Lamelni ventil

Predelave pogonske sile mopeda
Uporabniški avatar
sedej11
zažgan bat
Prispevkov: 86
Pridružen: Po Okt 17, 2011 2:30 pm

Lamelni ventil

Odgovor Napisal/-a sedej11 »

Odločam se ali bi namestil lamelni ventil na apn... Seveda sem mislil da bi ga namestil na sesalni kanal na cilinder.
Kaj bi z njim pridobil ? in kje v batu (pozicija) se splača zvrtati luknji in koliko veliko. ?
tomos je zakon :D
trunkelj123
auspuh lager
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr Jan 16, 2013 8:16 pm

Re: Lamelni ventil

Odgovor Napisal/-a trunkelj123 »

Z ventilom dobiš boljše polnjenje pri nižjih in srednjih obratih seveda se pozna na moči,če imaš lamelo na karterju ni potrebno bata predelovati če jo imaš pa na cilindru je potrebno v bat z vrhnje strani narediti luknjo (A5 automatik-tip bata),da povečaš kot sesanja ,(če imaš original cilinder narediš lamalni usis z vrha bloka motorja)
Zakaj pa želiš lamelni usis zmasi?

L.P
Use je vredu samo da so hlapi bencina sveži.....upam da nisem edini .....
Uporabniški avatar
sedej11
zažgan bat
Prispevkov: 86
Pridružen: Po Okt 17, 2011 2:30 pm

Re: Lamelni ventil

Odgovor Napisal/-a sedej11 »

No po dolgem času napredujemo...... Ohišja za lamelni ventil sem se lotil iz 40x40 tankega železnega profila in porezal vogale, da sem lahko ukrivil in nastal je neke vrste reducir...

40x40 profil z odrezanimi vogali
Slika

Ukrivljeno in avtogeno zavarjeno...
Slika

Slika
tomos je zakon :D
Uporabniški avatar
sedej11
zažgan bat
Prispevkov: 86
Pridružen: Po Okt 17, 2011 2:30 pm

Re: Lamelni ventil

Odgovor Napisal/-a sedej11 »

evo.. privarjeno na 1 cm debelo železno ploščo... da bom lahko porezkal pod kotom 10 stopinj in da bo lamelni ventil lepo sede noter.

Slika
Slika
tomos je zakon :D
Uporabniški avatar
sedej11
zažgan bat
Prispevkov: 86
Pridružen: Po Okt 17, 2011 2:30 pm

Re: Lamelni ventil

Odgovor Napisal/-a sedej11 »

Sedaj sem porezkal in naredil utore za šravfke, še malo pa bo...

Slika

Slika
tomos je zakon :D
Uporabniški avatar
sedej11
zažgan bat
Prispevkov: 86
Pridružen: Po Okt 17, 2011 2:30 pm

Re: Lamelni ventil

Odgovor Napisal/-a sedej11 »

Skoraj dokončan izdelek

Slika

Slika

Slika
tomos je zakon :D
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Lamelni ventil

Odgovor Napisal/-a koroman »

Mislim da s tem nebo neke razlike. Škoda truda ker je lepo narejeno.

Hočeš da dela vredu si zrezkaj cilinder do ravnega na sesalni strani in potem lahko to isto ohišje privariš ali pa narediš tako da se prišraufa na cilinder v katerega narediš še boost kanal. Idealni za kaj takega so atx cilindri ;-)
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: Lamelni ventil

Odgovor Napisal/-a golnar »

dodajam sliko za primer kot je koroman predlagal

Slika
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Uporabniški avatar
sedej11
zažgan bat
Prispevkov: 86
Pridružen: Po Okt 17, 2011 2:30 pm

Re: Lamelni ventil

Odgovor Napisal/-a sedej11 »

Mislim da se bo kar poznalo... poznam 2 ki sta mi dala idejo in imata že vse to stestirano in baje de če so ravno prave lamele in da je narejeno da nič ne pušča funkcionira... Varjenje na cilinder vsekakor odpade kes ga termično poškoduješ... v mikronih ga zviješ.... Podobna zadeva kot pri lamo cilindru... če ni fail odlitk. Cilinder je okrogel in se potem tudi enakomerno stegne ,,, če porežeš rebra se bo na tistih 2 straneh stegnil več in nebo lepe okrogle oblike... vse to govorim v majhnih razlikah, da nebo kdo mislil da rata kvadratna luknja :mrgreen:

drugače sem pa mislil nekako tako napilit cilinder apn 42
Slika
tomos je zakon :D
KVAS
Mojster
Prispevkov: 1733
Pridružen: To Maj 11, 2010 7:02 pm
Kraj: Domžale

Re: Lamelni ventil

Odgovor Napisal/-a KVAS »

sedej11 napisal/-a:Mislim da se bo kar poznalo... poznam 2 ki sta mi dala idejo in imata že vse to stestirano in baje de če so ravno prave lamele in da je narejeno da nič ne pušča funkcionira... Varjenje na cilinder vsekakor odpade kes ga termično poškoduješ... v mikronih ga zviješ.... Podobna zadeva kot pri lamo cilindru... če ni fail odlitk. Cilinder je okrogel in se potem tudi enakomerno stegne ,,, če porežeš rebra se bo na tistih 2 straneh stegnil več in nebo lepe okrogle oblike... vse to govorim v majhnih razlikah, da nebo kdo mislil da rata kvadratna luknja :mrgreen:

drugače sem pa mislil nekako tako napilit cilinder apn 42
Slika
Meni se zdi da imaš predolgo pot od konca lamel do cilindra, vso odzivnost ki jo boš pridobil z lamelo jo boš s tem izgubil. Sem videl že kar nekaj vsisov prek lamele tako v kanal kot tudi v karter, pa je povsod pot mešanice v cilinder mnogo krajša kot pri tebi. Če si se bal da bo vse skup povilo bi bač vzeu nek obrabljen cilinder za pol milimetra manjšega premera in ga po predelavi na lamelno sesanje dal podrejati in pohonati na eno nadmero.

Sem pa bil pri majstru, ki je ohišja za lamelo varil direktno na puch express cilinder brez kakega naknadnega honanja in obdelave, pa se motorji tako vrtijo da samo gledaš.
Odgovori