brez lufta, me je kaj presenetilo
Tesnilo cilindra
Ja! Bat je prav obrnjen, tukaj je mašina okoli postavljena
Pa smo. Finish!
Prvi zobnik je bil prej 13, pa sem videl, da je en zob odtrgan, trenutno sem dal gor 14. Na fino, bomo že pol štelal
Čiščenje okvirja in feltn (Zadnja guma je bila pred leti zamenjana)
Prvo gumo bo pa treba zamenjati, če ne drugega zarad starosti, no pa tudi grifov ni kaj veliko.
To bi bilo zaenkrat vse. Plastike so se deloma že obdelale, čaka špric kit, barva in lak.
Zanja luč se prestavi za približno 20cm bolj gor, k sedežu, kajti prej se je po nepotrebnem krivil zadnji blatnik.
Mašina bo v kratkem na motorju, naštela se še vžig in uplinjač, ki je pa Bing 18.
Kuplen je že bil v takšnem stanju, mogoče sem kakšno zadevo popravil, dodelal.
Po prebiranju podatkov, gledanju slik, podbrobnosti, naj bi šlo za okvir Suzukija RM 125, letnika okoli '85.
Zadeva je bla prva leta zelo atraktivna, sam prevozil kar nekaj makedamskih in gozdnih poti, nato pa je motor zadnjih nekaj let stal v garaži, saj sem za prevoz uporabljal skuter, nato avtomobil, zadnje čase pa tudi malo močnejši motocikel.
Vžgal sem ga mogoče nekajkrat na leto, da sem videl, če še kaj diha.
Vedno je bila želja po CTX/E90 mašini, vendar je želja čez leta popustila. Dobiti dobro je problem, pa tudi cene niso ravno nizke.
Zato sem se raje odločil za ...
Da bi pa lahko spet zagnal tale moped in se odločil, da najprej celega razstavim, očistim, zamenjam določene dele in naredim velik servis.
Motor je bil sicer pred leti na forumu na kratko že predstavljen. Vendar sem se odločil, da naredim novo temo in vam predstavim celotno prenovo.
Takole je zgledal v začetku leta 2011.
V začetku letošnjega leta, pa se je počasi začelo.
Mašino dol
Odstranil vse plastike sedež in tank
Barva je bila pri prejšnem lastniku verjetno nepravilno nameščena.
Počasi se je barva začela luščiti. Pa tudi pri prvem blatbiku fali nekaj centimetrov plastike. Bomo vse poštimal.
Pa dejmo naredit tako, kot se zagre
Nova tesnila, nov bat 42.5 (isti fi kot prejšni, sornik 12)
Mašino odpret, spucat staro silikonsko tesnilo...
Novi L17 ležaji, širine 10mm (mašina stari tip, APN4) in novi semeringi (HVALA uporabnik DMTuning, fejst poba!)
Menjalnik
Sestavljanje, aja gred brez lufta, me je kaj presenetilo
Tesnilo cilindra
Ja! Bat je prav obrnjen, tukaj je mašina okoli postavljena
Pa smo. Finish!
Prvi zobnik je bil prej 13, pa sem videl, da je en zob odtrgan, trenutno sem dal gor 14. Na fino, bomo že pol štelal
Čiščenje okvirja in feltn (Zadnja guma je bila pred leti zamenjana)
Prvo gumo bo pa treba zamenjati, če ne drugega zarad starosti, no pa tudi grifov ni kaj veliko.
To bi bilo zaenkrat vse. Plastike so se deloma že obdelale, čaka špric kit, barva in lak.
Zanja luč se prestavi za približno 20cm bolj gor, k sedežu, kajti prej se je po nepotrebnem krivil zadnji blatnik.
Mašina bo v kratkem na motorju, naštela se še vžig in uplinjač, ki je pa Bing 18.
Re: Tomos Suzuki CROSS
fajn motor, sam tista slika z batom in da je mašina okol obrnjena mi ne gre v glavo številke so na pravi strani pa tut zgleda prov obrnjena.. nwm no
Smisel živleja je met Tomosa v garaži :D
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)
Janim8 počivaj v miru!
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)
Janim8 počivaj v miru!
Re: Tomos Suzuki CROSS
Ja, sem opazil, imel sem še eno sliko, pa zgleda, da sem napačno naložil.
Bi popravil, pa ne morem več Drugače pa je na sliki mašina pravilno postavljena in bat pravilno obrnjen.
Bi popravil, pa ne morem več Drugače pa je na sliki mašina pravilno postavljena in bat pravilno obrnjen.
Re: Tomos Suzuki CROSS
hehe
zanima me še kk si spucu mašino tk fajn?
pa če so teji ležaji in semeringi uredu?
zanima me še kk si spucu mašino tk fajn?
pa če so teji ležaji in semeringi uredu?
Smisel živleja je met Tomosa v garaži :D
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)
Janim8 počivaj v miru!
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)
Janim8 počivaj v miru!
Re: Tomos Suzuki CROSS
Najprej sem lepo obrisal vso olje, ki je še ostalo na določenih delih, potem pa s krpo in nitrom vse očistil.
Umazanija gre kar lepo stran, vendar še vedno ostane kakšen madež.
Mašina ima že kar lepo starost, ni za pričakovat, da se bo svetila.
Olja še nisem nalil, pa tudi vžgal še nisem mašine, da bi vedel če so semeringi in ležaji vredu.
Jaz mislim, da bi morali biti. Zakaj ne?
Umazanija gre kar lepo stran, vendar še vedno ostane kakšen madež.
Mašina ima že kar lepo starost, ni za pričakovat, da se bo svetila.
Olja še nisem nalil, pa tudi vžgal še nisem mašine, da bi vedel če so semeringi in ležaji vredu.
Jaz mislim, da bi morali biti. Zakaj ne?
-
- glava cilindra
- Prispevkov: 641
- Pridružen: Če Avg 18, 2011 9:23 pm
- Kraj: domžale
Re: Tomos Suzuki CROSS
hud mutor lepo bi tut pristajala gor ctx/e90 mašina res da je drago k pa sprobaš kok to ruje maš pa use povrnen
Re: Tomos Suzuki CROSS
nocni voznik, vem kako je to. Probal in bil zelo navdušen. Vendar ta motor mi je trenutno sekundarnega pomena.
Mogoče pa nekoč, nikoli se ne ve.
Mogoče pa nekoč, nikoli se ne ve.
Re: Tomos Suzuki CROSS
Lep motor samo zadnjo luč bi pa lahko dal dol če je ne rabiš...
Re: Tomos Suzuki CROSS
gogi, verjetno bi res zgledalo lepše brez, bom premislil.
Mašina se je dala na motor, to je za enkrat vse.
Mašina se je dala na motor, to je za enkrat vse.
Re: Tomos Suzuki CROSS
pol pa probaš še kaj drugega pa vidiš da je ctx/e90 nepremičninanocni voznik napisal/-a:hud mutor lepo bi tut pristajala gor ctx/e90 mašina res da je drago k pa sprobaš kok to ruje maš pa use povrnen
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."